دلایل ریزش ابرو و درمان آن چیست؟

ابر و نیز مانند داشتن موهای بلند و زیبا یک زیبایی برای چهره به شمار می‌آید. و باید از آن مراقبت کنید و به دنبال دلایل ریزش ابرو و درمان آن به دنبال راه حلی برای این مشکل باشید. مشکلات ریزش ابرو دلایل زیادی همچون ژنتیک و اررت کمبود ویتامین ها در بدن میتواند باعث به وجود آمدن این مشکلات از قبیل ریزش ابرو و کم پشتی ابرو در افراد باشد.

شناخت دلایل ریزش ابرو:

  • برای درمان ریزش ابرو بهترین راهی که می‌توانید اول انجام بدهید. شناخته دلایل ریزش ابرو می باشد. بدین ترتیب که اول باید بدانی که چه دلیلی باعث شده تا ابروهای شما کم پشت و یا شروع به ریختن کند. از جمله دلایلی که باعث ریزش ابرو میشود میتوان به بیماریهای پوستی مثل آتوپیک، سبورئیک، پسوریازیس نام برد. که می تواند یکی از دلایل ریزش ابرو باشد.
  • بیماریهای داخلی برخی از بیماریهای داخلی نظیره تغییر در هورمون ها بیماری های عفونی و کمبود آهن در بدن نیز می تواند از دلایل ریزش ابرو باشند
  • تغذیه: مصرف بعضی از ویتامین ها همچون امگا ۳ و ۶ می تواند بر کاهش رونده ریزش مو و ابرو کمک شایانی به شما کند
  • داروها: مصرف بعضی از داروها نظیره داروهای فشار خون مثل پروپرانولول کاپتوپریل کلومیدین و همچنین استفاده از قرصهای بارداری که باعث اختلال در هورمون ها می‌شود نیز می‌تواند از علت های ریزش مو و ابرو در بین افراد باشد

درمان ریزش ابرو:

اگر ریزش ابروی شما دلایل مثل بیماری و یا مشکلات شناخته شده ای داشته باشد. ابتدا باید به درمان بیماری بپردازیم و بعد از درمان می توانید برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا از روش های نظیر کاشت ابرو استفاده کنید.

کاشت ابرو چگونه انجام میگیرد:

بعد از پیگیری از دلایل ریزش ابرو خود به دنبال روش درمان برای پرپشت کردن ابروها می‌توانید کاشت ابرو را داشته باشید در این روش متخصص با استفاده از موهای نواحی بغل گوش که وجود دارند آنها را برمی دارم و در نواحی خالی ابرو که کم پشت شده است قرار می‌دهد و مدت زمانی که برای این روش در نظر گرفته می شود بسته به تعداد ابروهایی است که قرار است از بغل گوش برداشته و در جای خودش گذاشته شود بستگی دارد که حداکثر زمانی که می‌توان برای این روش در نظر گرفته حدود ۳ ساعت می باشد که باز هم بسته به نوع انتخاب شما از کاشت ابرو ۵ ساعت نیز به طول می کشد علت اینکه زمان زیادی صرف این عمل می شود این است که متخصص باید دقت بالایی در جا گذاشتن ابروها در محله اصلی خودشان داشته باشد.

مشکلات موقتی بعد از کاشت ابرو :

به دنبال دلایل ریزش ابرو میتوان از کاشت ابرو استفاده کرد. که زمان ترمیم کاشت ابرو و حدود هفت روز طول میکشد. و در این زمان ممکن است پوسه هایی در اطراف ابروهای شما به وجود آید. و همچنین جوش های صورتی نیز ممکن است. در اطراف ابروها دیده شود که این یک امر طبیعی است. و جای هیچ نگرانی ندارد و بعد از یک هفته خود به خود از بین میرود.

چقدر طول میکشد بعد از کاشت ابرو بتوان به سر کار و فعالیت های روزانه خود بازگردید:

شما می توانید بعد از انجام کاشت ابرو حدود ۳ روز استراحت کنید. و بعد از ۳ روز میتوانید به محله کارخود بازگردید در این مدت جای ضخم به وجود آمده. از کاشت ابرو خیلی کم شده و ظاهر ابروهای شما طبیعی تر به چشم می آید. و جای نگرانی از اینکه جای زخم بر روی صورت شما باقی مانده باشد. کمتر است.

مزایای کاشت ابرو:

به دنبال دلایل ریزش ابرو میتوان از کاشت ابرو استفاده کرد. که مزیت‌های کاشت ابرو می‌تواند بر کم پشتی ابرو ،شکستگی ابرو بطور دائمی تاثیرگذارد. و همچنین تقارن مناسبی بین دو ابرو را برای افرادی که کاشت ابرو دارند را به وجود آورد.
از جمله مزیت های کاشت ابرو میتوان به نکشیدن مداد ابرو برای فرم دادن حالت ابروها و استرس پاک شدن آنها در موقعیتهای مثل گرما و عرق کردن اشاره کرد
همچنین داشتن ظاهری زیبا برای افراد با داشتن ابروهای پرپشت و استفاده از رنگ ها برای تغیر و زیبایی از عمده مزیت های کاشت ابرو میباشد.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام کاشت مو که باید در یک کلینیک معتبر انجام گیرد. بسته به نوع کاشت و تعداد ابروها برای کاشت و همچنین حق الزحمه پزشک معالج متفاوت می باشد
دوستان عزیزی که قصد انجام کاشت مو را دارید. می توانید برای گرفتن اطلاعات مربوط به هزینه‌های این روش با مشاورانه تخصصی بین‌المللی آراد تماس گرفته. و علاوه بر مشاوره شدن توسط این مشاوران که به صورت کاملاً رایگان است. از هزینه‌های مربوط به این روش نیز اطلاع بگیرید.

نتیجه :

عوامل زیادی باعث ریزش ابروها می‌شود و به دنبال دلایل ریزش ابروها میتوان از روشهای نظیره کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر تحت درمان پزشک متخصص این روش را برای درمان کم پشتی ابرو های خود استفاده کنید و از داشتن ابروهای پرپشت و زیبا برای صورت خود بهره مند شوید
شما دوستان عزیزی که قصد انجام روش کاشت ابرو را دارید می توانید با در نظر گرفتن بهترین کلینیک از کلینیک بین المللی آراد که تحت درمان جناب دکترعلیزاده می باشد بهره مند شوید و از نتایج فوق‌العاده این روش نیز بعد از کاشت ابرو برخوردار شوید.
شما عزیزان میتوانید برای مشاوره شدن در این کلینیک که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین رزرو نوبت برای کاشت ابرو با کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/owew

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش