رفع چین و چروک دور چشم خانمها

با بالا رفتن سن پوست حالت ارتجاعی بودن خود را از دست می دهد. و باعث می شود تا اطراف و دور چشم‌ها چروک ایجاد شود. و این یکی از ناراحت ترین حالاتی است. که خانم‌ها را در گیره خودش می‌کند. و برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها می‌توان از کرم های مناسب برای دور چشم استفاده کرد.

علل ایجاد چین و چروک دور چشم

به دلیل این که پوست دور چشم نازک می باشد و بر اثر بالا رفتن سن پوست قادر به ساخت کلاژن و الاستین موردنیاز برای کشسانی پوست را ندارد باعث می‌شود تا چین و چروک دور چشم ایجاد شود از جمله علت های دیگری که باعث چین و چروک دور چشم می‌شود می‌توان سیاهی دور چشم ها شل شدن پوست و گودی زیر چشم باشد. به دنباله رفع چین و چروک دور چشم خانمها میتوان از درمان‌های پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی میتوان برای رفع مشکل استفاده کرد:

برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها می توان از درمان‌هایی نظیر استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و کرم های مخصوصی که در داروخانه ها به عنوان کرم دور چشم هستند میتوان استفاده کرد ولی در کنار استفاده از این روش ها می توان از روش هایی نظیره لیفت صورت لیزر و بلفاروپلاستی، و تزریق بوتاکس و ژل می‌توان برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها نیز استفاده کرد که با استفاده از بوتاکس میتوان به رفع چین و چروک دور چشم کمک کرد که در این روش پزشک متخصص با استفاده از سم بوتولیسم باعث فلج شدن عضلات ناحیه دور چشم و در نتیجه صاف شدن پوست چشم و از بین رفتن چین و چروک دور چشم می شود و می توان به عنوان رفع چین و چروک دور چشم خانمها باشد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشد:

تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها به افراد توصیه می‌شود که بالای ۱۸ سال سن دارد و همچنین برای خانم‌هایی که باردار هستند از این روش استفاده نمی‌شود همچنین افرادی که دارای حساسیت های پوستی می باشند نباید از این روش استفاده کنند در کل افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل می باشند می توانند این روش را انجام دهند طبق نظر پزشک معالج.

مزیت‌های استفاده از روش بوتاکس:

برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها می توان از روش بوتاکس استفاده کرد که باعث فلج شدن عضلات این ناحیه و در نتیجه جلوگیری از ایجاد اخم و رفع چین و چروک میشود بوتاکس باعث جوانی و شادابی در پوست می شود استفاده از بوتاکس باعث از بین رفتن دردهای میگرنی و سردردهای میگرنی نیز می‌شود

مراقبت های قبل از انجام بوتاکس:

از یک هفته قبل از انجام درمان برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها توسط بوتاکس از مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپرین خودداری کنید و همچنین از مصرف دخانیات و مواد الکلی حداقل تا ۴۸ ساعت قبل از انجام این روش نیز خودداری کنید و از انجام اپیلاسیون بر روی صورت خود قبل از انجام این روش نیز خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام بوتاکس:

بعد از انجام بوتاکس برای رفع چین و چروک دور چشم خانم ها حتماً حرکات ورزشی در ناحیه هایی که بوتاکس تزریق شده را انجام دهید تا باعث شود عضلاتی که در آن بوتاکس تزریق شده بیشتر این بوتاکس را جذب کنند و همچنین بعد از تزریق بوتاکس از لمس کردن مناطقی که در آن تزریق انجام شده است نیز خودداری کنید و از هیچ گونه لایه برداری و استفاده از وسایل برای پاکسازی پوست تا دو هفته از انجام بوتاکس استفاده نشود.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام بوتاکس بستگی به مقدار موادی که در بوتاکس استفاده می‌شود وهمچنین کلینیک و پزشکی که برای انجام این روش انتخاب می‌کنیم نیز بر هزینه‌های این روش می‌تواند تاثیرگذار باشد شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام بوتاکس با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای رفع چین و چروک دور چشم خانمها می توانند از روشهای خانگی و روش‌های پزشکی نظیره تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک دور چشم استفاده کنیم که در این روش با استفاده از سم بوتولیسم باعث فلج شدن عضلات ناحیه مورد نظر و در نتیجه از بین رفتن چین جروک در آن نواحی می‌شود. شما اگر قصد انجام تزریق بوتاکس را دارید می‌توانید این
روش‌ها را در کلینیک بین المللی را تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده اثربخشی این روش بر روی پوست صورت خود نیز بهره مند شوید.
همراهان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر مشاوره شدن ، جهت رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/zqo9

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش