دلایل ریزش مو در زنان

یکی از معیارهای زیبایی آنهاست و ریزش مو در زنان باعث بروز نگرانی ها برای فرد می شود. و میانگین ریزش مو در بانوان از سن ۳۰ سالگی به بالاست ۴۰ تا ۵۰ درصد خانم‌ها با این مشکل مواجه می شود.

انواع مختلف ریزش مو در زنان:

ریزش مو در زنان را میتوان به دو دسته تقسیم کرد. الوپسی(اسکار) ،الوپسی بدون اسکار
الوپسی همراه با اسکار ریزش مو دائم است. ولی بدون اسکار برگشت پذیر است و راه درمان دارد نیاز به نگرانی نیست.
انجام بافت سفت بر روی موها و همچنین انتخاب مدل موهایی که باعث کشیدن پوست سر می‌شود. باعث آسیب پذیری موها شده ریزش مو در زنان را افزایش میدهد.
همچنین اضطراب و استرس نیز ریزش مو در زنان را افزایش می دهد. همچنین ژنتیک و عوامل ارثی نیست در کاهش حجم موها موثر هستند.
گرفتن رژیم‌های خودسرانه باعث کمبود ویتامین ها و پروتئین های بدن می‌شود و همین کم بود باعث ریزش مو در زنان میشود و همچنین کم کاری و پرکاری تیروئید نیز نقش زیادی در ریزش مودرزنان دارند.

درمان ریزش با توسط دارو:

برای رفع ریزش مو درزنان می توانید به پزشک مراجعه کرده و داروهای تجویز شده توسط پزشکان استفاده کنید همچنین می توانید از شامپوهای مخصوص استفاده کرده که اینها ممکن است براای بعضی از افراد جوابدهی نداشته باشند و یا اگر جوابدهی داشتند کوتاه‌مدت بود و پس از گذشت دوره کوتاهی ریزش موی شما دوباره افزایش پیدا کند.

درمان ریزش مو در زنان:

اما می توانی برای ریزش مو درزنان از روش های جدید زیبایی استفاده کنید یکی از این روشها روش مزوتراپی است که توسط پزشکان متخصص و در کلینیک های معتبر زیبایی انجام می گیرد و شما می توانید با انجام این درمان زیبایی از ریزش موهای خود جلوگیری کرده و باعث افزایش رشد آنها شویم و موهای خود را به حالت قبل برگردانید که این روش روش ایمن بوده و مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد و می توان نتیجه مطلوب خود را از این درمان به دست آورید و ریزش مو در زنان را متوقف کنید و زیبایی را به موهای خود بازگردانید.

مزوتراپی چیست:

مزوتراپی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روشهای درمانی برای قطع ریزش مو در زنان است که توسط پزشکان متخصص انجام می گیرد ما با مراجعه به کلینیک های معتبر زیبایی می توانید از این درمان برای جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان و همچنین افزایش رشد موها استفاده کنید.

مزوتراپی چگونه انجام میشود:

درمان مزوتراپی برای قطع ریزش مو در زنان و مردان با استفاده از مواد شیمیایی انجام می گیرد که مواد شیمیایی با مواد مغذی و پروتئین ها و همچنین ویتامین ها مخلوط می شود و پس از انجام آزمایشات و معاینات مخصوص بر روی بیمار این مواد آماده شده با استفاده از سوزن های مخصوص به پوست سر بیمار تزریق می شود و مواد مورد نیاز ریشه مو را تامین میکند و باعث افزایش رشد موها شده و ریزش مو درزنان را از بین می‌برد و هر فردی که دچار ریزش مو شده و یا می خواهد به زیبایی موهای خود کمک کند می تواند از درمان مزوتراپی استفاده کند که بسیار ایمن بوده و عوارض را برای فرد به دنبال نخواهد داشت.

هزینه:

هزینه انجام مزوتراپی با توجه به مسائلی مانند :
مواد استفاده شده برای تزریق و نوع تزریق و همچنین خدماتی که کادر پزشکی و کلینیک به شما ارائه کرده‌اند قیمت‌گذاری می‌شود و با توجه به نوسانات روزانه بازار شما میتوانید با مراجعه یا تماس با کلینیک مورد نظر خود از قیمت انجام مزوتراپی برای درمان ریزش مو درزنان اطلاعات کافی را بدست اورید.

نتیجه:

در این مقاله دلایل ریزش مو در زنان اشاره کرده ایم که با توجه به عواملی مانند ژنتیک رژیم غذایی نامناسب به وجود می آید و می توان با مراجعه به پزشک از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کرد که برای همه جوابگو نیست و یا به صورت کوتاه مدت برای شما جوابدهی دارد اما می توانید از درمان زیبایی مزوتراپی برای قطع ریزش مو در زنان استفاده کنید که در کلینیک های معتبر انجام میگیرد و مواد مغذی مورد نیاز پوست سرا به ریشه مو می رساند و باعث افزایش رشد موها از ضخامت و نرم کنندگی آنها می‌شود و این درمان بسیار ایمن و آسان بود و عوارض را برای شما به همراه نخواهد داشت اما اگر توسط فرد متخصص و ماهر انجام نشود ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد.
شما می‌توانید به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کرده یکی از بهترین کلینیک های زیبایی کشور بود و می توانید درمان مزوتراپی را تحت نظر جناب دکتر علیزاده در این کلینیک انجام دهید همچنین یکی از امکانات استثنایی این کلینیک امکان مشاوره رایگان برای مراجعه‌کنندگان است که می توانید سوالات خود را در مورد مزوتراپی برای درمان ریزش مو در زنان با این مشاوران در میان بگذارید و نتیجه مطلوب و دلخواه خود را از این درمان دریافت کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/phv2

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش