رفع شلی و افتادگی پوست

افتادگی و شلی پوست مشکلی است که گرییان همه افراد را میگیرد. و رفع شلی و افتادگی پوست باعث افزایش اعتماد به نفس و حس جوانی در فرد میشود. که میتوان با روش های درمانی جدید باعث افزایش زیبایی در ظاهر شد.

علائم و دلایل رفع شلی و افتادگی پوست:

با افزایش سن یا رژیم های غذایی پوست دچار شلی و افتادگی میشود و این مشکل زمینه ساز ایجاد چین و چروک صورت است که میتوان با انجام روش های درمانی جدید برای رفع شلی و افتادگی پوست اقدام کرد و در کمترین زمان ممکن بهترین جوابدهی و نتیجه را دریافت کرد که این موضوع باعث افزایش جذابیت صورت میشود.

انواع درمان برای رفع شلی و افتادگی پوست:

می‌توان با استفاده از ماسکهای خانگی، استفاده از داروهای گیاهی، روغن های مخصوص و یا رژیم غذایی مناسب تاحدی روند پیری و افتادگی پوست را کاهش داد اما به طور قطعی جوابدهی برای فرد ندارد و ممکن است بسیاری از افراد هیچ نتیجه‌ای را از این روش‌ها به دست نیاورند اما می‌توان با انجام درمان های جدید زیبایی به طور قطعی به رفع شلی و افتادگی پوست اقدام کرد و این مشکلات را به طور کامل برطرف کرد یکی از این روش ها انجام لیفت با نخ است که در این روش نخ های مخصوص به وسیله سوزن به محل‌های از قبل تعیین شده توسط پزشک وارد می‌شوند و با چسبیدن به بافت پوستی چین و چروک را از بین می رود این روش کاملاً ایمن بوده و نیازی به انجام عمل های جراحی سنگین و گذراندن دوره نقاهت طولانی‌مدت نیز ندارد.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

کسانی که به دنبال راه درمان فوری برای رفع شلی و افتادگی پوست هستند گزینه های مناسبی برای انجام لیفت نخ هستند چون می توانند بلافاصله پس از انجام درمان نتیجه آن را بر روی پوست خود مشاهده کنند.

لیفت با نخ چه مزایا و کاربردی دارد:

انجام لیفت نخ برای رفع شلی و افتادگی‌پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد این روش بدون درد و خونریزی بوده ،نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد ،به صورت سرپایی انجام می‌گیرد این روش برای رفع افتادگی پلک و ابرو ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاملا ایمن بوده و نتیجه آن بلافاصله پس از انجام درمان قابل مشاهده است شما می توانید پس از انجام درمان به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ برای رفع شلی و افتادگی پوست، پوست خود را از هر گونه مواد آرایشی و آلودگی تمیز کنید، از یک هفته الی ۱۰ روز قبل از انجام درمان مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را به صفر برسانید و آب فراوان بنوشید تا بدن دچار کمبود آب نشود.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام لیفت نخ برای رفع شلی و افتادگی پوست اگر دچار کبودی و تورم شدید از کمپرس سرد استفاده کنید اما اگر این کبودی و تورم بیش از حد شد حتماً به پزشک مراجعه کنید، اگر دچار درد شدید از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید، به استخر و سونا نروید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنیم تا بتوانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان لیفت نخ برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به مقدار افتادگی پوست و همچنین تعداد نخ ها و برند نخ استفاده شده برای رفع شلی و افتادگی پوسا مشخص می‌شود و شما می‌توانید با انجام معاینه در مراکز زیبایی از هزینه‌های درمان مطلع شوید.

نتیجه:

هر فردی ممکن است به دلایلی مانند ژنتیک یا افزایش سن دچار چین و چروک و افتادگی در پوست شوند که می‌تواند با انجام روشهای خانگی تا حدی از بروز آنها جلوگیری کرد و روند پیری را کند کرد اما به طور قطعی جوابدهی ندارد که می‌توانید با انجام لیفت نخ برای رفع شلی و افتادگی پوست اقدام کنید که به طور قطعی برای همه افراد جوابدهی داشته و می‌توان به پوست جوان و شاداب دست یافت.
شما می‌توانید درمان لیفت نخ را برای رفع شلی و افتادگی پوست در کلینیک بین المللی آراد تحت نظر پزشک متخصص زیبایی کلینیک دکتر علیزاده انجام دهید و از مشاوره رایگان کلینیک نیز استفاده کنید و اطلاعات کافی از درمان به دست آورید همچنین می توانید با استفاده از تخفیفات روزانه کلینیک درمان را با هزینه مناسب انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/9f1i

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش