رفع چین و چروک صورت با لیزر؟؟

از عواملی که باعث ایجاد چین و چروک صورت میشود. میتوان بالا رفتن سن و عوامل ژنتیکی و هورمونی را نام برد. که برای رفع چین و چروک می توانید از روش های پزشکی استفاده کنیم نظیره لیزر درمانی.

رفع چین و چروک صورت با لیزر چگونه است

علت هایی که باعث ایجاد چین و چروک در صورت میشود:

دلایل زیادی می تواند باعث بروز چین و چروک در صورت افراد شود. از جمله دلایلی که می‌توان نام برد این است که:
• در معرض نور خورشید قرار گرفتن در طولانی مدت.
• عوامل هم چون بالا رفتن سن که باعث ایجاد چین و چروک در صورت میشود.
• به دلیل بالا رفتن سن پوست دیگر قادر به تولید کلاژن و الاستین موجود برای کشسانی پوست را ندارد و باعث می‌شود تا چین و چروک های در روی پوست ایجاد شود.
• عواملی چون کشیدن سیگار و قلیان و مصرف مواد الکلی نیز باعث می‌شود تا پوستتان دچار پیری زودرس و وجود چین و چروک بر روی آن شود.
که می‌توان برای رفع این مشکلات از روش لیزر برای رفع چین و چروک پوست کمک گرفت.

چگونگی انجام لیزر برای رفع چین و چروک:

اولین نکته‌ای که باید برای استفاده از لیزر برای رفع چین و چروک پوست مورد بررسی قرار دهید. این است که برنده مناسبی از لیزرها توسط پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته شود. تا علاوه بر استفاده مناسب از لیزر باعث جوانسازی پوست نیز شوید. در این روش پزشک متخصص با استفاده از امواجی که به طول ۱۴ تا ۴۰ نانومتری هستند روی پوست می گذارند. که استفاده از این لیزر ها کمترین اثرات تهاجمی را برای پوست دارند و باعث می‌شود تا چین و چروکی که بر روی پوست ایجاد شده است و همچنین آفتاب سوختگی یا جای جوش را نیز از بین ببرد . تعداد جلساتی که برای انجام لیزر در نظر گرفته می شود حدود ۶ جلسه می باشد.

چه کسی باید انجام عمل لیزر را برای شما انجام دهد:

برای انجام عمل لیزر برای رفع چین و چروک باید این را مد نظر قرار دهید که استفاده از لیزر برای جوان کننده پوست مانند تیغ دو لبه عمل می‌کند یعنی اگراین روش توسط یک متخصص و مجرب انجام نگیرد ویک فرد آموزش ندیده وغیر متخصص این روش انجام بگیرد عوارضی برای شما به دنبال خواهد داشت که ممکن است سوختگی های پوست و همچنین لکه هایی بر روی پوست خود ایجاد کنید پس درانتخاب کلینیک معتبر و همچنین پزشکی مجرب برای انجام این روش دقت فرمایید.
اگر عمل لیزر برای فرد توسط یک متخصص انجام بگیرد برای از بین بردن چین و چروک یکی از کم خطرترین روش ها محسوب می شود اگر از سوی افرادی این روش انجام گیرد که هیچگونه مهارتی در انجام این کار ندارند مثل آرایشگاه ها و موسسات آرایشی نتیجه جز آسیب زدن به پوست را به دنبال نخواهد داشت.

هزینه :

هزینه های مربوط به استفاده از روش لیزر برای رفع چین و چروک بسته به نوع دستگاه لیزری است که برای از بین بردن چین و چروک استفاده می کنید و همچنین عوامل انتخاب پزشک متخصص نیز می‌تواند در انجام این روش و هزینه های مربوط به این روش تاثیر گذار باشد .
می توانید برای گرفتن طلاعات کامل مربوط به هزینه‌های استفاده از روش لیزر با کارشناسان و مشاوران حرفه ای کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای رفع چین و چروک صورت با لیزر حتماً باید در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص انجام دهید تا از مزایای استفاده از لیزر برخوردار شوید و باعث می شود .و اگر این روش را افرادی که مهارت کافی ندارند انجام دهند باعث ایجاد لک های پوستی و سوختگی بر روی صورت شما میشوند.
می توانید تمام خدمات مربوط به انجام لیزر برای رفع چین و چروک را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده این روش برای از بین بردن چین و چروک صورت خودتان بهره‌مند شوید.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شماره گیری جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن توسط کارشناسانه کلینیک برای شما در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:  https://clinicarad.com/s456

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش