راه درمانی ریزش مو جلو سر

نیمی از افرادی که مراجعه به کلینیک های پوست و مو می کنند. جهت ریزش مو و راه درمانی ریزش مو به این کلینیک ها مراجعه می کنند. که بسیاری از افراد برای درمان ریزش موی خود نیز از درمان های خانگی استفاده می کنند.

علل ریزش مو :

علت هایی که باعث ریزش مو می شود می توان کم خونی پرکاری و کم کاری غده تیروئید داشتن رژیم‌های غلط و غیره علمی برای لاغری سریع و همچنین کم بود بعضی از ویتامین‌ها و سینوزیت ناحیه پیشانی و صورت و مصرف بعضی از داروها و بیماری های پوستی مثل پسوریازیس یا لوپوس می‌تواند باعث ریزش مو شود که برای راه درمانی ریزش مو میتوان از درمان های خانگی و پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی برای ریزش مو وجود دارد :

برای درمان ریزش مو که بستگی به عوامل زمینه‌ای باعث ریزش مو می شود می توان از درمان های داروئی و پزشکی استفاده کرد که از درمان های پزشکی که میتوان به عنوان راه درمانی ریزش مو از آن استفاده کرد روشهایی نظیر ه prp و مزوتراپی می‌باشد که در روش مزوتراپی پزشک مواد ویژه‌ای را جهت درمان و جلوگیری از ریزش مو به زیر پوست تزریق می‌کند این مواد خاست با توجه به مشکلاتی که شما به علت ریزش مو دارید آماده می‌شود که می‌تواند شامل عصاره های گیاهی ویتامین ها و آنزیم ها و هورمون ها باشد که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می شود.

چه کسانی نمی توانند از مزوتراپی استفاده کنند:

خانم های باردار و خانم هایی که در دوران شیردهی هستند نمی توانند از این روش به عنوان راه درمانی ریزش مو استفاده کنند و باید انجام این روش را به تاریخی دیگر موکول نمایند همچنین کسانی که از بیماری‌های قلبی و دیابت و داروهای خاصی مصرف می‌کنند و کسانی که از رقیق کننده های خون استفاده می کنند کاندیدای مناسبی برای انجام ای روش نمی باشد. به طور کلی همه افرادی که از نظر جسمی سالم هستند می توانند این روش را انجام دهند.

کاربرد مزوتراپی چیست :

از عمده ترین کاربردهای مزوتراپی وارد کردن مواد به پوست که باعث می شود سلول ها مو به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند و به رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش موها کمک شایانی می‌کند و به عنوان راه درمانی ریزش مو نیز شناخته می شود از کاربردهای دیگر این روش می توان به درمان اسکار درمان ریزش مو و درمان سلولیت استفاده کرد.

مراقبت های قبل از انجام روش مزوتراپی چه چیزهایی میباشد:

قبل از انجام مزوتراپی باید از شب قبل سر خود را بشویید و از داروهایی مثل آسپیرین و ایبوپروفن از چند روز قبل از انجام این روش استفاده نکنید . و خود را آماده انجام روش مزوتراپی به عنوان راه درمانی برای ریزش مو خودرو آمادگی انجام این روش کنید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی:

به دنباله راه درمانی ریزش مو میتوان از مزوتراپی بهره برد که بعد از انجام این روش باید حداقل تا ۲۴ ساعت از استفاده از وسایل آرایشی بر روی موی سر خود خودداری کنید از ورزش های سخت و سنگین که باعث تعریق و خروج عرق بر روی پوست سر می‌شود خودداری کنید و همچنین از مصرف داروهای آسپیرین و ایبوپروفن و ویتامینها نیز تا ۲۴ ساعت خودداری کنید و بعد از این مدت خوردن این دارو بلامانع می باشد.

هزینه :

هزینه های انجام روش مزوتراپی بسته به تعداد جلسات و همچنین مقدار دارویی که پزشک متخصص برای انجام این روش در نظر می‌گیرد متفاوت میباشد شما میتوانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه ها با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و از هزینه‌های این روش به طور کامل اطلاع پیدا کنید.

نتیجه:

به دنبال راه درمانی ریزش مو می توان از درمان های خانگی و درمانهای دارویی و همچنین درمان‌های پزشکی استفاده کرد یکی از این درمان های پزشکی می تواند استفاده از روش مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو باشد.
که به عنوان راه درمانی ریزش مو اگر قصد انجام این روش را دارید می توانید در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده این روش را انجام دهید شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/384w

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش