راه درمان شلی پوست صورت

اگر کاهش وزن را تجربه کرده اید احتمالا می دانید که شلی پوست و افتادگی آن با کاهش وزن مرتبط است. شلی پوست اغلب با از دست دادن چربی پوست همراه است. و تولید کلاژن کمتر پوست نیز یکی دیگر از دلایل شلی پوست است. اما همیشه راه درمان شلی پوست زیاد بوده. که شما می‌توانید و با انجام این روش های این مشکلات را برطرف کنید.

علائم معمول راه درمان شلی پوست:

شلی و افتادگی پوست ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. و با افزایش سن این روند بیشتر به چشم می آید. راه درمان شلی پوست بسیار زیاد است پوست پس از از کشیده شدن می تواند چین و چروک را از بین ببرد و این مشکل ممکن است در هر جایی از بدن رخ دهد ماننده پلکها، گردن، بازو و شکم که می توان با انتخاب یک روش مناسب این مشکلات را از بین برد.

انواع راه درمان شلی پوست:

میتوان با استفاده از ماسکهای خانگی یا داروهای گیاهی تا حدی از شلی پوست جلوگیری کرد اما به طور قطعی جوابی ندارد اما شما می توانید با انتخاب لیفت نخ به عنوان راه درمان شلی پوست این مشکلات را به طور قطعی برطرف کنید به این صورت که با استفاده از آن سوزن های مخصوص انجام می‌شود که نخ ها وارد بافت پوست شده و به آنها می چسبند و باعث از بین رفتن چین و چروک می شوند این درمان علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث تحریک پوست برای تولید بیشتر کلاژن می‌شود چون کلاژن عامل جوانسازی پوست است.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

راه درمان شلی پوست صورت به روش لیفت نخ برای افرادی که دچار افتادگی پوست و افتادگی پلک و چانه هستند و می‌خواهند پوستی شاداب و جوان داشته باشند یکی از بهترین درمان‌ها است که می‌توانند نتیجه دلخواه خود را به دست آورده و باعث افزایش زیبایی صورت خود شوند.

لیفت نخ چه مزایایی دارد:

لیفت نخ به عنوان یکی از بهترین راه درمان شلی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان با این روش چین و چروک پوست صورت را برطرف کرد و افتادگی ها را از بین برد همچنین برای رفع افتادگی پلک و ابرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که نتیجه بسیار عالی برای فرد در پی خواهد داشت و این درمان نیازی به انجام عمل سنگین جراحی و بیهوشی کامل نداشته و به صورت سرپایی انجام میگیرد و شما می توانید پس از انجام درمان به فعالیت‌های روزانه و عادی خود ادامه دهید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ :

قبل از انجام لیفت نخ به عنوان یکی از بهترین راه درمان شلی پوست صورت،پوست خود را تمیز کنید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید و از ۱۰ روز قبل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید چون باعث کمبود آب بدن میشود.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام درمان لیفت نخ برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید، به استخر و سونا نروید چون باعث بروز عوارض، می‌شود تا ۲۴ ساعت استراحت مطلق داشته باشید،نکات و توصیه شده توسط پزشک را رعایت کنید و داروهای تجویز شده را به طور مرتب مصرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از رفتنت به عنوان راه درمان شلی پوست صورت به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت نخ به عوامل زیادی بستگی دارد مانند برند نخ استفاده شده ،تعداد نخ ها و میزان افتادگی و چین و چروک صورت شما که می توانید با انجام معاینه در مراکز زیبایی و کلینیک ها از هزینه این درمان زیبایی به عنوان بهترین راه درمان شلی پوست اطلاعات کافی را بدست آورید.

نتیجه:

همه افراد با افزایش سن یا عوامل ژنتیک دچار افتادگی و شلی پوست می‌شوند که می‌توان با یافتن راه درمان شلی پوست صورت این مشکل را برطرف کرد یکی از این روش‌ها انجام لیفت نخ است که کاملا طبیعی بوده و نخ های مخصوص وارد پوست شده و باعث کشیدن پوست می‌شود و چین و چروک‌ها را برطرف می کند و شما پس از انجام درمان می توانید بلافاصله نتیجه درمان را مشاهده کنید.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد لیفت نخ را به عنوان یکی از بهترین راه درمان شلی پوست توسط جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با دستان با تجربه و هنرمند این پزشک به ظاهر زیبای خود دست یابید و از مشاوره رایگان کلینیک نیز بهره مند شوید که می توانید قبل از درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/cjpa

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش