راز زیبایی و بزرگ کردن چشم ها

اکثر بانوان دوست دارند که چشمانی درشت و زیبا داشته باشند. تا سن آنها نیز کمتر به چشم بیاید که می توانند از روش های زیبایی و بزرگ کردن چشم ها برای به دست آوردن چشمان زیبا استفاده کنند.

علائم و دلایل زیبایی و بزرگ کردن چشم ها:

داشتن چشم های زیبا و بزرگ آرزوی هر فرد است. چرا که چشم ها نقش مهمی در زیبایی صورت را به عهده دارند زیبایی و بزرگ کردن چشمها راه های گوناگونی دارد. که شما می توانید با انتخاب یکی از این روش‌ها به این زیبایی دست پیدا کنید.

انواع درمان زیبایی و بزرگ کردن چشم ها:

راه های زیبایی و بزرگ کردن‌چشم ها روش های مختلفی دارد. مانند انجام درمان بلفاروپلاستی یا انجام لیفت نخ یکی از روش های جدید امروزی برای بزرگ کردن چشمها که طرفداران زیادی دارند انجام لیفت نخ است. که در این روش نخ به وسیله سوزن های مخصوص توسط پزشک وارد پوست شده و با قرار گرفتن در جای مخصوص خود به بافت پوست چسبیده و آن را به سمت بالا می کشد. و باعث از بین رفتن چین و چروک و خطوط اطراف چشم نیز می شود. با استفاده از این روش شما می توانید افتادگی ابرو های خود را برطرف کرده. و چشمانی درشت و زیبا داشته باشید.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

افرادی که می‌خواهند زیبایی و بزرگ کردن چشم ها را بدون انجام عمل های جراحی سنگین و بدون درد و خونریزی انجام دهند. گزینه های مناسبی برای انجام لیفت نخ هستند تا بتوانند چشمانی زیبا و شاداب به دست آورند.

مزایای لیفت نخ چیست:

از مزایای زیبایی و بزرگ کردن‌چشم ها به روش لیفت نخ می‌توان به عدم بیهوشی کامل و جراحی سنگین اشاره کرد این روش به طور سرپایی و با استفاده از بی حسی های موضعی انجام می شود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام زیبایی و بزرگ‌کردن چشم ها به روش لیفت نخ برای انتخاب برند نخ با پزشک متخصص مشورت کنید تا با توجه به ساختمان پوستی شما بهترین نوع نخ انتخاب شود که حساسیت و عوارضی برای شما به دنبال نداشته باشد.

مراقبت های پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام زیبایی و بزرگ کردن چشم ها به روش لیفت نخ در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید، از ضد آفتاب استفاده کنید و از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات تا مدتی پرهیز کنید تا عوارضی برای شما به همراه نداشته باشد.

هزینه:

هزینه انجام زیبایی و بزرگ کردن‌چشم ها به روش لیفت نخ با توجه به نوع کلینیک، نوع برند نخ استفاده شده ،تعداد نخ ها، استفاده از داروهای بی حسی و مدت زمان انجام درمان مشخص می‌شود و نمی‌توان با توجه به نوسانات بازار هزینه های مشخصی را تعیین نمود.

نتیجه:

بر اثر افزایش سن ابروها دچار افتادگی می‌شوند و چشمها پف می‌کند که باعث ریز شدن چشمها و به هم خوردن حالت طبیعی آنها می شود اما شما می توانید با انتخاب راه های زیبایی و بزرگ کردن چشم ها مانند انجام لیفت نخ این مشکل را برطرف کنید و باعث درشت شدن چشم های خود شوید.
شما می توانید لیفت نخ را برای زیبایی و بزرگ کردن‌چشم ها در کلینیک زیبایی بین المللی آراد و تحت نظر پزشک متخصص زیبایی و باتجربه کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین از فرصت های استثنایی کلینیک مانند مشاوره رایگان و تخفیفات روزانه نیز استفاده کنید تا بتوانید با هزینه مناسب و اطلاعات کافی این درمان را انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/7ht7

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش