زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

راه درمان چین و چروک صورت چیست؟

راه درمان چین و چروک صورت چیست؟

یکی از عواملی که باعث می‌شود تا افراد در پریمیر درمان آن باشند. چین و چروک صورت می باشد. که راه درمان چین و چروک صورت باید به دنبال علت به وجود آمدن چین و چروک بر روی صورت از روش های خانگی و پزشکی در رفع مشکلات بهره برد.

علت به وجود آمدن چین و چروک صورت:

علتهای از نظیر بالا رفتن سن قرار گرفتن بیش از اندازه زیره اشعه های نور خورشید و همچنین عوامل ارثی و ژنتیکی می‌تواند علت به وجود آمدن چین و چروک صورت باشد که برای راه درمان چین و چروک صورت می‌توان از روش‌های پزشکی بهره برد.

چه درمان هایی می توان برای چین و چروک صورت به کار برد:

به دنبال راه درمان چین و چروک صورت می‌توانی از روش های پزشکی نظیره مزوتراپی لیزر درمانی لیفتینگ پوست و میکرونیدلینگ میباشد که استفاده از مزوتراپی برای راه درمان چین و چروک صورت می تواند بدین وسیله باشد که پزشک متخصص با استفاده از آنزیم ها و ویتامین هایی که باعث رفع چین و چروک در صورت می‌شود را به لایه میانی پوست صورت تزریق می کند که این عامل باعث رفع چین و چروک در صورت میشود که تعداد جلساتی که در این روش برای افراد در نظر گرفته می‌شود و سپس به چین و چروکی می باشد که بر روی پوسته افراد ایجاد شده است که پزشک مشخص می‌کند که چند جلسه باید انجام این روش صورت گیرد

مزیت های استفاده از روش مزوتراپی:

مزیت های که این روش دارد می‌تواند این باشد. که انجام روش به عنوان راه درمان چین و چروک بدون درد است و برای تمام سنین مناسب می باشد. همچنین موادی که در این روش به کار می رود حساسیت زیادی به وجود نمی‌آورد و کم بودن و زیاد بودن این مواد هیچ مشکلی برای پوست به وجود نمی آورد و نسبت به روش های دیگر هزینه کمتری برخوردار می باشد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی برای پوست:

با مانع راه درمان چین و چروکی پوست باید قبل از انجام مزوتراپی از روزه قبل برای انجام این روش حتماً حمام کرده باشید و در روزه انجام روش مزوتراپی برای درمان چین و چروک پوست هیچگونه لوازم آرایشی بر روی پوست شما وجود نداشته باشد

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی:

بعد از انجام مزوتراپی برای راه درمان‌چین و چروک باید تا ۸ ساعت بعد از انجام از شستن محل انجام مزوتراپی خودداری کنید و از نوشیدن مواد الکل دار و همچنین استعمال دخانیات نیز خودداری کنید و از ورزش های سخت و سنگین که باعث تعرق می‌شود نیز خودداری کنید و از مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپرین تا یک هفته بعد از انجام مزوتراپی نیز خودداری کنید

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام هر روش مزوتراپی برای راه درمان چین و چروک صورت و تعداد جلسات می‌باشد که پزشک متخصص برای شما در نظر می گیرد.

نتیجه:

به دنبال راه درمان چین و چروک صورت می توان از روش مزوتراپی برای رفع چین و چروک صورت خودتان استفاده کنید که تمام درمانهای مربوط به انجام مزوتراپی را میتوانید در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده و کادر پرسنلی و کارشناسان این کلینیک انجام دهید.
شما می توانید جهت مسابقه شدن توسط مشاوران حرفه ای کلینیک بین المللی آراد که به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته می شود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و علاوه بر مشاوره شدن نسبت به رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/zpuk

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.