وجود سیاهی اطراف چشم باعث نارضایتی افراد از می‌شود. و برای رفع سیاهی اطراف چشم به کمک به درمان های خانگی و همچنین برای رفع دائمی می توان از درمان‌های پزشکی بهره برد.

علت های وجود سیاهی اطراف چشم:

مهمترین علتی که باعث وجود سیاهی اطراف چشم می‌شود. می‌تواند افزایش سن باشد علت‌های این زیره کم خوابی وجود بیماری ها در بدن مشکلات نارسایی کلیه و همچنین مشکلات ارثی می تواند علت‌های وجود سیاهی از رابطه چشم باشد. که برای رفع سیاهی اطراف چشم می‌توان از روش‌های پزشکی کمک گرفت.

چه درمان هایی برای رفع سیاهی اطراف چشم وجود دارد:

برای رفع سیاهی اطراف چشم میتوان از روش‌های پزشکی نظیر استفاده از روش مزوتراپی پی آر پی و کربوکسی تراپی بهره برد که با استفاده از روش پی ار پی روش طبیعی برای جوانسازی و نوسازی بافت‌های آسیب‌دیده مناطق صورت از جمله سیاهی اطراف‌چشم می باشد. که کمک شایانی به رفع سیاهی اطراف چشم می کند.

استفاده از روش پی آر پی برای چه کسانی مناسب میباشد:

اگر از نظر جسمی سلامت حسین کاندیدای مناسبی برآیند جامعی روش هستید. ولی اگر از بیماری‌های مزمن مثل دیابت و یا ایدز رنج می‌بریم. کاندیدای مناسبی برآیند جامعی روشن می باشد. همچنین اگر بیماری های خونی و اختلالات انعقادی دارید نیز کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستید.

مزیت‌های استفاده از روش prp:

استفاده از روش prp برای درمان رفع سیاهی اطراف چشم به دلیل اینکه از خون خود فرد برای انجام این کار استفاده می‌شود هیچ گونه مشکلات عفونتی و یا بیماری هایی برای افراد وجود ندارد و یک روش غیرتهاجمی می‌باشد و اثر ماندگاری طولانی دارد‌.

مراقبت های قبل از انجام روش پی آر پی:

قبل از انجام روش prp برای رفع سیاهی‌اطراف چشم سعی کنید از یک هفته قبل از انجام این روش از مصرف موادی که باعث رقیق شدن خون میشود خودداری کنید و همچنین مصرف مواد الکل دار و دخانیات را نیز قبل از انجام این روش ترک کرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام هر روش پی آر پی برای درمان و رفع سیاهی اطراف چشم:

شما می توانید از روش prp برای رفع سیاهی‌اطراف چشم کمک بگیرید که باید مراقبت های بعد از آن که شامل اینکه بعد از انجام روش پی آر پی سعی کنید موضع هاییی را که در آن تزریق انجام شده است را تا ۲۴ ساعت نشوید.
و استفاده از عینک آفتابی به مدت یک هفته برای شما الزامی می باشد و همچنین سعی کنید در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و از کرم های نگهدارنده روز و شب استفاده کنید

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام این روش بستگی دارد به تعداد جلساتی که برای انجام و درمان رفع سیاهی‌اطراف چشم برای شما توسط پزشک معالج در نظر گرفته می‌شود همچنین انتخاب کلینیک و پزشک متخصص می‌تواند بر هزینه‌های ای روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

از prp می‌توان به عنوان درمان برای رفع سیاهی اطراف چشم کمک شایانی گرفته با استفاده از روش پی آر پی می توانید به رفع سیاهی اطراف چشم کمک کنید بدون اینکه هیچ گونه عارضه ای برای شما به وجود آید زیرا که در استفاده از پی آرپی از خون خود شما استفاده می‌شود و هیچ گونه حساسیتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.
شما اگر قصد انجام روش پی آر پی را دارید می توانید تمامی خدمات را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده انجام این روش بر روی صورت خودتان نیز بهره مند شوید.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان جهت تماس در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/2mqg

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش