راه های درمانی پف چشم

زیبایی و زیبا بودن برای هر فرد اهمیت زیادی دارد و همیشه افراد به دنبال آن بوده‌اند. که یکی از انها راه های درمانی پف چشم است. چون ایجاد پف چشم باعث اختلال در زیبایی صورت افراد می شود.

علائم و دلایل انتخاب راه های درمانی پف چشم:

پف چشم تاثیر زیادی در حالات روحی و زیبایی فرد می‌گذارد. و فرد با دیدن پف چشم دچار نگرانی و استرس می‌شود. اما امروزه راه‌های درمانی پف چشم به وجود آمده که شما می توانید برای همیشه این مشکل را برطرف کنید.

انواع راه های درمانی پف چشم:

از انواع راه های درمانی پف چشم می توان استفاده از ماسک های خانگی و روغن های مخصوص اشاره کرد که تا حدی می‌تواند برای کنترل این مشکل جوابدهی داشته باشد اما شما می توانید برای رفع قطعی و دائمی این مشکل به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کرده و درمان بلفاروپلاستی را انجام دهید این روش به دو نوع جراحی با تیغ و لیزر انجام می‌شود که در این روش با استفاده از لیزر یا تیغ برش هایی بر روی خطوط طبیعی چشم ایجاد شده و پوست اضافه از سطح صورت حذف می‌شود و پف چشم و تیرگی ها از بین می‌رود همچنین برای رفع چین و چروک اطراف چشم نیز موثر است.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام بلفاروپلاستی هستند:

افرادی که به دنبال راه های درمانی پف چشم با ماندگاری بالا هستند گزینه مناسبی برای انجام درمان بلفاروپلاستی هستند که می‌تواند پس از گذشت سن ۳۵ سالگی این درمان را انجام دهند.

بلفاروپلاستی چه مزایا و کاربردی دارد:

از مزایای راههای درمانی پف چشم به روش بلفاروپلاستی میتوان به درمان قطعی پف چشم ،از بین بردن افتادگی پلک ها، چین و چروک اطراف چشم و ماندگاری طولانی مدت آن اشاره کرد که در یک جلسه انجام شده و دوره نقاهت کوتاه ۷ روزه دارد.

مراقبت های قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی:

قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی به عنوان یکی از راه های درمانی پف چشم صورت خود را تمیز کنید و حمام کنید چون تا ۴۸ ساعت نباید آب به سطح صورت شما برسد و از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

مراقبت های پس از انجام درمان بلفاروپلاستی:

پس از انجام درمان بلفاروپلاستی به عنوان یکی از راههای درمانی پف چشم تا ۴۸ حمام کنید و آب به پوست صورت خود نرسانید اما آب کافی بنوشید تا پوست شما دچار خشکی نشود و برای کاهش تورم ها می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

هزینه:

هزینه انجام راه‌های درمانی پف چشم به روش بلفاروپلاستی با توجه به نوع درمان که با تیغ جراحی باشد یا لیزر مشخص می‌شود و مقدار چین و چروک و پف چشم ها نیز در هزینه این درمان تاثیر گذار هستند.

نتیحه:

بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند به دنبال راه های درمانی پف چشم می روند یکی از این راه های درمان بلفاروپلاستی است که ماندگاری بسیار طولانی دارد و تا پایان عمر نیاز به ترمیم دوباره درمان نیست و دوره نقاهت کوتاه ۷ الی ۱۰ روزه نیز دارد و پس از گذشت این دوره شما می توانید به محل کار و فعالیت خود بازگردید.
اگر به دنبال یک مرکز زیبایی معتبر برای انجام درمان بلفاروپلاستی به عنوان یکی از راه‌های درمانی پف چشم هستید ما به شما کلینیک بین المللی آراد پیشنهاد می کنیم شما می توانید پس از انجام مشاوره رایگان درکلینیک اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید و این درمان را تحت نظر پزشک متخصص جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از تخفیفات روزانه کلینیک برای پرداخت هزینه مناسب درمان استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/tlre

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

3 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

7 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش