راههای جوانسازی صورت

جوانسازی به معنای زنده کردن و جوان کردن سلول های پوست است.به عبارت کلی زمانی که از جوانسازی حرف میزنیم،تصور پوستی شفاف و بدون گودی و سیاهی را داریم و همچنین بدون چین وچروک را داریم.باید بدانید که امروزه راههای جوانسازی صورت  پوست شیوه های غیرتهاجمی را پیدا کرده است.یکی ازراههای جوانسازی صورت ازبین بردن چین وچروکهاست.

دلایل جوانسازی صورت

دلایل ایجاد چین و چروک های صورت زیاد است.مهم ترین دلیل ان پیری پوست است.با تمام روش هایی که برای جلوگیری از روند پیری پوست امده است ولی باید بدانید که پیری فرایندی ناگزیر است.علاوه بر این از بین بردن چین وچروک ها نیز یکی از راههای جوانسازی صورت است.

روشهای از بین بردن چین وچروک های صورت

برای اینکه بتوانید این چین و چروک هارا از بین ببرید روش های مختلف و متفاوتی ارائه شده است.ازجمله یکی از این روش ها استفاده از لیزرهای مخصوص یا رادیوفریکوئنسی است.در این روش ابتدا فرایند جوانسازی را انجام میدهند و سپس برای پر کردن خطوط از ترکیباتی که انهارا پر میکنند استفاده میکنند
علاوه بر استفاده ازلیزردستگاههای دیگری نیزدر جوانهسازی صورت نقش دارند.مثل میکرودرم ابریژن. لایه برداری با استفاده از دستگاه میکردوم نیز برای جوانسازی استفاده میشود.بدین صورت که دستگاه های خاصی که انهارا با فشار خاصی تنظیم میکنند،در سطح پوست قرار میدهند.این دستگاه ها در سطح پوست تراش جزئی را ایجاد میکنند.علاوه بر این این دستگاه یک مکش را بر روی پوست انجام میدهد.این مکش باعث میشود که کریستال ها از روی سطح پوست جمع شوند.جمع شدن کریستال ها باعث میشود که جریان خون به سمت منطقه بهتر شود.علاوه بر این سلول های فیبروبلاست نیز فعال شوند.

استفاده از امواج رادیویی یا رادیو فرکوئنسی یکی از راههای جوانسازی پوست

این روش یک روش غیرتهاجمی  است که برای رفع چین و چروک های صورت مناسب است.در این روش با استفاده از گرمایی که میزان ان کنترل میشود،به لایه ی داخلی پوست فرستاده میشود.سرانجام کلاژن سازی در پوست فرد فعال میشود.

تزریق چربی برای از بین بردن چین وچروک های صورت یکی از راههای جوانسازی صورت

تزریق چربی بدن فرایندی است که دارای ماندگاری زیادی میباشد.در سالیان گذشته این روش در سراسر دنیا دارای محبوبیت زیادی است.این روش به این صورت است که از چربی بدن برای اصلاح فرورفتگی های صورت و پر کردن صورت استفاده میشود.به کمک این روش میتوانیم چربی های انباشته شده دریک قسمت بدن را کاهش دهیم.

چه افرادی کاندید مناسبی برای استفاده از روش تزریق چربی به عنوانیکی ازراههای جوانسازی صورت هستند؟

کسانی میتوانند از این روش استفاده کننده که هیچگونه بیماری زمینه ای و همچنین بیماری پوستی خطرناک را نداشته باشند وعلاوه براین مشکلی نیز در خارج کردنچربی های بدنشان نداشته باشند.کسانیکه از بیماری های قلبی رنج میبرند نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

مزیت ها وکاربردهای استفاده از روش تزریق چربی به عنوانیکی ازراههای جوانسازی صورت

ازجمله مزیت و کاربردی که این روش دارد این است که باعث از بین رفتن چین وچروکهای صورت میشود. که یکی از راههای جوانسازی صورت حساب میشود.
دوره ی ریکاوری این نوع جراحی بسیار کم است.اثار تزریق به راحتی بعد از مدت کمی از بین میروند.تورم و التهاب پوست امری طبیعی است.این عوارض چند روز ماندگار هستند.تزریق چربی خراش یا زخمی را برجای نمیگذارد.یکی از محبوبیت های این روش به دلیل دوران ریکاوری کوتاه مدت ان است.
تزریق چربی به نسب تزریقات دیگر دوره ی طولانی تری را دارد.زیرا از چربی های بدن شما استفاده میشود.مزیتی که این روش دارد این است چون چربی برای بدن شماست ، بدن شما به هیچ وجه ان را پس نمیزد.البته باید بدانید که این روش به عنوان روش دائمی حساب نمیشود.این روش فقط ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد

مراقبت های قبل از تزریق چربی به عنوانیکی ازراههای جوانسازی صورت

محلی که پزشک چربی را از ان خارج میکند را خود پزشک تعیین میکند.
انجام این عمل با استفاده از بی حسی است.
قبل از عمل صورتتان را بشورید و هیچگونه ارایشی را نداشته باشید.
روز قبل ازعمل دوش بگیرید.
اگر بیماری زمینه ای خاصی دارید با پزشک مشورت کنید.
اگر باردار و یا شیرده هستید به پزشک نیز اطلاع دهید.
اگر تزریق ژلی را انجام داده اید که ماندگاری است و یا پروتزکرده اید و یا از لایه برداری و میکرودرم استفاده کردید حتما با پزشک مشورت کنید و پزشک را در جریان بگذارید.
روز عمل ناشتا باشید.

مراقبت های بعد ازتزریق چربی به عنوان یکی از راههای جوانسازی صورت

بعد از تزریق چربی به عنوان یکی از راههای جوانسازی صورت از کمپرس یخ استفاده کنید.
2تا 3ساعت بعد از انجام عمل سرتان را خم نکنید و همچنین دراز نکشید.
صورتتان را ماساژ ندهید.
از داروهای رقیق کننده مثل اسپرین استفاده نکنید.
اگر پزشک برای شما دارویی راتجویز کرد از ان استفاده کنید.
یک هفته تا ده روزازرفتن به استخر و سونا و یا جکوزی به شدت خودداری کنید.
یک هفته از رژیم غذایی کم نمک استفاده کنید.
هنگام خوابیدن یک بالشت اضافه را زیر سرتان بگذارید.
از غذاهای سفت وسخت و غذاهای محرک مثل ادویه جات به شدت به مدت یک هفته خودداری کنید.
در برابر سرما و گرمای شدید قرار نگیرید.همچنین در این دوران ارامش خود را حفظ کنید و سعی کنید که زیاد عصبی نشوید و از استرس دورباشید.

هزینه ی تزریق چربی به عنوان یکی ازراههای جوانسازی صورت

هزینه ی استفاده زا روش تزریق چربی که یکی از راههای جوانسازی صورت است بستگی به پزشک و همچنین کلینیک مربوطه دارد.درکلینیک بین المللی اراد طرح ها ی تخفیفی به صورت روزانه در اختیار افراد قرار میگیرد علاوه بر این مشاوره نیز رایگان است.

نتیجه

راههای جوانسازی صورت زیاد است.یکی زا راههای جوانسازی صورت تزریق چربی است. تزریق چربی و یا برگرداندن حجم چربی به شما در ظاهر پوست شما تاثیر زیادی را دارد.این امر باعث میشود که پوست شما شاداب تر و با طراوت تر به نظر برسد.البته نمیتوان همه را به این دلیل دانست که چون حجم از دست رفته ی چربی را برمیگردانید.خیر.شما با این کار میتوانید صورت خود را به فرم دلخواهی که میخواهید در بیاورید.
برای اینکارابتدا پزشک چربی هارا ازبدن شما خارج میکند.سپس در مرحله ی دوم پزشک چربی هایی که از بدن گرفته شده و انهارا تصفیه کرده است را به مناطقی که نیازمند پزشدن است تزریق میکند.نتیجه هایی که حاصل میشود زود قابل مشاهده است.ولی باید بدانید که با گذر زمان این نتیجه بهبود میابد.
هزینه ی استفاده از این روش بستگی به پزشک و کلینیک مربوطه دارد.

معرفی پزشک

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد از انواع روشهای درمانی برای جوانسازی صورت استفاده میشودو همچنین تزریق چربی توسط پزشک ماهر و باتجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می گیرد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/1ue2
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/k4qz
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش