تزریق ژل و چربی

از جمله دلایلی که باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست میشود، ژنتیک، مصرف مشروبات الکلی، دخانیات، افزایش سن ،خشکی پوست ،شرایط آب و هوایی ،نور خورشید و… را نام برد. راههای درمانی مختلف وجود دارد.ازجمله تزریق چربی و تزریق ژل و..

نحوه تزریق چربی و ژل با هم متفاوت است در پیوند چربی از سلولهای چربی بدن خود فرد، به جای یک ژل مصنوعی استفاده می شود. سپس مراحل آماده سازی با دستگاه سانتریفیوژ انجام می شود. و پس از آن با استفاده از سرنگ های مخصوص به پوست تزریق می شوند. چربی نسب به ژل پروتز طبیعی تر است، و همین باعث شده که قسمت های تزریق شده طبیعی تر به نظر برسند.

به خصوص اگر تزریق در صورت انجام شود، چهره طبیعی تر وزیباتر میشود. لازم به ذکر است که در تزریق چربی احتمال عفونت و حساسیت بسیار کمتر است .چون از جسم خارجی استفاده نمیشود و چربی از بافت خود فرد است .مدت زمانی که برای تزریق چربی و ژل نیاز است نیز متفاوت می باشد .تزریق چربی به زمان بیشتری نیاز دارد. برای تزریق ژل از پرکننده های آماده استفاده می‌شود که این ژل ها توسط سوزن های بسیار ریزی به زیر پوست تزریق شده و باعث جوانسازی یا فرم دهی می شود.

هر دو روش زیبایی و جوانی را به پوست باز می گرداند.نکته ای که حائذ اهمیت است انتخاب پزشک معالج شماست در صورتی که پزشک از مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است،باعث بروز مشکلاتی شود.ازجمله عدم تقارن  در صورت  یا افتادگی پلک ها … .  تزریق چربی و ژل در کلینیک بین المللی آراد توسط آقای دکتر محمد علیزاده صورت میپذیرد.جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کلینیک تماس حاصل فرمایید در کلینیک آراد کلیه خدمات مشاوره به صورت رایگان است.

مراحل تزریق ژل و چربی

نحوه تزریق چربی و ژل با هم متفاوت می باشد . چون چربی یک ماده طبیعی است. که از بدن خود فرد درست می‌شود. اما ژل یک ماده مصنوعی است. می توان گفت فرق تزریق چربی و ژل در نوع ماده تزریقی و وسایل و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرند. برای تزریق چربی در ابتدا چربی از نواحی مختلف بدن تخلیه میشود.

سپس مراحل آماده سازی با دستگاه سانتریفیوژ انجام می شود، و پس از آن با استفاده از سرنگ های مخصوص به پوست تزریق می شود.  اما در تزریق ژل از پرکننده های آماده استفاده می‌شود.که این پر کننده ها از  اسید هیالورونیک ساخته شده است. این ژل ها توسط سوزن های بسیار ریزی به زیر پوست (محل مورد نظر) تزریق میشود. و باعث جوانسازی یا فرم دهی می گردد.

کاربردها یا مزایا

جهت از بین بردن چین و چروک صورت رفع جای جوش و اکنه

جهت پر کردن فرورفتگی های شقیقه در اثر پیری و یا لاغری

جهت حجم دادن به لب ها و حجم دادن به گونه ها

رفع مشکلات چانه و فرم دهی آن

رفع خط خنده و اخم

زاویه دار کردن فک تحتانی

حجم دادن به سینه و باسن

بهترین کاندیدای تزریق ژل و چربی

میتوان گفت ،بهترین کاندیدا تزریق چربی  و ژل کسانی هستند که ،به ظاهر زیبایی خود اهمیت میدهند . همچنین نتایج بعد از عمل و ماندگاری اثر تزریق برایشان مهم است .

معایب یا عوارض

عفونت بعد از تزریق قرمزی و تورم پیش رونده و بالا رفتن دما در ناحیه تزریق از معایب و عوارض در هر دوعمل زیبایی است .اگر عفونت به موقع تشخیص داده شود ،می توان با تجویز آنتی بیوتیک مناسب به میزان زیادی از پیشرفت و عوارض بعدی آن جلوگیری کرد.همچنین اگر تزریق توسط پزشک ماهر و حاذق صورت پذیرد ،عوارضی نخواهید داشت . اقای دکتر محمد علیزاده در کلینیک زیبایی و بین المللی آراد تزریق چربی و ژل را انجام میدهند .جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کلینیک تماس حاصل فرمایید در کلینیک آراد کلیه خدمات مشاوره به صورت رایگان است.

هزینه تزریق ژل و چربی

درهر یک از  این روش ها هزینه بر حسب میزان مواد تزریق شده، برند مواد (ژل)،محلی که ژل یا چربی تزریق میشود، دستگاه ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد ،همچنین  تعرفه کلینیک  و دستمزد پزشک محسابه میشود.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید مي‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان میباشد .

مراقبت قبل از عمل

قبل از انجام هر عمل زیبایی باید در انتخاب پزشک و مرکز پزشکی دقت داشته باشید تا، بتوانید به نتایج مطلوب خود برسید .

در صورت داشتن مشکل یا عارضه ای در بدن پزشک را مطلع کنید.

در مورد نحوه انجام تزریق و  دوام اثر  در هر روش با پزشک خود مشورت نمایید.

قبل از عمل استحمام کنید و از لوازم ارایشی استفاده نکنید .

سیگار و مشروبات الکلی چند روز قبل از عمل مصرف نکنید.

از مصرف داروهای رقیق کننده خون و ویتامیین e اجتناب کنید .

مراقبت بعد از عمل

جهت جلوگیری از لخته شدن خون پس از تزریق چربی باید تحرک داشته باشید .

بعد از تزریق ژل فرد ناحیه تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل بهتر پخش شود و فرم بهتری بگیرد، بنابراین نگرانی درمورد جابه جایی ژل های امروزی وجود ندارد.

در مورد تزریق چربی خیلی مهم است که روی آن ناحیه فشار وارد نشود، چون سلول ها باید پیوند زده شوند و اگر فشار زیادی به آنها وارد شود خونرسانی شان مختل می شود،

در صورت تجویز انتی بیوتیک توسط پزشک به موقع مصرف شود.

برای کاهش ورم در نواحی تزریق می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

اثرات یا نتایج تزریق ژل و چربی

چربی ها نسبت به سایر ( ژل ) انعطاف پذیرتر می باشند و می توانند به طور ایمن در هر جایی از بدن تزریق شوند. چربی، منبعی غنی از سلولهای بنیادی می باشند که ،می تواند به جوانه زدن پوست زیرین در ناحیه ی درمان در طول روند انتقال، کمک کند. در تزریق با ژل ، که از مواد طبیعی مانند اسید هیالورونیک ساخته شده است. و این ماده به صورت طبیعی در پوست صورت وجود دارد،و برای حفظ رطوبت و طراوت پوست بدن وجود این ماده حیاتی است.و تعقیرات قابل توجه برای پوست میتوان ایجاد کرد .

اما اثر نوع عمل زیبایی در هر فرد متفاوت است که ،بهتر است با پزشک معالج راجب به تاثیرات و نوع عمل و ماندگاری ان مشورت نمود.در کلینیک بین المللی آراد تزریق ژل و تزریق چربی توسط اقای دکتر محمد علیزاده انجام میشود .

دوره نقاهت

دوره نقاهت بسته به نوع عمل زیبایی ممکن است ،متفاوت باشد. مثلا بعد از تزریق چربی تورم و کبودی  به وجود می اید که ممکن است مانع خارج شدن شما از منزل شود. همچنین برشهایی که جهت استخراج چربی در بدن به وجود می ایند ،جهت بهبود زمان بیشتری نیاز است به نسبت تزریق ژل چون در تزریق ژل برش یا زخمی ایجاد نمیشود .درمورد دوران نقاهت در هر روش میتوانید با مشاورین کلینیک بین المللی اراد تماس بگیرید لازم به ذکر است که کلیه خدمات مشاوره زیبایی در این کلینیک رایگان است.

تعداد جلسات انجام تزریق ژل و چربی

تعداد جلسات بسته  به نوع تزریق با ژل یا چربی  تعین میشود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.لازم به ذکر است که در کلینیک بین المللی آراد کلیه خدمات مشاوره به صورت رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش تزریق چربی  پیشنهاد می شود مقاله دکتر خوب برای تزریق چربی در اصفهان را مطالعه کنید.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/5cej

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :    https://youtu.be/pp6dE7A23x4

 

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش