راههای رفع چین و چروک

یکی از مشکلاتی که باعث دغدغه‌ها بین افراد می‌شود وجود چین و چروک بر روی پوست صورت می شود. که باعث می شود تا علاوه بر نارضایتی افراد ناامیدی و افسردگی در افراد را نیز به وجود آورد که با استفاده از راههای رفع چین و چروک می‌تواند باعث رفع این مشکلات از روی پوست صورت شد.

علت هایی که باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود:

علت هایی نظیر افزایش سن مشکلات ژنتیکی و هورمونی و همچنین قرار گرفتن در زیر نور آفتاب و رژیم های نادرست و کاهش وزن زیاد می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست شود که برای درمان چین و چروک می توان از راههای رفع چین و چروک توسط روش های خانگی و پزشکی شد.

برای رفع چین و چروک از چه درمان هایی میتوان استفاده کرد:

برای رفع چین و چروک به دنبال راههای رفع چین و چروک می توان از روش های خانگی و هم روش های پزشکی بهره برد. که با استفاده از روش های خانگی نظیر استفاده از ماسک های خانگی مثل ماسک آلوئورا می توان به طور موقت باعث رفع و چین و چروک بر روی پوست صورت شد اما اگر به دنبال راههای رفع چین و چروک به صورت دائمی هستید می توانید از روش های پزشکی نظیره استفاده از لیفت با نخ تزریق بوتاکس تزریق ژل تزریق چربی مزوتراپی و پی آر پی پوست برای رفع چین و چروک پوست بهره ببرید که با استفاده از روش لیفت نخ می‌توانید به رفع چین و چروک ها بر روی پوست صورت خود خاتمه دهید و به عنوان راههای رفع چین و چروک می‌توانید از لیفت نخ استفاده کنید.

لیفت نخ چگونه انجام میگیرد:

شما می توانید به عنوان راههای رفع چین و چروک از لیفت نخ استفاده کنیم. که پزشک معالج با توجه به چین و چروک‌های به وجود آمده. بر روی پوست صورت شما با جایگذاری نخ هایی در  مناطق خاص صورت برای رفع چین و چروک پوست باعث کشیده شدن پوست و رفع چین و چروک هایی به وجود آمده بر پوست صورت با کمترین عوارض بدون انجام عمل جراحی و بدون ایجاد زخم و برش می‌شود.

استفاده از لیفت نخ برای چه کسانی مناسب می باشد:

استفاده از لیفت نخ به عنوان راههای رفع چین و چروک می تواند برای تمام افرادی که به دنبال راههایی رفع چین و چروک پوست صورت خود هستند و از عمل جراحی می هراسند و به دنبال راهی برای رفع چین و چروک پوست صورت بدون انجام جراحی هستند استفاده شود اما قبل از انجام لیزر باید تحت درمان پزشک معالج قرار گیرید و اگر مشکلات جسمی دارید حتماً با پزشک معالج خود در جریان قرار دهید.

استفاده از لیزر چه مزیت هایی دارد:

مزیت‌های استفاده از لیفت به عنوان راههای رفع چین و چروک می تواند به کم عارضه بودن این روش و همچنین بدون انجام جراحی با بیهوشی کامل و به سر و پایی بودن این روش جراحی در کمترین زمان ممکن اشاره کرد .

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ به عنوان راههای رفع چین و چروک سعی کنید. از یک هفته قبل از انجام لیفت طبق نظر پزشک معالج خود از هیچ گونه دارو از جمله داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود و همچنین ویتامین e و روغن ماهی جداً خودداری کنید.
همچنین سعی کنید قبل از انجام لیفت نخ از هیچ گونه مواد دخانیات از سیگار از یک هفته قبل استفاده نکنید. و هیچ گونه مواد الکلی و مشروبات الکلی را نیز نباید تا یک هفته قبل از انجام لیفت مصرف نمایید.

مراقبت های بعد از لیفت صورت به عنوان راههای رفع چین و چروک:

بعد از انجام لیفت نخ سعی کنید برای به حداقل رساندن تورم ها و برنامه های به وجود آمده بعد از عمل لیفت تا دو روزه اول از کمپرس یخ بر روی نواحی استفاده کنید و از ورزش های شدید و سنگین و کارهای سخت و حداکثر تا یک ماه خودداری کنید و سعی کنید هنگام خوابیدن استفاده کنید و تا ۲۷ بعد از انجام این روش سعی کنید هر ۶ ساعت به دستور پزشک معالج از کپسول سفالکسین ۵۰۰ استفاده کنید  تا بتوانید دوره بهبودی سریع تری بعد از انجام این روش برای پوست صورت خود و به عنوان راههای رفع چین و چروک داشته باشید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیفت نخ بستگی دارد. به تعداد نخ هایی که پزشک معالج برای رفع چین و چروک پوست صورت شما جاگذاری کرده است. و همچنین حق الزحمه پزشک معالج و انتخاب کلینیک می تواند بر هزینه ها تاثیرگذار باشد.

نتیجه:

شما می توانید از لیفت نخ به عنوان راههای رفع چین و چروک پوست صورت استفاده کنید. که باعث می شود بدون عارضه و در کمترین زمان و بدون بیهوشی کامل این روش را برای رفع چین و چروک پوست صورت خود استفاده کنید.
شما اگر قصد انجام لیفت نخ برای رفع چین و چروک پوست صورت را دارید و به عنوان راه های رفع چین و چروک می خواهید از این روش استفاده کنید می توانید تمام این خدمات را در کلینیک بین المللی آراد  تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده و پرسنل ایشان انجام دهید و از خدمات فوق العاده انجام این روش نیز بر روی پوست صورت خود برخوردار شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط کارشناسان این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/7otj
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/qpcn
ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

10 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش