جراحی ها

دکتر علیزاده در تهران برای کشیدن چشم

داشتن چشم هایی زیبا یکی از نیازهای افراد می باشد. که می توان با انجام عمل چشم و یا اپی کانتال باعث کشیدن چشم و زیبایی در آن شد. که این روشها را دکتر علیزاده بهترین دکتر می تواند برای کشیدن چشم برای شما انجام دهد.

دکتر علیزاده بهترین دکتر تهران برای کشیدن چشم

دلیل انجام جراحی چشم برای کشیدن چشم چه چیزهایی می باشند:

با انجام جراحی چشم برای کشیدن چشم باعث می‌شوید تا عواملی همچون بالارفتن سن موجب می‌شود تا پلکها افتادگی پیدا کند که با این روش می توان افتادگی پلک را از بین برد و موجب کشیده شدن پلک پایینی برای زیبا نشان داده شدن چشمها و همچنین برامدگی کاسه چشم نیز موجب افتادگی پلک می شود که می توان با این روش این مشکلات را نیز از بین برد.

چه درمان هایی برای کشیدن چشم وجود دارد:

برای کشیدن‌چشم می‌توان از اپیکانتوپلاستی استفاده کرد. در این روش شروع کاری که در گوشه داخلی چشم هستند برداشته میشه و فاصله بین دو چشم کاهش پیدا می‌کند و عمل جراحی اپیکانتوپلاستی برای کشیدن‌چشم و بلفاروپلاستی نیز برای زیبایی پلک می توان به صورت همزمان برای کشیدن چشم استفاده کرد و حالت کشیدگی گوشه داخلی چشم نیز برطرف می‌شود و باعث زیباتر شدن و جذاب شدن چشم ها بر روی چهره میشود در انجام این عمل هیچ جای زخمی بر روی پوست گذاشته نمی‌شود زیرا برش هایی که در این جراحی ایجاد می شود بین دو چشم ایجاد می‌شود و افزایش طول چشم را بیشتر میکند.

چه کسانی از اپیکانتوپلاستی برای کشیدن چشم استفاده میکنند:

افرادی که چشم های آنها بیش از حد کوچک است و انگار که بسته به نظر می رسد می توانند برای بزرگ تر کردن چشم هایشان از این روش استفاده کنند همچنین افرادی که پلک پایینی آن ها مثل یک چروک زیر چشم به وجود آمده است می‌توانند این روش را برای از بین بردن این مشکلات استفاده کنند و باعث کشیدن چشم و زیباتر شدن آن شوند.

چه نتایجی استفاده از روش کشیدن‌چشم یا همان کانتوپلاستی برای چشم ها دارند:

عمل کشیدن چشم اگر به درستی انجام شود و زیر نظر یک پزشک متخصص و ماهر انجام گیرد نتایج بسیار عالی و بلندمدت و همیشگی را برای شما به دنبال دارد پس از من در انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر و سوابق کاری بالا برای انجام کشیدن‌چشم دقت فراوانی را انجام دهید.

مراقبت های قبل از انجام عمل کشیدن‌چشم:

قبل از اینکه انجام عمل کشیدن چشم برای چشمهای خود توسط عمل کانتوپلاستی باید قطعه زیادی در انتخاب پزشک متخصص و ماهر برای انجام این کار را داشته باشید زیرا اولین اقدامی که می توانید برای انجام این روش داشته باشیم انتخاب یک پزشک می باشد تا از عوارض بعد از انجام این روش توسط یک پزشکی که مهارت کافی در انجام این روش را ندارد برخوردار نشوید

مراقبتهای پس از انجام کشیدن چشم :

پس از انجام کشیدن چشم باید ۳ تا ۵ روز استراحت کامل انجام دهید در انجام این روش نیازی به پانسمان ندارد و شما میتوانید زخمها را با یک گوش پاک کن تمیز کنید و از آب استریل شده برای پاک کردن روی زخم ها می توانید استفاده کنید شما می توانید برای پاک کردن این زخما از یک گوش پاک کن که حاوی مواد آنتی بیوتیک کرد برای پاک کردن استفاده کنید و اگر پزشک معالج برای شما آنتی بیوتیکی خوراکی تجویز کرده است حتماً طبق دستور آنها را مصرف کنید شما می توانید بعد از هفت روز برای کشیدن بخیه های استفاده از کشیدن چشم توسط روش جراحی به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش کشیدن چشم و سپس انتخاب کلینیک مورد نظر و همچنین پزشک متخصصی که می‌خواهیم این روش‌ها را انجام دهید متفاوت میباشد شما میتوانید جهت اطلاعات گرفتن از هزینه ها با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای جراحی چشم و کشیدن چشم می توانید از یک متخصص ماهر و چیره دست در این روش استفاده کنید زیرا مهارت پزشک متخصص می تواند یکی از اولین اقداماتی باشد که در انتخاب این روش و کشیدن‌چشم خود استفاده می کنید شما می توانید تمام خدمات مربوط به انجام کشیدن چشم تو سطح یک پزشک متخصص و ماهر را انجام داده
که به پیشنهاد ما به شما برای انجام این روش جناب دکتر محمد علیزاده میباشد که دارای سوابق کاری بالا و همچنین تجربه بالا در انجام این عمل می باشد شما می توانید جهت مشاوره شدن و رزرو نوبت با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از نتایج کار توسط جناب دکتر علیزاده بر روی زیبایی چشم های خود نیز بهره مند شوید دوستانه عزیز شماره های زیر برای رزرو نوبت و مشاوره شدن برای شما در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/xl15

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش