رفع خطوط گردن با لیزر

به جز صورت گردن نیز دچار افتادگی و چروک می‌شود. و افزایش سن یکی از دلایل بروز این مشکل است. روشهای جوانسازی پوست طرفداران زیادی دارد. نشانه های بالا رفتن سن در دوره گردن نیز اثر گذاشته. و پس از گذشت ۳۵ سالگی شروع به خودنمایی می کند. و خطوط کردن با لیزر می تواند به شما برای رفع این مشکل کمک کند.

علائم و دلایل رفع خطوط گردن:

چین و چروک در گردن ظاهر خوبی ندارد و بسیار ناخوشایند بروز خطوط افقی در گردن در اثر کاهش کلاژن است. کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و پوست را دچار چین و چروک و افتادگی می‌کند هرچند محافظت نکردن از پوست در مقابل نور آفتاب و دیگر سوم محیطی باعث بروز چین و چروک و خطوط گردن میشود.

انواع درمان برای رفع خطوط‌گردن:

یکی از روش های درمانی برای رفع خطوط گردن استفاده از لیزر است. از لیزر در لایه سطحی پوست نفوذ میکند و پوست آسیب دیده را می سوزاند و بوست جدیدی جایگزین آن می‌شود این آسیبی که به پوست می رسد باعث تولید کلاژن می شود و ماندگاری لیزر به نوع ساختمان پوستی و محافظت پوست در برابر آفتاب و عوامل سلامت عمومی بستگی دارد.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیزر برای رفع خطوط گردن هستند:

افرادی که دچار چین و چروک در گردن شده‌اند و این مشکل باعث ناراحتی و استرس شده می توانند از این روش درمانی برای رفع خطوط کردن استفاده کنند که کاملا ایمن بوده و باعث بروز عارضه و حساسیت برای فرد نمی شود.

رفع خطوط گردن با لیزر چه کاربرد و مزایایی دارد:

استفاده از روش لیزر برای رفع خطوط‌گردن روش کاملاً ایمن بوده که نیازی به انجام عمل‌های سنگین جراحی و گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و شما می توانید این درمان را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید و چین و چروک و خطوط گردن خود را برطرف کنید چون با این کار می‌توانید ظاهری زیبا و جذاب به خود بدهید.

مراقبت های قبل از انجام لیزر برای رفع خطوط گردن:

قبل از انجام لیزر برای رفع خطوط گردن حتماً در کلینیک های معتبر مشاوره انجام دهید تا اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید،از یک هفته قبل از مصرف مشروبات و دخانیات پرهیز کنید چون باعث کمبود آب در بدن می‌شود و از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن استفاده نکنید.

مراقبت های پس از انجام لیزر برای رفع خطوط گردن:

پس از انجام لیزر برای رفع خطوط کردن داروهای تجویز شده توسط پزشکان به طور مرتب مصرف کنید و به نکات ارائه شده توسط پزشک و شما توجه کنید با رعایت این نکات می توانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید و از بروز عوارض جلوگیری کنید.

هزینه:

هزینه انجام رفع خطوط گردن با لیزر به عوامل زیادی بستگی دارند مانند مقدار چین و چروک گردن شما و همچنین مدت زمان انجام درمان و شما می توانید با انجام معاینه و مشاوره در کلینیک های زیبایی از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

با افزایش سن علاوه بر صورت گردن نیز دچار چین و چروک می شود که جلوگیری از این مشکل می تواند ظاهر شما را به هم بزند شما می توانید با روش های جدید این مشکل را برطرف کنید مانند انجام لیزر برای رفع خطوط گردن که توسط پزشک های متخصص در کلینیک های زیبایی انجام می شود و شما می توانید بدون گذراندن دوره نقاهت و انجام عمل های جراحی سنگین زیبایی خود را چند برابر کنید.
شما می توانید با انجام مشاوره رایگان در کلینیک بین المللی آراد اطلاعات کافی را از درمان لیزر برای رفع خطوط گردن به دست آورید و این درمان را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با استفاده از تخفیفات ویژه و روزانه کلینیک این درمان را با هزینه مناسب در انجام دهید و به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/wsgu

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش