زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم

راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم

زیبایی و زیبا بودن خواسته هر فردی است اما بروز بعضی مشکلات باعث ناراحتی در فرد و از بین رفتن اعتماد به نفس می‌شود از جمله مشکلات پف و سیاهی زیر چشم ، چشم یکی از اجزای صورت است که هرگونه تغییر در آن قابل مشاهده است راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم می تواند کمک بزرگی برای برطرف کردن آن باشد.

راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم

علائم و دلایل درمان پف و سیاهی زیر چشم:

علت های پف و سیاهی زیر چشم به عوامل متعددی بستگی دارد که فرد می‌تواند با تغییر سبک زندگی به کاهش آن کمک کند از علت های پف و سیاهی چشم
– ارثی بودن و ژنتیک
– کم آبی بدن
– کم خوابی و مشکلات خواب
– گرفتن رژیم های غذایی نامناسب
و……
است که راههای درمان پف و سیاهی زیر چشم می تواند به شما کمک کند.

انواع درمان برای پف و سیاهی زیر چشم:

راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم استفاده از روشهای خانگی جوابدهی بالایی برای فرد در پی ندارد اما استفاده از روش‌های درمانی امروزی که در کلینیک های معتبر و توسط پزشکان متخصص صورت می‌گیرد می‌تواند به شما برای درمان پف و سیاهی زیر چشم کمک بزرگی بکند یکی از این روش های امروزی برای درمان پف و سیاهی چشم استفاده از درمان بلفاروپلاستی است در روش درمانی بلفاروپلاستی جراح با انجام برش بر روی پلک فوقانی و پایینی باعث از بین رفتن پف و افتادگی پلک ها و سیاهی زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم می‌شود که می‌توان گفت درمان مناسب برای پف و سیاهی زیر چشم است بدون بازگشت که شما می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین کاندیدا برای درمان پف و سیاهی زیر چشم با روش بلفاروپلاستی:

کسانی که می‌خواهند به طور دائمی مشکلات چشم خود را برطرف کنند می‌توانند از راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم استفاده کنند یکی از این روش ها درمان بلفاروپلاستی است که برای افرادی که سن بالای ۳۵ سال دارند و می‌خواهند این مشکلات را برای همیشه برطرف کنند گزینه مناسبی است.

مزایای درمان بلفاروپلاستی چیست:

از مزایای بلفاروپلاستی می‌توان به یکی از بهترین راههای درمان پف و سیاهی زیر چشم اشاره کرد که مشکلات چشم را برای همیشه برطرف میکند و نیاز به ترمیم دوباره درمان نیست و برای همه افراد مناسب است.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

شما باید قبل از استفاده از راههای درمان پف و سیاهی زیر چشم پوست صورت خود را تمیز کنید و دوش بگیرد چون تا ۴۸ ساعت پس از انجام درمان نباید آب پوست صورت شما برسد و از داروهای منعقد کننده خون از ۱۰ روز قبل مصرف نکنید.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی:

پس از انتخاب وانجام راههای درمان پف سیاهی زیر چشم به روش بلفاروپلاستی تا ۴۸ ساعت استراحت مطلق داشته باشید و داروهایی که توسط پزشک به شما ارائه شده را به طور مرتب مصرف کنید که بتوانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم به هر روشی متفاوت است به عنوان مثال در مورد بلفاروپلاستی با توجه به مقدار چین و چروک شما و پس از انجام معاینه مشخص میشود.

نتیجه:

بسیاری از افراد به دنبال راه های درمان پف و سیاهی زیر چشم هستند تا بتوانند مشکلات چشم خود را برای همیشه برطرف کنند یکی از این روش ها درمان بلفاروپلاستی است که کاملا ایمن بوده و در کوتاه‌ترین زمان می‌تواند به شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود کمک کند.
شما می توانید برای انتخاب راه های درمان و فقط سیاهی زیر چشم کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و با انجام مشاوره رایگان بهترین روش ها برای رفع مشکلات چشم خود انتخاب کنید و آن را تحت نظر جناب دکتر علیزاده انجام دهند به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین می توانید از تخفیفات ویژه کلینیک نیز استفاده کنید.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/lc3d

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.