راه جلوگیری از پیری پوست

با افزایش سن اولین نشانه های پیری پوست در صورت دیده می‌شود که با دیدن این علائم و دچار ناراحتی و مشکلات روحی می شود راه جلوگیری از پیری پوست با روش های امروزی به سادگی امکان پذیر است.

راه جلوگیری از پیری پوست

دلایل پیری پوست:

با افزایش سن تولید کلاژن در بافت پوست کم می شود و این امر باعث افتادگی و شلی پوست می‌شود که خود را با بروز چین و چروک نمایان می کند راه جلوگیری از پیری پوست با روش های امروزی امکان پذیر است که شما میتوانید با انتخاب روش درمانی مناسب از پیری پوست جلوگیری کنید.

روش درمانی جلوگیری از پیری پوست:

روشهای درمانی جلوگیری از پیری پوست امروزه به راحتی امکان پذیر است لیزر می تواند یکی از روشهای درمانی برای جلوگیری از پیری پوست باشد که در این روش درمانی با استفاده از دستگاه های مخصوص و حرارت تعیین شده‌ای به بافت پوست وارد می‌شود که این حرارت هیچ گونه عوارضی برای پوست به وجود نمی آورد و باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر که عامل اصلی جوانسازی پوست است می شود و همچنین با حذف سلولهای مرده و خشکیده روی پوست باعث شادابی و شفافیت پوست می شود و می توان استفاده از لیزر را روش درمانی مناسبی برای جلوگیری از پیری پوست دانست که نیازی به مراقبت‌های خاص طولانی ندارد و ماندگاری نسبتاً طولانی نیز دارد و همه افراد می‌توانند از این روش درمانی با خیالی آسوده استفاده کنند.

لیزر برای چه افرادی کارایی دارد:

راه جلوگیری از پیری پوست با لیزر یکی از روش‌های درمانی است که برای افرادی که به دنبال جلوگیری از پیری پوست و جوانسازی و شادابی پوست خود هستند کارایی دارد.

مزایا:

مزایای لیزر به عنوان راه جلوگیری از پیری پوست بدون درد و خونریزی بدون هیچ عوارض و حساسیتی و با کمترین کبودی و تورم و رسیدن به نتیجه دلخواه و هزینه مناسب آن است.

مراقبت های قبل از لیزر:

– قبل از درمان از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و از مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از لیزر:

– بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و برای جلوگیری از خشکی پوست از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید همچنین از مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید و آب فراوانی بنوشید.

هزینه:

هزینه راه جلوگیری از پیری‌پوست با لیزر بستگی به میزان استفاده شما از دستگاه دارد که شما با مراجعه به کلینیک و معاینه می توانید از هزینه آن اطلاع پیدا کنید.

نتیجه:

با افزایش سن اولین عوامل آن در پوست صورت قابل مشاهده است که به بروز چین و چروک در صورت می‌انجامد راه جلوگیری از پیری پوست با لیزر می تواند راه درمانی موثر و ایمنی باشد.
شما می توانید لیزر را به عنوان بهترین راه جلوگیری از پیری‌پوست تحت نظر جناب دکتر علیزاده در یکی از معتبرترین مراکز زیبایی یعنی کلینیک بین المللی آراد انجام دهید همچنین می توانید با انجام مشاوره رایگان اطلاعات کافی در مورد درمانهای زیبایی به دست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:  https://clinicarad.com/4sd7

برای اطلاعات بیشتر  درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com/8e9s

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش