راه درمان ورم چشم

بر اثر افزایش سن مایعات و چربی‌ها در زیر بافت چشم تجمع می یابند که باعث ورم چشم می‌شود. و این مشکل باعث به هم خوردن زیبایی ظاهر فرد می شود اما شما می توانید با انتخاب راه درمان ورم چشم این مشکل را برطرف کنید.

علائم و دلایل درمان ورم چشم:

تجمع مایعات و چربی‌ها در زیر چشم باعث ایجاد پف و ورم در چشم و اطراف چشم می‌شود. که باعث می‌شود فرد قیافه های خواب آلود و خسته داشته باشد. و انتخاب راه درمان ورم چشم و انجام آن می تواند زیبایی صورت شما را چند برابر کند.

انواع راه درمان ورم چشم:

از انواع راه درمان برنامه چشم می‌توان به ماسک‌های خانگی اشاره کرد که می‌تواند تا حدی این مشکل را کنترل کند اما شما می توانید از روش های درمان زیبایی نیز استفاده کنید یکی از این روش پلاسما جت است که برای تحریک پوست و افزایش تولید کلاژن نیز موثر است و کاربرد اصلی آن جوانسازی چشم و رفع افتادگی و ورم چشم از پلاسما جت با استفاده از دستگاه های مخصوص حرارتی به پوست وارد می‌کند و باعث سوختن لایه های سطحی می شود و آسیب لایه های عمیق پوست نمی زند.

چه کسانی برای انجام پلاسما جت گزینه بهتری هستند:

راه درمان ورم چشم با روش پلاسما جت برای افرادی که به دنبال جوان سازی پوست و رفع پف و مشکلات چشم خود هستند روش مناسبی است که می‌توانند از آن استفاده کنند و برای همیشه مشکلات چشم خود را برطرف کنند.

مزایای پلاسما جت چیست:

از مزیت‌های راه درمان ورم چشم با پلاسما جت می توان به بهبود بافت پوست و سفت شدن پوست اشاره کرد که در یک الی دو جلسه انجام می‌شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و شما پس از گذشت ۷ الی ۱۰ روز پس از درمان میتوانید به فعالیت‌های خود ادامه دهید.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت:

قبل از انجام را درمان ورم چشم به روش بلفاروپلاستی پوست صورت خود را تمیز کنید و از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده نکنید چون نمی توانید تا چند روز حمام کنید و اگر دچار بیماری خاصی هستید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های پس از انجام پلاسما جت:

پس از انجام راه درمان ورم‌چشم به روش بلفاروپلاستی اگر می‌خواهید نتیجه خوبی به دست آورید و از بروز عوارض جلوگیری کنید تا مدتی از رفتن به استخر و سونا و گرفتن دوش آب گرم پرهیز کنید و داروهایی که توسط پزشک برای شما تجویز شده را به طور مرتب و تا پایان آن ها مصرف کنید.

هزینه:

هزینه راه درمان ورم چشم با روش پلاسما جت برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به مقدار مشکلات چشم فرد و استفاده از داروهای بی حسی موضعی مشخص میشود و قبل از انجام معاینه نمی توان هزینه دقیقی را مشخص نمود.

نتیجه:

و بر اثر افزایش مایعات و چربی ها که بر اثر افزایش سن و عوامل ژنتیکی در زیر چشم به وجود می آید چشم ها دچاره ورم و پف می شوند که شما می توانید با انتخاب راه درمان ورم چشم این مشکل را برای همیشه از بین ببرید یکی از این راه‌ها انجام پلاسما جت است که یک درمان با ماندگاری دائمی است.
شما می توانید در کلینیک بین المللی آراد و تحت نظر کادر پزشکی متخصص و پیشرفته جناب دکتر علیزاده درمان پلاسماجت را انجام دهید و برای همیشه و تا پایان عمر مشکلات چشم خود را برطرف کنید و همچنین از مشاوره رایگان با تخفیفات ویژه کلینیک نیز استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/pct2

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش