زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

رفع سریع چین و چروک صورت

رفع سریع چین و چروک صورت

امروزه به دنبال رفع سریع چین و چروک صورت هزینه‌های گزافی در این رابطه از بین می رود. بدون اینکه بتوان به حل این مشکل بپردازیم، می توانید برای رفع مشکلات به وجود آمده از چین و چروک بر روی پوست صورت خودتان از روش‌های پزشکی که به صورت دائمی می‌تواند باعث رفع این مشکلات شود بهره بگیرید.

تعریف چین و چروک و چگونگی مقابله با این مشکل:

به خطوط ریزی که روی پوست صورت شما ایجاد می شود. چین و چروک می‌گویند که علت هایی نظیر افزایش سن قرار گرفتن. در محیط های آلوده و همچنین در معرض نور خورشید می تواند. باعث ایجاد این چین و چروک ها و روند پیری در پوست صورت شود. پوست شما با افزایش سن باعث می‌شود. تا کلاژن و الاستین کمتری تولید کند. و در نتیجه باعث نازک شدن و کاهش مقاومت پوست در برابر این آسیب ها می شود که باعث به وجود آمدن چین و چروک هایی بر روی صورت می شود که برای رفع این چروک ها می توان از روش های پزشکی بهره ببریم.

چه درمان هایی می توانید برای رفع چین و چروک صورت به کار ببرید:

برای رفع سریع چین و چروک صورت می توانید از روش های خانگی و استفاده از وسایل که در خانه هستند برای از بین بردن سریع پین چین و چروک استفاده کنیم همچنین می توانید برای مقابله با این مشکل از کرم‌های ضدآفتاب نیز بهره ببریم و از مصرف دخانیات برای جلوگیری از پیری پوست که باعث به وجود آمدن چین و چروک می شود نیز محافظت کنید همچنین می توانید از روغن نارگیل به عنوان یک نرم کننده طبیعی و ضد آفتاب نیز استفاده کنید مصرف بتا کارتون از پوست و چشم های شما در برابر اشعه های نور خورشید محافظت می‌کند بیشتر استفاده کنید
همچنین می توانید به هنگام خوابیدن حالت خواب خود را جوری منظم کنید که به صورت خود فشار نیاورید و به طور مداوم صورت خود را بشویید و از آنتی اکسیدان ها برای رفع چین و چروک پوست خود استفاده کنیم و از مصرف نمک بیش از اندازه در غذاهای خود خودداری کنید و بعد در کنار انجام این روش ها می توانید از روش درمانی مزوتراپی برای بهره مند شدن از پوست شفاف و صاف نیز برخوردار شوید.

مزوتراپی پوست چیست:

به دنبال رفع سریع چین و چروک صورت پزشک متخصص شما با استفاده از املاح و مواد ویتامینه که برای رفع چین و چروک پوست صورت شما مناسب می باشد محلول را آماده تزریق به پوست شما می کند .تعداد جلساتی که برای شما برای انجام این روش در نظر می‌گیرد و بسته به چین و چروک صورت شما میباشد حداکثر زمانی که برای این جلسه‌ها به کار گرفته می‌شود حدود ۳۰ دقیقه می باشد به دلیل اینکه در این روش از سوزن های خیلی ریز استفاده می شود درد خیلی کمی به هنگام تزریق برای افراد به دنبال دارد.

چه کسانی می‌توانند روش مزوتراپی را برای رفع سریع چین و چروک صورت استفاده کنند.

اگر از نظر سلامت جسمی هیچ مشکلی ندارید می توانید این روش را برای رفع چین و چروک صورت انجام بدهید ولی کسانی که مشکلاتی از جمله بارداری و شیردهی دارند و همچنین برای رفع چین و چروک از لیزر استفاده کرداند ، پوست آنها دچار آفتاب سوختگی شدید ای است، تبخال فعال بر روی پوست خود دارند و همچنین زخم های تازه‌ای روی پوست آنها ایجاد شده است و مورد درمان با شیمی درمانی قرار گرفته است و داروهای خاصی نظیره رقیق کننده خون و آسپرین مصرف می‌کنند گزینه‌های مناسبی برای انجام این روش نیستند و باید حتماً قبل از انجام این روش ها با پزشک متخصص خود مشورت کنید که برای شما مشخص کند که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید یا خیر.

خدمات مربوط به انجام مزوتراپی برای شما چه نتایجی را در بر دارد:

انجام مزوتراپی باعث می شویم تا آثار پیری و افتادگی پوست کم شود و چین و چروک هایی که بر روی پوست ایجاد شده است از بین برود و به دنبال رفع سریع چین و چروک صورت باعث می‌شود تا چهره های درخشان و شادابی نصیبتان شود با استفاده از مزوتراپی باعث می‌شود تا پوست شما تحریک شود و به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر برای کسانی و قابلیت ارتجاعی بودن را در پوست شما افزایش دهد همچنین نقص ها ومشکلاتی که بر روی پوست شما به وجود آمده است را ترمیم می کند و باعث محکم تر شدن و سفت شدن پوست شما می شود.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

باید برای انجام مزوتراپی باید مراقبت هایی را قبل از انجام این روش در نظر بگیرید.
• قبل از انجام این روش از مصرف الکل حداکثر تا سه روز قبل اخودداری کنید.
• بدون مشورت پزشک خود هیچ دارویی را قطع نکنیم و یا خودسرانه داروی را مصرف نکنید .
• از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی روز قبل از انجام این روش خودداری کنید.
• به مدت ۴ هفته قبل از انجام این روش از لایه برداری با مواد شیمیایی و اپیلاسیون کردن صورت خودتان اجتناب کنید.
• از مصرف داروهای ایبوپروفن و آسپرین قبل از انجام مزوتراپی اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی:

برای درمان با مزوتراپی برای رفع سریع چین و چروک های صورت باید مراقبت های بعد از این روش را نیز انجام دهید که می تواند شامل موارد زیر باشد.
1. بعد از انجام مزوتراپی سعی کنیم برای تسکین درد ها و همچنین رفع کبودی ها از کمپرس سرد استفاده کنید.
2. اگر پزشک متخصص شما برای شما داروهای خاصی را تجویز گردد حتماً داروها را سر وقت مصرف نمایید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر اجتناب کنید.
3. تا یک هفته بعد از انجام روش مزوتراپی سعی کنید از ورزش های سخت و کارهای سنگین که خودداری کنید.
4. از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید در ۴۸ ساعته اول اجتناب کنید

هزینه:

هزینه‌های انجام این روش توسط پزشک متخصص که برای شما در نظر گرفته شده است .بسته به تعداد جلساتی که در این روش برای شما در نظر گرفته شده است می‌تواند بر هزینه‌های مربوط به انجام این روش تاثیرگذار باشد همچنین انتخاب کلینیک و انتخاب پزشک متخصص برای انجام این روش بر هزینه‌های مربوطه تأثیرگذار می باشد‌.
شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه ها با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای رفع سریع چین و چروک صورت می توانید از روش های درمانی نظیر مزوتراپی برای پوست خود برخوردار شوید و پوست صورت خود را جوان و شاداب کنید و باعث رفع چین و چروک بر روی پوست صورت خود شوید.
شما می توانید تمامی خدمات مربوط به انجام مزوتراپی را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده به همراه کادر پرسنلی ایشان انجام دهید، از خدمات فوق‌العاده این روش توسط جناب دکتر برخوردار شوید.
شما می توانید برای مشاوره شدم توسط بهترین مشاورانه کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس گرفته و علاوه بر بهره مند شدن از مشاوران این کلینیک نسبت به رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/potm

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.