دسته‌بندی‌ها: بلفاروپلاستی

راه های درمان پف چشم کدام است؟

چشم یکی از اعضای صورت است که زیبایی آن مهم و چشمگیر است. اگر دچار مشکل می شود. تاثیر زیادی در زیبایی به جا می گذارد از جمله پف چشم یک فرد را خواب آلود و کسل نشان می‌دهند. اما راه های درمان پف چشم زیاد بوده. و شما می توانید با انتخاب یکی از این روش ها این مشکلات را برطرف کنید.

علائم و دلایل درمان پف چشم:

راه های درمان پف چشم بسیار زیاد هستند. مانند استفاده از ماسکهای خانگی یا انجام درمانهای جدید که شما میتوانید با انتخاب یکی از این روش‌ها به طور قطعی پف و مشکلات چشم های خود را برطرف کنید. و نتیجه دلخواه خود برسید چون بروز مشکل در چشم ها باعث اختلال در ظاهر و زیبایی فرد می‌شود.

انواع راه های درمان پف چشم:

یکی از انواع راه های درمان پف چشم انجام روش بلفاروپلاستی است که برای از بین بردن پوست اضافه پلک و خارج کردن چربی و مایعات تجمع یافته در اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد در این روش با استفاده از تیغ جراحی یا لیزر برش هایی بر روی سطح پوست و بر روی خطوط طبیعی اطراف چشم زده می‌شود و پوست اضافه و مایعات تخلیه می شوند و باعث از بین رفتن پف و تیرگی اطراف چشم می‌شود علاوه بر رفع این مشکلات، چین و چروکهای اطراف چشم را نیز از بین می‌برد و دوره نقاهت ۷ تا ۱۰ روز دارد.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام بلفاروپلاستی هستند:

انتخاب روش بلفاروپلاستی به عنوان یکی از راههای درمان پف چشم برای افرادی که می‌خواهند تیرگی ها، چین و چروک و افتادگی پلک های خود را از بین ببرند روش درمانی مناسبی است که افراد بالای ۳۰ سال می‌توانند از این درمان استفاده کنند.

بلفاروپلاستی چه مزایا و کاربردی دارد:

درمان بلفاروپلاستی به عنوان یکی از بهترین راه های درمان پف چشم شناخته می شود درر این درمان مشکلات چشم و اطراف آن مانند چین و چروک‌ها ،پف چشم ها و تیرگی ها برطرف می‌شود و رفع این مشکلات برگشت پذیر نیست و باعث داشتن چهره ای شاداب و جوان و چشمانی زیبا میشود.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی به عنوان یکی از بهترین راههای درمان پف چشم حتماً در کلینیک های معتبر تحت مشاوره قرار بگیرد تا بتواند اطلاعات کافی را از این درمان به دست آورید و از یک هفته قبل از انجام درمان مصرف مشروبات الکلی و دخانیات را کنار بگذارید چون باعث کمبود آب بدن میشود.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی:

پس از انجام درمان بلفاروپلاستی به عنوان یکی از بهترین راه های درمان پف چشم به توصیه های ارائه شده توسط پزشک توجه کنید و داروهای تجویز شده را به طور مرتب مصرف کنید و تا مدتی از عینک آفتابی و ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست شما دچار حساسیت نشود.

هزینه:

هزینه انجام درمان بلفاروپلاستی به عنوان بهترین راههای درمان پف چشم با توجه به مشخصات فردی تعیین می‌شود مانند میزان چین و چروک و پف چشم ها که شما می توانید پس از انجام مشاوره در کلینیک ها از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی چشم ها دچار مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و تیرگی می شوند که شما می توانید با انجام روش بلفاروپلاستی به عنوان یکی از بهترین راه های درمان پف چشم این مشکل را برای همیشه به طور دائمی برطرف کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید.
شما می‌توانید درمان بلفاروپلاستی را به عنوان بهترین راه های درمان پف چشم در کلینیک بین المللی آراد و تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با استفاده از تخفیفات روزانه این درمان را با هزینه مناسب انجام دهید و از مشاوره رایگان کلینیک برای بدست آوردن اطلاعات کافی استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/cph0

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش