دکتر علیزاده درمان پف چشم و سیاهی چشم

یکی از دغدغه هایی که خانم ها و آقایان هنگام بیدار شدن از خواب با آن روبرو می شوند. پف فرد چشم می باشد. که بعضی اوقات نیز پف چشم همراه با سیاهی چشم می باشد. که ممکن است علت یک بیماری در بدن یا کمبود ویتامین در بدن باشد. که می توانید از روش های پزشکی برای درمان پف چشم وسیاهی چشم استفاده کنید. که بهترین درمان را می‌توانیم نزده یک دکتر متخصص انجام دهید. که دکتر علیزاده بهترین درمان پف چشم و سیاهی چشم می باشند.

علل ایجاد پف چشم:

علت های زیادی باعث پف چشم وسیاهی چشم می‌شود که ممکن است این علت ها بستگی به کم بوده بعضی از ویتامین ها و املاح در بدن باشد و ممکن است یا یک بیماری خاصی در بدن وجود داشته باشد یا عوارض ژنتیکی و مشکلات ارثی و همچنین کم آبی بدن و یا جمع شدن آب زیر پوست چشم و مشکلات هورمونی می تواند از علل ایجاد پف چشم و سیاهی چشم باشد.

چه درمان هایی میتوان برای سیاهی چشم استفاده کرد :

برای پف چشم و سیاهی چشم می توان از درمان های خانگی و درمان‌های پزشکی نظیره پلاسماجت و مزوتراپی و بلفاروپلاستی استفاده کرد که استفاده از بلفاروپلاستی در علم پزشکی برای پف چشم وسیاهی چشم استفاده می‌شود در این روش پزشک متخصص با استفاده از تکنیک‌های پزشکی چربی های اضافه و پوست اضافه اطراف چشم را برداشت و باعث از بین رفتن سیاهی و پف زیر چشم میشود در این روش به علت اینکه پوست اضافه چشم برداشته می‌شود هم باعث روشن تر شدن اطراف چشم و هم باعث جوانتر شدنو زیباتر شدن چهره می‌شود.

چه کسانی میتوانند از روش بلفاروپلاستی برای پف چشم و سیاهی چشم استفاده کنند:

اگر در اطراف چشم و زیر چشم چروک های اضافه دارید می توانیم کاندیدای مناسبی برای انجام هر روش بلفاروپلاستی باشید همچنین اگر پف چشم و سیاهی چشم باعث نارضایتی شما می شود می توانید از این روش برای رفع این عارضه استفاده کنید همچنین اگر مشکلات حادچشمی رنج نمیبرید می توانید کاندیدای مناسبی برای انجام این روش باشید.

مزایای استفاده از جراحی برای پف چشم ها :

جراحی پلفارو پلاستی برای پف چشم ها و سیاهی چشم ها می توانند از مزایای زیادی برخوردار باشند که باعث می‌شود چشمان شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسد همچنین باعث می‌شود تا افتادگی پلک های شما کاهش پیدا کند و اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا میکند .

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی :

قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی برای درمان پف چشم و سیاهی چشم باید از مصرف سیگار و مواد الکلی به مدت ۶ هفته قبل از انجام این روش خودداری کنید و اگر داروی برای شما تجویز شده است قبل از انجام این روش توسط پزشک متخصص حتماً داروها را مصرف نمایید و مکمل های گیاهی و آسپرین و موادی که باعث رقیق شدن خون میشود نباید تا قبل از انجام این عمل مصرف شود.

مراقبت های بعد از انجامبلفارو پلاستی:

بعد از انجام عمل پلک برای از بین بردن پف چشم وسیاهی چشم برای کاهش درد و تورم ایجاد شده می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید و سر خود را به هنگام استراحت سعی کنید بالاتر از بدن تان قرار دهید و برای مدت زمانی که پزشک متخصص به شما پیشنهاد داده است از مصرف وسایل آرایشی بر روی پوست صورت خود اجتناب کنید.

هزینه :

هزینه های مربوط به انجام روش بلفاروپلاستی برای از بین بردن پف چشم سیاهی چشم بسته به انتخاب کلینیکی دارد که می‌خواهید این روش‌ها را در آن انجام دهیم همچنین انتخاب یک متخصص می‌تواند در تعیین هزینه‌های این روش‌ها تاثیرگذار باشد .
شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام عمل جراحی پلفارو پلاستی با کلینیک بین المللی آرا در مورد هزینه‌های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه :

برای از بین بردن پف چشم و سیاهی چشم می توان از روش‌های پزشکی نظیره بلفارو پلاستی بهره بود که پزشک معالج با استفاده از برداشتن چربی های اضافه از دور چشم و پوست اضافه زیر چشم با عث میشود چهره شما و زیباتر و صورت شما بعد از انجام این روش جوانتر میشود .
تمامی خدمات مربوط به انجام داده و بلفارو پلاستی را می‌توانید در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
شما می توانید جهت مشاوره شدن با مشاوران کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید این مشاوره‌ها برای شما دوستانه عزیز به صورت کاملاً رایگان می‌باشد.
دوستان عزیز شماره تلفن های زیر جهت رزرو نوبت و برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است :
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/viv7

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش