چین و چروک دور چشم و رفع ان

چین و چروک دور چشم یکی از مشکلات است که چهره را مسن و خسته نشان می‌دهد. و با بروز چین و چروک اطراف چشم زیبایی و شادابی پوست از بین می‌روند. و فرد دچار افسردگی روحی می شود. ولی جای نگرانی وجود ندارد و امروزه روش‌های کارآمدی برای رفع چین و چروک دورچشم وجود دارد که یکی از این روشها درمان رفع چین و چروک دور چشم با بلفاروپلاستی است.

رفع چین و چروک دور چشم چگونه است؟

بلفاروپلاستی چیست و چگونه چین و چروک دورچشم را از بین میبرد:

بلفاروپلاستی برای رفع چین و چروک دورچشم مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از درمان بلفاروپلاستی باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم می شود که اگر با لیفت صورت انجام شود به اضافه اطراف چشم و صورت و افتادگی آن برداشته می‌شود می‌تواند بهترین راهکار برای رفع چین و چروک دور چشم و صورت باشد و جوانی و شادابی به پوست باز می‌گردد که شما با مراجعه به کلینیک های معتبر و انجام مشاوره می توانید به درمان رفع چین و چروک اطراف چشم با استفاده از بلفاروپلاستی اقدام کنید.
بلفاروپلاستی برای رفع چین و چروک دورچشم به دو روش تیغ جراحی و لیزر انجام میگیرد که در انجام این درمان به روش لیزر خونریزی کمتری به همراه دارد چون پس از ایجاد برش قبل از شروع خونریزی رگ ها توسط لیزر بسته می شود و همین خونریزی کم باعث کبودی کمتر پس از درمان می باشد

نکات پس از انجام بلفاروپلاستی:

پس از آن جمله در مورد پلاستیک برای رفع چین و چروک دور چشم ممکن است شما کمی دچار کبودی و درد شوید که با استفاده از مسکن های تجویز شده توسط پزشک می توانید این دردها را آرام کنید و همچنین برای رفع کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید و دوره نقاهت این درمان بین ۷ تا ۱۰ روز است و پس از گذراندن این دوره شما می توانید به محل کار و فعالیت خود بازگردید.

هزینه:

هزینه انجام درمان بلفاروپلاستی برای رفع چین و چروک دور چشم با توجه به نوع کلینیک و نوع جراحی مورد نظر شما و همچنین حق الزحمه کادر پزشکی برای هر فرد متفاوت است و شما پس از انجام معاینه می توانید از این درمان و هزینه آن اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

در این مقاله به رفع چین و چروک دور چشم اشاره کردیم همانطور که گفته شد با افزایش سن افتادگی و چین و چروک باعث مسن تر نشان دادن فرد می شود و زیبایی و شادابی پوست او را می گیرد اما شما می توانید با استفاده از روش‌های درمانی بلفاروپلاستی این چین و چروک را از بین ببرید که در این روش پوست اضافه برش داده می شود و از چه صورت حذف می شود و چین و چروک نیز با آن از بین می رود و این درمان عوارضی برای فرد در پی نخواهد داشت و دوره نقاهت هفت تا ده روزه دارد و پس از گذشت این دوره شما می توانید به کارهای روزمره خود بپردازید و باید این درمان را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید.
پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی آراد از معتبرترین مراکز زیبایی بود و شما می توانید درمان بلفاروپلاستی را برای رفع چین و چروک دور چشم توسط جناب دکتر علیزاده پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام دهید همچنین می توانید قبل از انجام درمان از مشاوره رایگان کلینیک برای مراجعه کنندگان استفاده کنید و اطلاعات خود را درباره این درمان کامل کنید و به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/pxlg

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش