جلوگیری ریزش مو و راه آن

به دنبال راهی برای جلوگیری ریزش مو ابتدا باید علت ریزش مو را که باعث شده تا هم خانم ها و آقایان از علت های ریزش مو و چاره ناراحتی و افسردگی هایی در آنها بشود را پیدا کرد.

مهمترین علت ریزش مو:

به دنبال راهی برای جلوگیری ریزش مو اول باید علت این مشکل را پیدا کنید. که مشکلاتی از قبیل مشکلات هورمونی استفاده از رژیم‌های نامناسب و مشکلات ژنتیکی و داشتن بیماری های خاص زمینه‌ای باعث ریزش مو در افراد مختلف می شود.

چه درمان هایی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد:

برای جلوگیری ریزش مو می توان از درمان های خانگی و پزشکی بهره برد. که از درمان های پزشکی می توان به استفاده از روش پی آر پی مزوتراپی برای جلوگیری‌ریزش مو بهره برد که می‌توان روش پی آر پی را برای جلوگیری‌ریزش مو استفاده کرد. در این روش پزشک متخصص شما با استفاده از خونی که از خودش ما میگیرد پلاسمای به دست آمده را با استفاده از سرنگها به پوست سر شما تزریق می کند. که این عامل باعث می‌شود تا از ریزش مو و رشد مجدد مو را برای شما به ارمغان آورد.

چه کسانی میتوانند از روش پی آر پی را برای جلوگیری ریزش مو استفاده کنند:

از روش پی آر پی برای جلوگیری‌ریزش مو همه افراد میتوانند استفاده کنند. فقط قبل از انجام این روش باید با پزشک متخصص مشورت نمایید. تا اگر مشکلاتی مثل زایمان و یا در دوران شیردهی قرار دارید. این انجام این روش را به تاریخی دیگر موکول کند.

از مزیت های استفاده از روش prp برای جلوگیری ریزش مو:

روش پی آر پی به دلیل این که برای تقویت ریشه مو پلاسمای غنی شده به طور مستقیم به ریشه مو تزریق میشود فائزه جلوگیری از ریزش و رشد مو در همان جلسه های اول می شوند و همچنین به خاطر اینکه از خون خود فرد گرفته می‌شود هیچ گونه حساسیتی برای افراد به دنبال ندارد.

مراقبت های قبل از انجام روش پی آر پی:

مراقبت های قبل از انجام prp برای جلوگیری ریزش مو باید قبل از انجام این روش موهای خود را قبل از انجام بشویید بعد از استفاده کردن از وسایل آرایشی برای موهای خود قبل از انجام این روش خودداری کنید

مراقبت های بعد از انجام پی آر پی:

برای انجام عمل پی آر دی برای جلوگیری‌ریزش مو باید مراقبت هایی از جمله اینکه بعد از انجام پی آر پی به محلی که این تزریق انجام شده است دست نزنیم و حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از انجام این روش شستن موهای خود خودداری کنید و سرتان را بالاتر از بدنتان هنگام‌خوابیدن قرار دهید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش پی آر بی بسته به تعداد جلسات این باشد که پزشک برای شما در نظر می‌گیرد برای همین می‌توان از هزینه‌های قطعی این درمان برای شما قیمت گذاری کنیم چون باید طبق وضعیت فعلی شما و اینکه چند جلسه نیاز به درمان دارید هزینه ها مشخص شود.

نتیجه:

برای جلوگیری ریزش مو می توان از راه‌هایی نظیر هپی آربی استفاده کرد که به دلیل اینکه از خون خود افراد گرفته می شود هیچ گونه حساسیتی را برای شما به دنبال نخواهد داشت شما اگر قصد انجام روش پی آر پی برای جلوگیری ریزش مو را دارید می توانید این روش را تحت درمان جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی و آراد انجام دهید.
شما می توانید جهت مشاوره شدن قبل از انجام روش prp که به صورت کاملا رایگان برای شما در نظر گرفته می‌شود جهت رزرو نوبت نیز با این شماره ها تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش