خدمات مو

خدمات متمایز کلینیک بین المللی آراد

محتوا پنهان
1 خدمات متمایز کلینیک بین المللی آراد
1.1 رفع پف بالای چشم با بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی آراد

خدمات متمایز کلینیک بین المللی آراد

کلینیک بین المللی آراد با پرسنلی کاملا مجرب در خدمت همه زیبا جویان عزیز می باشد.

1-مشاوره  کاملا رایگان به تمامی زیباجویان سراسر دنیا بدون دریافت هیچ هزینه ای

2-داری دو شعبه در تهران و اصفهان

3-پرداخت هزینه ها با پکیج های مختلف متناسب با بودجه شما

4-شرکت در قرعه کشی ماهیانه

5-ارائه خدمت به کارمندان عزیز در صورت معرفی ارگان مربوطه

خدمات کلینیک آراد عبارتند از:

کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

رفع پف بالای چشم با بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی آراد

چشم ها، نقش مهمی در زیبایی صورت دارند و نشانه های جوانی را به راحتی می توان در چشم ها مشاهده کرد، به طوری که پف و افتادگی پلک ها بر اثر افزایش سن باعث ایجاد  چهره ای خمار و غمگین میشود.

برای رفع پف بالای چشم می توانید از درمان بلفاروپلاستی استفاده کنید تا چهره جوان تر و شاداب تر داشته باشیم.

بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی پلک است که برای رفع پف بالای چشم و زیر چشم استفاده می‌شود.

این روش افتادگی پلک ،چین و چروک و پف چشم را درمان می‌کند.

وقتی سن فرد بالا می‌رود نشانه‌ها و آثار آن نمایان می‌شود.

یکی از آثار  پیری در چشم و اطراف چشم نمایان می شود که با افتادگی پلک و تجمع چربی در اطراف چشم باعث ایجاد پف و چین و چروک میشود.

البته در بعضی از افراد افتادگی پلک بر اثر ژنتیک و عوامل ارثی می باشد.

شما میتوانید بارفع پف بالای چشم با روش بلفاروپلاستی به چهره زیبا و بانشاط دست پیدا کنید.

بلفاروپلاستی چیست و چگونه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی درمان زیبایی است که با برداشتن پوست اضافه پلک و چربی اضافه دور چشم چهره‌ای جوان‌تر و چشمانی درشت تر و بدون چین و چروک به شما هدیه می دهد

این روش برای رفع پف بالای چشم بهترین راهکار است.
بلفاروپلاستی، جراحی با کمک لیزر انجام می شود که برش ها و روی خط های طبیعی اطراف چشم زده میشود و چربی انباشته شده و همچنین پوست اضافه از این منطقه حذف می شود.

این روش به صورت استفاده از تیغ جراحی نیز انجام می‌شود که در روش استفاده از لیزر خونریزی کمتری نسبت به روش جراحی با تیغ به همراه دارد.

پس از انجام برش ها و تخلیه چربی، بخیه های کوچکی زده می‌شود.

این درمان بسیار حساس و دقیق است و باید توسط یک متخصص و فرد ماهر انجام شود.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره تمام خدمات زیبایی به صورت رایگان پاسخ میدهند.

بلفارو پلاستی-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام روش بلفاروپلاستی برای رفع پف بالای چشم با توجه به مقدار پف، چین و چروک چشم های شما و همچنین خدمات ارائه شده توسط کادر پزشکی مشخص می‌شود و شما می‌توانید با انجام معاینات مخصوص و انجام مشاوره در کلینیک ها از هزینه این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.

برجسته سازی لب با ژل در کلینیک بین المللی آراد

در جهان افراد زیادی وجود دارند که برای داشتن لب های برجسته و زیبا به انجام ژل لب روی می‌آورند

برجسته‌سازی لب  با استفاده از ژل لب امروزه طرفداران زیادی دارد و روشی مطلوب و قابل قبول است.

برجسته سازی لب با ژل لب چیست؟

برجسته سازی لب با ژل لب  درمان سرپایی است که حدود یک ساعت زمان می برد و در یک جلسه می توانید به فرم لب دلخواه خود برسید.

این روش کبودی کمی به همراه دارد و عوارض جانبی برای شما ندارد و سلامتی شما را به خطر نمی اندازد .

دوره نقاهت کوتاه دشته و شما پس از تزریق ژل می‌توانید به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهید و نتیجه آن  نیز به سرعت قابل مشاهده است.

برجسته سازی لب با ژل لب چگونه انجام میشود:

برجسته سازی لب با تزریق ژل با استفاده از فیلر انجام می‌شود و برای فرم دهی از کلاژن و هیالورونیک استفاده می شود که وسیله سوزن های مخصوص به لب تزریق می شوند و پزشک متخصص با تزریق این ژل به نقاط مورد نظر و حفظ ظاهر طبیعی لب به شکل و بهبود لب کمک می کند و لب را به فرم و شکل دلخواه شما در می آورد.

برجسته سازی لب با ژل لب برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که لب های آنها با گذر زمان و افزایش سن نازک شده است.
افرادی که از فرم لب های خود راضی نیستند.
افرادی که میل زیادی به داشتن لب های حجیم و برجسته دارند.
برجسته سازی لب یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای درمان نازکی لب و فرم دهی به لب هاست که شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر به فرم لب دلخواه خود برسید.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره تمام خدمات زیبایی به صورت رایگان پاسخ میدهند.

تزریق لب-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام برجسته سازی لب با ژل لب با توجه به مقدار ژله تزریقی شده و همچنین با توجه به فرم انتخاب شده برای لب و خدمات ارائه شده توسط کادر پزشکی مشخص می شود.

درمان ریزش مو در کلینیک بین المللی آراد

ریزش مو یکی از مشکلات شایعی است که جوانان و بزرگسالان را در بر گرفته و حدود ۸۵ درصد از مردم از این مشکل رنج می‌برند.

اما امروزه روش‌های جدیدی برای درمان قطعی ریزش مو وجود دارد که شما می توانید با انجام این روش ها از ریزش موها جلوگیری کنید.
یکی از جدید ترین روش ها برای درمان قطعی ریزش مو، درمان پی آر پی است که شما می توانید در کلینیک های معتبر این درمان را انجام دهید و با تقویت مو و پوست سر خود از ریزش موها جلوگیری کنید.

پی آر پی چیست و چگونه انجام می شود؟

درمان قطعی ریزش مو با پی آر پی یک روش جدید بوده که در این درمان مقدار خون کافی از بدن خود مراجعه کننده گرفته می شود .

پس از انجام آزمایشات مختلف قرار گرفتن در دستگاه های مخصوص با ویتامین ها پروتئین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست سر و ریشه مو مخلوط می شوند .

با استفاده از سوزن های مخصوص به ریشه مو و پوست سر تزریق می‌شود و این تزریق باعث تقویت رشد موها شده و باعث درمان قطعی ریزش مو می‌شود.

همچنین باعث افزایش ضخامت و نرم کنندگی مو می شود و افزایش حجم موها را به همراه دارد و هر فردی می تواند از این درمان برای تقویت موهای خود استفاده کند و عوارضی برای او در پی نخواهد داشت و پس از انجام تزریق می توانند به فعالیت‌های عادی و روزانه خود ادامه دهند و نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی‌مدت ندارد.

خصوصیات مثبت درمان پی آر پی:

°درمان قطعی ریزش مو
°افزایش حجم موها
°افزایش رشد موها
°افزایش ضخامت موها
°ایجاد نرم کنندگی و درخشان کنندگی مو
° تغذیه ریشه مو
°افزایش جریان خون در پوست سر.

پی ار پی مو-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام درمان پی آر پی برای درمان قطعی ریزش مو با توجه به خدماتی که توسط پزشک به شما ارائه می شود و همچنین مقدار مواد تزریق شده به پوست سر شما و مدت زمان انجام این درمان بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است.

رینوپلاستی بدون جراحی(لیفت بینی)

امروزه یکی از مشکلاتی که بعضی از افراد با آن درگیر هستند فرم‌بینی و ظاهر آن است که  به دلیل ترس از عمل های سنگین و هزینه بالا و عوارض پس از عمل جراحی بینی از این کار منصرف می‌شوند و به دنبال راه ایمن و راحت تری هستند که ظاهر بینی خود را بهبود بخشند.

رینوپلاستی بدون جراحی می‌تواند بهترین گزینه باشد.

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی بینی بدون جراحی است که هیچگونه عمل و برش روی بینی انجام نمی شود و نیازی به بخیه و بیهوشی کامل ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود
تزریق بوتاکس
لیفت با نخ
تزریق فیلر و پلکسر تراپی
از روش‌های رینوپلاستی بینی بدون عمل جراحی است.

رینوپلاستی چگونه انجام میشود؟

اگر قصد کوچک کردن یا تغییر فرم بینی خود را دارید می‌توانید روش مفید و ماندگار رینوپلاستی را انجام دهید.
با افزایش سن تولید کلاژن در زیر پوست کم می شود و این امر باعث افتادگی پوست و چین و چروک در بین دو ابرو و بالای بینی افتادگی بینی و بزرگ شدن نوک بینی می‌شود

رینوپلاستی بدون جراحی روشی آسان است که بدون درد و بدون بی حسی و بیهوشی انجام می گیرد ماندگاری آن بین ۲ تا ۵ سال است و بعد از این مدت دوباره می توانید آن را ترمیم کنید.

کسانی که دوست دارند که بینی آنها به طرف بالا برود و افرادی که در بینی خود فرورفتگی دارند و یا می‌خواهند از قوز بینی خود رها شوند می توانند از این روش استفاده کنند که روشی ایمن و آسان است.

لیفت بینی-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام رینوپلاستی با توجه به نوع تزریقی که شما استفاده می کنید مانند تزریق بوتاکس لیفت با نخ تزریق فیلر و پلکسر تراپی متفاوت است و با توجه به فرم بینی شما و مقدار زمان انجام این درمان مشخص می شود و برای هر فرد با توجه به فرم صورت وی متفاوت است.

لیفت شقیقه

انجام لیفت شقیقه درمانی است که برای جوانسازی صورت و چهره انجام می‌شود که تاثیر مهمی برای از بین بردن چین و چروک گوشه چشم و شقیقه دارد که افراد می‌توانند در هر سنی با کشیدن شقیقه خود جوانتر و زیباتر به نظر برسند.

لیفت شقیقه چیست و چه کاربردی دارد؟

هنگامی که سن بالا می‌رود چربی زیر پوست نیز کمتر می‌شود و به همین دلیل پوست شروع به افتادگی و شل شدن می کند و باعث بروز چین و چروک صورت و اطراف چشم می شود که شما می توانید با استفاده از درمان لیفت شقیقه چروکهای اطراف چشم و افتادگی پوست را جبران کنید.

لیفت شقیقه نوعی جراحی پلاستیک ساده است که پوست و لایه زیرین پوست شقیقه کشیده می شود و چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم را از بین می‌برد.

لیفت شقیقه حالت پیری و چین و چروک را از بین برده و چهره شاداب و جوان تر به شما هدیه می کند که همراه با لیفت ابرو می تواند چشمان درشت را کشیده تر به وجود آورد

لیفت شقیقه درمان ساده و موثر با ماندگاری بالا است که می‌تواند در زمان مناسب برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم مناسب باشد.

چه کسانی مناسب لیفت شقیقه هستند؟

افرادی که سن بالاتر از ۲۳ سال دارند
کسانی که با افزایش سن در اطراف چشم و ابرو دچار افتادگی و شل شدن پوست شده اند.
کسانی که به طور ارثی دچار افتادگی ابرو هستند.
کسانی که علاقه دارند ابروهای خود را به بالا بکشند.
لیفت شقیقه درمان مناسب برای از بین بردن چین و چروک است که شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر زیبایی این درمان را انجام دهید.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره تمام خدمات زیبایی به صورت رایگان پاسخ میدهند.

لیفت شقیقه-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام لیفت شقیقه با توجه به مقدار چین و چروک صورت شما و همچنین حق الزحمه کادر پزشکی و خدماتی پزشک شما ارائه می کند، برای هر فرد متفاوت است و شما با انجام معاینات و انجام مشاوره در مراکز معتبر می توانید از هزینه ی این درمان اطلاعات کافی را بدست آورید.

برجسته کردن گونه ها با چربی

داشتن گونه های برجسته نشانه ی زیبایی و جوانی افراد است.

به مرور زمان با کاهش کلاژن سازی  پوست دچار افتادگی شده و پوست شل شده و گونه ها به طرف پایین کشیده می شوند که فرد صورت شاداب و جوان خود را از دست می‌دهد و در بسیاری از موارد دچار افسردگی و پیری میشود.

برجسته کردن گونه ها با چربی می تواند راهکار مناسب برای درمان افتادگی گونه‌ها باشد که با تزریق ژل و چربی به گونه ها باعث پر شدن و برجسته شدن آنها می شود.

برجسته کردن گونه ها با چربی چیست و چگونه انجام میشود؟

برجسته کردن گونه ها با چربی بدون نیاز به عمل جراحی با هزینه پایین و دوره نقاهت کم و عوارض بسیار کم می تواند روش مناسبی باشد.

تزریق چربی به گونه ها و برجسته کردن گونه ها باعث بهبود فرم گونه‌ها و همچنین تحریک کلاژن سازی پوست نیز می‌شود .

کلاژن باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی پوست میشود.

در تزریق چربی از چربی بدن خود بیمار از اطراف پهلو و شکم و ران ها استفاده می شود و می تواند روشی محبوب و آسان برای حجم دادن به گونه ها باشد.

پس از تخلیه چربی بی حسی موضعی انجام می گیرد و چربی‌ها پس از انجام آزمایشات مخصوص با استفاده از سوزن های مخصوص به گونه ها تزریق می شوند و باعث برجسته کردن گونه ها می شوند.

این روش دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته و هزینه‌های مناسبی دارد و می‌تواند بهترین روش برای برجسته کردن گونه ها با چربی باشد.

تزریق حتماً باید تحت نظر پزشک متخصص در کلینیک های زیبایی معتبر انجام دهید تا سلامتی شما را به خطر نیندازد.

هزینه:

هزینه انجام تزریق چربی برای برجسته کردن گونه ها با توجه به مقدار افتادگی پوست شما و همچنین مقدار چربی که قرار است به گونه های شما تزریق شود و نوع ساختمان پوستی شما بسیار متفاوت است.

همچنین خدمات کادر پزشکی و حق الزحمه آنها نیز نقش بسزایی در هزینه انجام تزریق چربی به گونه ها دارند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی و انجام معاینات و مشاوره از قیمت و هزینه این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره تمام خدمات زیبایی به صورت رایگان پاسخ میدهند.

برجسته سازی گونه با تزریق ژل-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

حجم دهی به صورت با تزریق چربی

با بالا رفتن سن، پوست دچار چین و چروک و افتادگی می شود که فرد را دچار افسردگی و از بین رفتن حس اعتماد به نفس خود می کند که حجم دهی به صورت با تزریق چربی می تواند این مشکل را از بین ببرد و بسیار موثر باشد.

حجم دهی به صورت با تزریق چربی چیست و چگونه انجام میشود؟

چربی، از بخش‌هایی که دارای چربی هستند برداشته می‌ شود مانند پهلوها و شکم و به صورت و اطراف گونه ها و لب ها تزریق می شود.

عمل تزریق چربی در سه مرحله برداشت چربی، آماده سازی آن و تزریق آن صورت می‌گیرد که بعد از برداشتن و آماده‌سازی چربی و پس از استفاده از بی‌حسی موضعی تزریق با سوزن های مخصوص به صورت انجام می‌گیرد و باعث جوانسازی و از بین رفتن خطوط پیشانی خط خنده و خطوط اطراف لب می‌شود و صورتی بدون چین و چروک و افتادگی را به شما هدیه میدهد.

مزایا و خصوصیات حجم دهی به صورت با تزریق چربی:

بدون نیاز به جراحی های سنگین
جوانسازی پوست
بدون ایجاد عفونت و حساسیت
ماندگاری مناسب طولانی
قابلیت ترمیم و تزریق دوباره
سازگاری چربی به بافت پوست چون از بدن خود مراجعه کننده است.
شما میتوانید از این روش درمانی استفاده کنید و باعث حجم دهی به صورت خود شوید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

هزینه:

هزینه انجام تزریق چربی برای حجم دهی به صورت با توجه به مقدار چربی که از بدن شما تخلیه و به صورت شما تزریق می شود و همچنین مدت زمان انجام این درمان و حق الزحمه پزشک و کادر پزشکی برای هر فرد متفاوت است و شما پس از انجام معاینات و مشاوره در مراکز زیبایی می توانید از هزینه این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

خدمات کلینیک زیبایی آراد برای پوست

با افزایش سن، پوست با کاهش کلاژن مواجه می‌شود که تولید کم کلاژن باعث نازک شدن پوست و افتادگی پوست می‌شود و این امر باعث به وجود آمدن چین و چروک می شود که راهکارهای زیادی وجود دارد که برای رفع چین و چروک موثر هستند، یکی از این روش ها لیفت با نخ است.

لیفت با نخ چگونه انجام میشود؟

لیفت با نخ مشکلاتی از قبیل :
افتادگی پوست
خط اخم
از بین بردن غبغب
لکه های ایجاد شده بر روی پوست صورت
رفع چین و چروک
را انجام می دهد که موثرترین آنها رفع چین و چروک است.
لیفت نخ با بهترین نوع نخ انجام می گیرد که بعد از معاینه پزشک و مشخص شدن نواحی برای لیفت و استفاده از بی‌حسی موضعی نخ به وسیله سوزن های مخصوص وارد پوست شده و بعد از قرار گرفتن نخ در جای خود آن را کشیده و باعث رفع چین و چروک و افتادگی پوست می شود.

نتیجه این درمان داشتن پوستی محکم و جوان و بدون چین و چروک و بدون بریدگی و بخیه و بدون گذراندن دوره نقاهت است که روشی آسان و بدون درد و کم هزینه است که دوام لیفت با نخ حدود ۱۲ ۱۸ ماه از و شما می توانید بعد از گذشت این دوره دوباره این درمان را تکرار کنید.

لیفت با نخ-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

مراقبت های بعد از انجام لیفت با نخ برای رفع چین و چروک:

از کمپرس سرد استفاده کنید
از فعالیت هایی که ممکن است فشار خون را افزایش دهد پرهیز کنید
دوش آب گرم بگیرید
از مصرف دخانیات دوری کنید
شما با انجام این مراقبت ها و رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک می توانید نتیجه بهتری را از لیفت با نخ برای رفع چین و چروک به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت با نخ برای رفع چین و چروک با توجه به مقدار چین و چروک صورت شما و همچنین مدت زمان انجام این لیفت و نوع نخ استفاده شده و خدمات ارائه شده توسط پزشک برای هر فرد متفاوت است و شما پس از انجام مشاوره میتوانید از این هزینه اطلاعات کافی را به دست آورید.

پیکرتراشی چگونه انجام میشود؟

در این روش سوراخی به قطر ۲ تا ۵ میلیمتر ایجاد می‌شود و سپس سوزنی، وارد بافت چربی بدن شده و محلولی برای بی حسی و جلوگیری از خونریزی بدن تزریق میشود و چربی از سوراخ های ایجاد شده خارج می شود.

این دستگاه یک سیستم ایمنی دارد که وقتی به بافت غیر چربی می‌رسد متوقف می‌شود و خطر سوزش پوست و از بین رفتن بافت پوست وجود ندارد و اگر فرد به تخلیه چربی زیاد نیاز داشته باشد، پزشک در جلسات بیشتر این درمان را انجام می دهد تا فرد به سایز و شکل بدن مورد دلخواه خود برسد که روشی آسان و بدون جراحی و هزینه های سنگین جراحی است.

مناطقی که برای پیکر تراشی میتوان چربی را از آن ها تخلیه کرد؟

شکم
پهلو ها
ران ها
غبغب چانه
بازوها
سینه

باسن
مناطقی از بدن هستند که شما می توانید عمل پیکرتراشی را انجام دهید و فرم دلخواه آن ناحیه برسید.

مزایای پیکرتراشی:

به دست آوردن فرم بدن
دوره درمان بسیار کوتاه
جمع شدن و شکل دادن به پوست پس از انجام درمان
بروز عوارض و عفونت بسیار کم است
چربی زیر پوست خارج می شود
عدم برگشت چربی
عدم نیاز به بستری
روشی آسان و ایمن
بهبودی سریع

 درد و خونریزی کم
هزینه مناسب
و…
موارد گفته شده چند نمونه از مزایای پیکرتراشی است که شما می توانید با انجام این درمان به فرم و سایز دلخواه بدن خود برسید.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان به هرگونه سوال و ابهامات شما، درباره تمام خدمات زیبایی به صورت رایگان پاسخ میدهند.

پیکرتراشی-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام پیکرتراشی با توجه به محل انتخاب شده و همچنین مقدار چربی ها که باید تخلیه شود و همچنین حق‌الزحمه پزشکان و مدت زمان انجام پیکر تراشی برای هر فرد متفاوت است و شما با انجام مشاوره و معاینات می توانید از قیمت این کار اطلاعات کافی را به دست آورید.

کاشت مو و ابرو:

کاشت مو و ابرو امروزه بسیار متداول است که فرد را از کم مویی و طاسی نجات می‌دهد.

برای کاشت مو، فرد باید پس از انجام آزمایشات لازم به پزشک مراجعه کند تا پزشک مطمئن شود که فرد دچار بیماری خاص و کمبود ویتامین و تغییرات هورمونی نبوده است.

در عمل کاشت مو مسائلی وجود دارد که پزشک قبل از عمل به آن می‌پردازد که علت ریزش مو بررسی می‌شود و درمان قطعی مو و کاشت مو انجام شود.

کاشت مو برای افرادی که دچار کم مویی و موی نازک هستند انجام می گیرد.

شما باید در نظر داشت کاشت مو و ابرو بسیار مهم و حساس است و باید حتما تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد تا نتیجه دلخواه را به دست آورد.

کاشت مو و ابرو چگونه انجام میشود؟

در کاشت مو و ابرو برداشت مو و عمل پیوند آن باید مشخص شود که مو برای پیوند از پشت گردن یا ریش یا چانه ،شانه‌ها، ساق پا یا سینه می‌باشد که باید مو فولیکول های لازم را برای کاشت مو و ابرو داشته باشد.

اولین منطقه‌ای که برداشت مو برای کاشت استفاده میشود، پشت گردن است که بعد از برداشت مو و دانستن فولیکول های مورد نیاز برای رشد به منطقه سر آماده شده و پیوند زده می‌شود تا روند طبیعی رشد صورت گیرد و فرد می‌تواند از کم مویی و طاسی رهایی پیدا کند و بار دیگر حس جوانی و شادابی را به دست آورد.

کاشت مو و ابرو-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه:

هزینه انجام کاشت مو و ابرو با توجه به مقدار موهای از دست رفته شده و همچنین موهای باقیمانده و حق الزحمه کادر پزشکی برای هر فرد متفاوت است و شما می توانید با انجام معاینات و مشاوره در مراکز زیبایی معتبر از هزینه این کار اطلاعات کافی را به دست آورید.

بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی پلک را بلفاروپلاستی می گویند که در این روش درمانی چین و چروک ها و پف چشم و افتادگی چشم را درمان میکند.

اگر نشانه پیری و خستگی در چهره شما به وجود آمد می توانید با این روش آن را درمان کنید.

چه تغییراتی در اثر افزایش سن بر چهره به وجود می آید؟

▪️ پوست بالای چشم روی چشم ها می افتد و میدان دید را کم میکند.
▪️ گوشه پلک بالا پوستش کش می آید و از بالای چشم آویزان می شود.
▪️ وقتی عضلات چشم ضعیف شوند نمی توانند وزن چشم را تحمل کنند.
▪️چین و چروک های اطراف چشم افزایش خواهند یافت.
▪️ چربی ها دور چشم جمع خواهند شد.
▪️ باعث به وجود آمدن پف چشم میشود و گاهی مواقع ابروها و چشم ها دچار افتادگی می شوند.

نتیجه تغییرات افزایش سن:

وقتی سن افزایش می یابد چشم ها جمع می شوند و کوچک تر خواهند شد و چهره خسته و پیر تر به نظر می رسد، میدان دید افراد کاهش می یابد و باعث ایجاد پف چشم در اطراف چشم میشود.

روش درمان پف چشم با بلفاروپلاستی:

جراحی پف چشم بالا با چشم پایین با هم فرق خواهند داشت که دراین روش برش کوچکی با لیزر ایجاد می‌شود که این برش‌ها بسیار ظریف می باشد.

بعد از برش، پزشک با ظرافت و مهارت بالایی چربی های اضافه زیر چشم را برداشته و سپس پوست اضافه را برمی دارد.

در این روش از بخیه جذبی استفاده نمی شود، چون چشم ها دائماً در حال حرکت هستند.

البته درمان پف چشم با بلفاروپلاستی یک عمل جراحی بسیار دقیق و ظریف و حساسی می باشد که توسط متخصص با تجربه و با مهارت بالا صورت می گیرد.

روش دیگر بلفاروپلاستی:

روش دیگر بلفاروپلاستی برای درشت کردن چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد که حالت چشم ها را تغییر داده و درشت تر می کند .

این روش را اپی کانتال می گویند که حالت چشمها را از شکل بادامی و کره ای خارج کرده و آن ها را درشت تر و زیبا تر می کند.

آزمایش قبل از عمل بلفاروپلاستی:

یک پزشک جراح با مهارت قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی مسائل دیگری را مورد نظر قرار می دهد و آزمایش هایی بر روی فرد انجام خواهد شد که شامل:
▪️ میدان ديد آنها مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرد.
▪️ سنجش بینایی صورت می گیرد.
▪️ میزان ترشح چشم ها اندازه گیری می شود این ازمايش به خاطر جلوگیری از خشکی چشم می باشد.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد درمان پف چشم به روش بلفاروپلاستی پلاستی توسط کادر حرفه ای و با تجربه با مهارت بالا صورت خواهد گرفت.

هزینه درمان پف چشم به روش بلفاروپلاستی چقدر است؟

هزینه درمان پف چشم به روش بلفاروپلاستی بستگی به میزان پف چشم و چین و چروک ها و چربی های اطراف چشم دارد و در ضمن دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک در این روش درمانی متفاوت خواهد بود.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه همه خدمات در این کلینیک درمانی و تخصصی کاملاً رایگان می باشد.

ژل لب چیست؟

ژل هیالورونیک اسید که در بدن انسان ها به طور طبیعی وجود دارد که با افزایش سن کم تر میشود.

با تزریق ژل هیالورونیک اسید فرم دهی لب ها صورت خواهد گرفت و سبب تولید کلاژن و آبرسانی خواهد شد.

مراحل تزریق ژل برای فرم دهی لب:

در مرحله اول یک جلسه مشاوره پزشک، پرونده پزشکی افراد را مورد بررسی قرار می دهد و در مورد نوع مدل لب با هم صحبت خواهند کرد و عکس هایی از فرد خواهد گرفت تا بتوان بعد از انجام تزریق نتیجه آن را مورد بررسی قرار دهد.

سپس با بی حسی که ۱۵ دقیقه طول می کشد پزشک تزریق ژل لب را شروع میکند.

تزریق ژل باعث بزرگ شدن لب ها، متقارن شدن و فرم دهی لب خواهد شد بعد از انجام عمل تزریق ژل لب باید کیسه یخ را بر روی لبها گذاشته تا ورم آن کاهش یابد.

درد تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل لب برای فرم دهی لب انجام میشود که از راه بی حسی صورت می‌گیرد و همچنین در ماده تزریق شده نیز مواد بی حس کننده وجود دارد.

برای خانم ها بهتر است یک هفته قبل یا بعداز عادت ماهیانه آنها تزریق ژل صورت گیرد چون در  زمان عادت ماهیانه، میزان درد آنها بیشتر خواهد شد.

نتایج بعد از تزریق ژل:

نتایج بعد از تزریق ژل برای فرم دهی لب بلافاصله قابل مشاهده می باشد که مقداری کبودی و قرمزی نیز ایجاد خواهد شد که برای کاهش ورم از کیسه یخ استفاده می شود.

بعد از چند روز دیگر باید به پزشک مراجعه کرد تا تزریق ژل مورد بررسی قرار می گیرد.

تزریق ژل لب برای چه کسانی مناسب نیست؟

تزریق ژل جهت فرم دهی لب برای خانم‌های باردار و شیرده و کسانی که تحت درمان دندانپزشکی هستند مناسب نمی باشد.

بریا کسانی‌ک ه از ژل لب دائمی استفاده کرده‌اند نیز مناسب نیست.

افرادی که سن آن ها کمتر از ۱۸ سال می باشد و تزریق ژل برای آنها صورت نخواهد گرفت.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

ماندگاری فرم دهی لب سه تا شش ماه می باشد چون لب هایتان در حال حرکت هستند و برای هر کس بستگی به میزان فعالیت لب های آنها خواهد داشت.

اگر بخواهیم از عوارض تزریق ژل لب و فرم دهی لب ها بگوییم باید گفت که مقداری کبودی و قرمزی به وجود خواهد آمد که در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد داشت اگر مسئله کوچکی پیش آمد می توانید به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تزریق ژل و فرم دهی لب توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل و فرم دهی لب بستگی به حجم لب ها حجم ژل و تعداد سرنگ ها دارد.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید، می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک درمانی و تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

نتیجه:

تزریق ژل لب و فرم دهی لب توسط پزشکان با تجربه صورت خواهد گرفت که در این روش از ژل هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که این ژل به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و باعث زیبایی و جذابیت افراد خواهد شد.

میزان ماندگاری ژل لب ۶ ماه می باشد که این میزان در افراد متفاوت خواهد بود.

این روش با بی حسی موضعی صورت خواهد گرفت که همراه با تزریق ژل مواد بی حسی نیز با آن تزریق می شود و افراد دردکمتری حس خواهند کرد.

بعد از انجام تزریق ژل و فرم دهی لب مقداری قرمزی و ورم برای هر فرد ایجاد می‌شود که آن کاملاً طبیعی میباشد و با گذاشتن کیسه يخ بر روی لب ها برطرف میشود.

لیفت بینی

فرم دهی بینی همیشه در زمینه زیبایی برای همه افراد مورد توجه بوده است.

البته پیشرفت علم و تکنولوژی این آرزو را عملی ساخته است.

عمل جراحی بینی عمل سخت و دارای هزینه زیادی می باشد که امروزه لیفت بینی را جایگزین جراحی بینی قرار داده‌اند و کسانی که خواستار فرم دهی بینی هستند و می‌خواهند اصلاح و ترمیم بینی را انجام دهند می توانند از این روش استفاده کنند.

روش های لیفت بینی:

لیفت بینی با ژل:

لیفت بینی با ژل یکی از راه های فرم دهی بینی می باشد که در این روش با تزریق ژل هیالورونیک اسید باعث درمان فرورفتگی ها در بینی می شود که این ژل سریعا جذب خواهد شد و افراد به نتیجه دلخواه خواهند رسید.

لیفت بینی با نخ:

لیفت بینی با نخ یکی از راه های فرم دهی بینی می باشد که در این روش با استفاده از نخ PDO انجام می شود که مخصوص لیفت بینی می باشد که توسط افراد به نام پلی دی اکسانون شناخته می‌شود که به آن عمل کوتاه‌مدت می گویند.

فرم دهی بینی با پلاسما جت:

فرم دهی بینی به روش پلاسما جت يکی از روش‌های مدرن می باشد که در این روش باعث تحریک بافت پوست و بازسازی آن می‌شود و برای برطرف کردن چین و چروک ها و افتادگی پلک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فرم دهی بینی با تزریق آنزیم:

فرم دهی بینی با آنزیم برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد، چون این نوع بینی چربی زیادی دارد این آنزیم باعث چربی سوزی میشود و با تزریق این آن چربی های زیر پوست آب میشوند و بینی کوچک تر خواهد شد.

ليفت قوز بینی چگونه انجام میشود؟

بهترین درمان برای جراحی بینی درمان قوز بینی می باشد که البته از روش لیفت قوز بینی برای قوز های کوچک میتوان استفاده کرد که با تزریق ژل قوز هاي کوچک بینی را برطرف می کند.

مزایای این روش نسبت به جراحی این است که دوره نقاهت ندارد و سریع خوب می‌شود و نتیجه آن بلافاصله قابل مشاهده می باشد.

ماندگاری لیفت و فرم دهی بینی چقدر است ؟

ماندگاری لیفت و فرم دهی بینی ۴ تا ۶ ماه می باشد که این روش روشی بسیار مناسب است و عوارض آن بسیار کم می باشد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد فرم دهي بینی و ليفت ان توسط کادر حرفه‌ای و با تجربه با مهارت بالا صورت می گیرد.

هزینه لیفت و فرم دهی بینی چقدر است؟

هزینه فرم دهی و لیفت ان بستگی به نوع روشی که برای فرم دادن و ترمیم آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارد که هر نوع روش از ابزارها و وسایل خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی و درمانی کاملاً رایگان می باشد.

درمان ریزش مو با پی ار پی چیست؟

پی آر پی پلاسمایی است که سرشار از پلاکت و پلاسمای غلیظ شده است که میزان غلظت آن سه تا پنج برابر میزان طبیعی و نرمال جریان خون می باشد که در آن مواد دیگری شامل فاکتور رشد، پروتئین ها و ویتامین ها مي‌باشد که سبب رشد مو و کیفیت آنها خواهد شد.

همچنین باعث التيام سریع زخم ها می باشد.

این روش، روشی مطمئن و ایمن است که برای درمان انواع ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیرات پی آرپی:

درمان ریزش مو به روش پی آر پی باعث فعال شدن فولیکول های غیر فعال و فولیکول های کاشته شده می شود تا بتوانند رشد کنند.

پلاکت ها در این روش از ایجاد خونریزی جلوگیری می کنند و فاکتورهای رشد سبب درمان و بازسازی فولیکول خواهد شد و سبب رشد و روییدن دوباره موها میشود و همچنین باعث درمان ریزش مو میشود.

روش انجام پی آر پی:

عمل پی آر پی به دو روش صورت خواهد گرفت:

روش پی آر پی ساده :

در این روش ساده که پلاکت و پلاسمای غنی شده در پوست سر تزریق میشود و درمان ریزش مو صورت میگیرد.

روش پی آر پی وAcell:

در این روش درمانی که باعث کاهش ریزش مو و درمان ریزش مو میشود که همراه پلاکت و پلاسمای غنی شده فاکتور رشد نیز همراه با ویتامین ها و پروتئین ها و مواد مغذی به فولیکول مو تزریق خواهد شد که باعث تقویت فولیکول مو شده و نتایج بهتری نسبت به روش prp ساده خواهد داشت.

در این روش درمان ریزش مو سریع تر انجام می شود که ترمیم و تقویت موها نیز صورت خواهد گرفت.

مزایای درمان ریزش مو به روش پی آر پی:

▪️روش پی آر پی یک روش ساده و غیر جراحی می باشد.
▪️ دوران نقاهت و استراحت ندارد.
▪️ نتیجه آن در درمان ریزش مو فوق العاده می باشد.
▪️ باعث ضخیم شدن موها و افزایش خونرسانی به فولیکول مو میشود.
مدت زمانی که عمل پی آر پی جهت درمان ریزش مو می‌کشد ۹۰ دقیقه است که بیشترین زمان صرف بی‌حسی و جداسازی و آماده سازی پلاکت خون می شود سپس محلول فرآوری شده به بیمار تزریق می شود.

عوارض درمان ریزش مو به روش پی آر پی:

این روش درمانی جهت درمان ریزش مو عوارض بسیار کمی دارد و ممکن است در ناحیه که خون استخراج شده و در ناحیه ای که محلول تزریق شده مقداری درد داشته باشد که با مصرف استامینوفن برطرف میشود.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد درمان ریزش مو به روش پی آر پی توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت خواهد گرفت.

هزینه درمان ریزش مو به روش پی آر پی چقدر است؟

هزینه درمان ریزش مو به روش پی آر پی بستگی به میزان ریزش مو حجم موها و همچنین به تعداد جلسات مورد نظر برای هر فرد دارد چون هر فرد نسبت به ریزش موی آنها تعداد جلسات آنها نیز تغییر خواهد کرد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه همه خدمات در این کلینیک درمانی و تخصصی کاملا رایگان میباشد.

لیفت صورت

انسان ها بر اثر مشکلاتی مانند افزایش سن و همچنین بیماری های پوستی و دلایل دیگر دچار چین و چروک بر روی صورت مي‌شوند که این چین و چروک ها باعث میشود چهره پیر و خسته به نظر برسد و باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می‌شود.

لیفت صورت یک روش پیشرفته و مدرن می باشد که برای از بین بردن چین و چروک ها و مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد که روشی آسان و بدون دردسر خواهد بود می‌تواند جوانی و زيبايي را دوباره به شما باز گرداند.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت، یک روش درمانی است که باعث زیبایی و سفت شدن پوست خواهد شد که استفاده از این روش، ظاهر افراد را جوان تر می کند و کسانی که بر اثر وجود مشکلات پوستی و افزایش سن جوانی صورت خود را از دست داده اند می توانند با روش لیفت صورت پوست مرده صورت و چربی های اضافه را برداشته و پوست تحریک شود.

دوباره بازسازی انجام می شود و چین و چروک ها از بین می رود بعد از انجام لیفت صورت دیگر هیچ چین و چروکی در اطراف چشم و گونه ها و پیشانی اطراف دهان و قسمت‌های دیگر نخواهید دید.

مدت زمان انجام لیفت صورت چقدر است؟

انجام این روش درمانی به مدت ۲ تا ۶ ساعت طول می‌کشد که بستگی به میزان چین و چروک های پوست دارد که در این روش با بی حسی موضعی پوست بی حس میشود و بهبودی آن بعد از ۳ تا ۴ هفته می باشد نتایج به دست آمده از این روش درمانی فوق العاده می باشد.

انواع لیفت صورت کدامند؟

روش غیر تهاجمی:

در روش لیفت صورت به روش غیر تهاجمی پزشک بعد از بررسی وضعیت هر فرد تشخیص میدهد از کدام روش درمانی استفاده کند.

روش غیر تهاجمی از تزریق ژل ها و فیلرها به پوست صورت انجام می‌شود که باعث پاکسازی پوست می گردد و با تحریک پوست، پوستی جوان تر خواهید داشت.

این روش برای درمان چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

روش تهاجمی:

لیفت صورت به روش تهاجمی برای پوست هایی که خیلی شل شده اند و چین و چروک های عمیق و زیادی دارند استفاده می‌شود.

در این روش، قسمت هایی از پوست برش داده می‌شود که این برش‌ها بیشتر در خط مو ها و گوش ها صورت می گیرد که در این روش پزشک عمل پاکسازی پوست را انجام می‌دهد و چین وچروک ها را صاف میکند.

در این روش درمانی داروهای آرامبخش و تقویتی نیز تزریق خواهد شد.

چه نکاتی را باید بعد از لیفت صورت رعایت کرد؟

▪️ کسانی که لیفت صورت انجام میدهند باید لباس‌های یقه باز یا دکمه دار بپوشند تا هنگام خارج کردن یا پوشیدن لباس به صورتشان فشاری وارد نشود.
▪️ مصرف سیگار و مشروبات الکلی بسیار تاثیر بدی در ترمیم و بازسازی خواهد داشت بهبودی را به تعویق می‌اندازد.
▪️قبل و بعد از لیفت صورت تا مدتی نباید از قرص های رقیق کننده خون مانند آسپرین و داروهای ضد التهاب مانند پروفن استفاده کرد.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روش لیفت صورت توسط کادر حرفه‌ای باتجربه صورت خواهد گرفت.

لیفت صورت-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه درمان لیفت صورت چقدر است؟

هزینه درمان لیفت‌صورت بستگی به نوع لیفتی که انجام می‌شود و همچنین حجم ژل، مدت زمانی که لیفت صورت انجام می شود، میزان چین و چروک ها و افتادگی ها در پوست نیز بستگی دارد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک درمانی کاملاً رایگان می‌باشد.

گونه گذاری

گونه گذاری با ژل باعث از بین رفتن چین و چروک ها و پیری پوست می شود که یک روش جوانسازی می باشد.

گونه گذاری با ژل جذابیت زیادی به چهره می دهد که برای حجم دادن به گونه ها استفاده میشود.

تزریق ژل به گونه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تزریق ژل یک عمل ساده و سرپایی می باشد که با افزایش سن چهره پیر تر دیده می شود و میزان چین و چروک بر روی صورت زیاد می‌شود و گونه‌ها حجم خود را از دست می‌دهند.

این روش باعث حجیم شدن گونه ها می شود و گونه گذاری صورت میگیرد بهترین راه آن تزریق ژل می باشد.

ژلی که در این روش استفاده می شود ژل هیالورونیک اسید می باشد که در بدن خود افراد یافت می شود و با بدن انسان ها سازگار می باشد و هیچ گونه واکنش و آلرژی بدن نسبت به این ژل نشان نمی دهد.

چه کسانی از گونه سازی با ژل استفاده می کنند؟

▪️ بین جوانان و خانم ها طرفداران زیادی دارد.
▪️ کسانی که به صورت ژنتیکی گونه های کوچکی دارند.
▪️ افراد مسن برای جوانسازی گونه گذاری با ژل را انجام می دهند.
▪️ کسانی که افتادگی گونه بر اثر کاهش وزن دارند.
▪️ کسانی که اندازه هر دو گونه آنها با هم تفاوت دارد.

. گونه گذاری با ژل و نحوه انجام آن:

گونه گذاری با ژل یک روش بسیار عالی برای فرم دهی صورت می باشد و همچنین باعث کاهش اثرات پیری مي‌شود که ابتدا در جلسه مشاوره با پزشک نوع ژل ،ماندگاری و حجم تزریق ژل مورد مشورت قرار می گیرد.

سپس مکان مورد نظر با بی حسی موضعی، بی حس می شود سپس آن قسمت را ضد عفونی میکند و تزریق توسط یک سرنگ بسیار ظریف به گونه صورت می گیرد.

باید مقدار تزریق ژل برای هر دو گونه به یک اندازه باشد بعد از تزریق ژل پزشک گونه ها را به آرامی ماساژ می دهد تا ژل بتواند به طور یکسان در همه جا پخش شود و  میزان کبودی و ورم آن را کاهش دهد.

نتیجه تزریق گونه سازی با ژل:

نتیجه تزریق ژل به گونه بستگی به پزشک دارد و به هیچ وجه این روش درمانی را در سالن های آرایشی مورد استفاده قرار ندهید، چون عوارض شدیدی برای شما به دنبال خواهد داشت و بعد از تزریق ژل مقداری ورم و قرمزی ایجاد میشود که البته این موضوع کاملاً طبیعی میباشد نتیجه گونه سازی واژن بعد از یک هفته مشخص میشود.

ماندگاری گونه سازی با تزریق ژل:

ماندگاری تزریق ژل به گونه ها بستگی به:

▪️ نوع ژلی که مورد استفاده قرار ميگيرد.

▪️مراقبت هایی که بعد ازتزريق ژل صورت ميگيرد.
▪️ حرکات صورت هرچه بیشتر باشد مقدار جذب ژل نیز بیشتر خواهد شد.
▪️ فشار دادن به گونه ها بعد از گونه سازی با ژل.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد گونه سازی با ژل توسط کادر حرفه‌ای و باتجربه صورت می گیرد.

هزینه گونه گذاری با ژل چقدر است؟

هزینه گونه گذاری با ژل بستگی به نوع ژل و به میزان افتادگی گونه ها حجم ژل مورد استفاده همچنین مدت زمانی که تزریق صورت می‌گیرد دارد.

لیفت ابرو

افراد برای زیبایی خود آرایش میکنند و در آرایش خیلی به ابروهای خود توجه می‌کنند، چون ابرو ها یکی از ارکان مهم زیبایی می باشد که تغییر کوچکی در آن تاثیر بسزایی در زیبایی خواهد داشت.

اما امروزه روش های جدید و مدرن به وجود آمده تا بتوان ابرو هایی که نازک هستند یا حالت زیبایی ندارند مورد درمان قرار گیرند.

یکی از این روش درمانی لیفت ابرو می باشد.

لیفت ابرو چیست؟

بر اثر گذشت زمان عضلات پیشانی ضعیف می شود و سپس باعث افتادگی ابرو ها میشود.

لیفت ابرو برای از بین بردن خطوط پیشانی و همچنین خط میان دو ابرو مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش برای فرم دادن ابروها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که سبب جواني و زیبا شدن چهره میشود.

چه کسانی به لیفت ابرو نیاز دارند؟

▪️ کسانی که ابروهای افتاده‌ای دارند.
▪️ افرادی که دارای خط های عمیقی در پیشانی هستند.
▪️ کسانی که در بین دو ابرو ایشان خطی عمیق وجود دارد.
▪️ افراد جوان و میانسال دیگری که برای زیبایی از لیفت ابرو استفاده می‌کنند.

چگونگی انجام لیفت ابرو؟

ليفت ابرو باعث از بین بردن چروک های پیشانی و خط بین دو ابرو می شود و همچنین باعث سفت کردن عضلات ابرو نیز خواهد شد که حالت چهره را تغییر میدهد لیفت ابرو به دو روش جراحی و روش لیفت ابرو با نخ انجام می شود.

لیفت ابرو با نخ:

لیفت ابرو با نخ برای افتادگی ابرو و همچنین چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از نخ های انجام می‌شود که با بدن انسان سازگار می باشند و بعد از مدتی در بدن جذب میشود.

لیفت ابرو با سوزن و نخ انجام می شود که البته این روش درمانی با بی حسی موضعی شکل می گیرد.

ليفت ابرو در فاصله زمانی ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

ماندگاری لیفت ابرو چقدر است؟

کسانی که لیفت ابرو را انجام می دهند ۱۵ سال جوان تر می شوند که ماندگاری آنها بستگی به نوع پوست و سن افراد دارد که می توان ماندگاری لیفت ابرو را از ۹ ماه تا ۲ سال اعلام کردند.

در کلینیک زيبايي بین المللی و تخصصی آراد لیفت ابرو توسط کادری حرفه ای و با تجربه با مهارت بالا صورت می گیرد.

لیفت ابرو-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

هزینه لیفت ابرو بستگی به نوع لیفتي که صورت می‌گیرد میزان نخ هايي که مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین بستگی به چین و چروک ها خط بین دو ابرو و مدت زمانی که صرف انجام لیفت ابرو می شود بستگی دارد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلينيک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می باشد.

روش های ریمو تاتو چیست؟

ریمو تاتو به دو روش مورد استفاده قرار می گیرد.

ریمو تاتو با اسید میوه که میتوان محلول آن را از بازار به صورت آماده خریداری کرد که اگر تاتو پر رنگ باشد و از اسید ميوه استفاده شود مقداری رنگ خاکستری بر روی پوست باقی می ماند که در ترمیم های بعدی آن را پوشش میدهند.

روش دوم ریمو تاتو ساکشن می‌باشد که در این هنگام اگر خطی در تاتو اشتباه کشیده شود یا بخواهیم تاتو را پاک کنیم از این روش استفاده می شود.

مراحل ریمو تاتو چیست؟

ابتدا آماده سازی پوست و تمیز کردن آن انجام می شود سپس نوبت به بی حس کردن آن می رسد که توسط بی حسی موضعی صورت می گیرد مرحله سوم که عملکرد صحیح برای پاک‌کردن‌تاتو می باشد صورت خواهد گرفت.

چگونگی انجام ریمو تاتو:

در این روش کاربر یک و نیم میلی متر پوست را توسط سوزنی خراش می دهد و سپس مواد را با میکرو براش بر روی پوست می ماند و با حالت چرخشی پاک کردن تاتو را آغاز می کنند.

بعد از ۵ دقیقه دوباره این عمل را تکرار می کند تا تاتو کاملاً پاک شود.

اگر کسی که ریموو تاتو را انجام می دهد مهارت کافی داشته باشد هیچ آسیبی به بافت پوست نخواهد رسید و بعد از ۴ روز بعد از ریموو تاتو نباید به محل مورد نظر آب بزنید.

ریمو تاتو توسط پزشک:

امکان پاک کردن تاتو با لیزر چقدر توسط پزشک و متخصص این امکان پذیر است کسانی که برای پاک کردن تاتو به آرایشگاه ها مراجعه می کنند.

با استفاده از مواد نامناسب پوست آنها دچار لک خواهد شد.

البته لیزر برای تاتو هاي رنگی نیست و این تاتو  ها با لیزر پاک نمی شود و در این زمان از لیزر نوع Qسوييچ استفاده می شود که تاثیر بسزایی بر رنگ تاتو خواهد داشت.

پزشک از پماد های ترمیمی جهت مشکلاتی که در حین تاتو رخ داده است تجویز می کند.

پس بهتر است ریمو تاتو توسط پزشک متخصص صورت بگیرد تا عوارضی برای شما به وجود نیاید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد ریموو تاتو توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت خواهد گرفت.

هزینه ریمو تاتو چقدر است؟

هزینه ریموتاتو بستگی به نوع روشی که برای پاک کردن تاتو استفاده می‌شود دارد و همچنین نیاز به مواد مخصوص هر روش درمانی در شرایط خاصی و در مدت زمان معینی انجام می‌شود که همه این ها شامل هزینه ها می باشد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک بین المللی و تخصصی ها را مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک درمانی وتخصصي کاملاً رایگان می‌باشد.

چربی مورد نیاز برای حجم دهی به بدن چگونه به دست می آید؟

چربی هایی که از قسمت های پهلو و شکم برداشته می شود در قسمت های مختلف بدن می توان تزریق کرد که تزریق را می‌توان در سینه باسن و صورت قسمت های مختلف دیگر انجام داد.

حجم دهی به بدن با تزریق چربی چه زمانی نیاز است؟

▪️وقتی که در صورت چین و چروک ها مشاهده شده اند
▪️وقتی که مي‌خواهید، ماندگاری تزریق بعد از ژل بیشتر شود
▪️وقتی خواستار اندامی زیباتر می باشید و همچنین بدن جوان تر مي‌خواهید.

حجم دهی به بدن با تزریق چربی چگونه انجام میشود؟

تزریق چربی به بدن این گونه است که ابتدا چربی هایی از قسمت های مختلف بدن که میزان چربی آن زیاد است مانند شکم و پهلو برداشته می شود که این عمل به روش لیپوساکشن انجام می شود.

چربي ها را در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده تا میزان چربی آن جدا شود سپس چربی مورد نظر را به قسمت هایی که می‌خواهند تزریق کنند تزریق می شود.

مزایای حجم دهی به بدن با تزریق چربی چیست؟

در تزریق چربی با توجه به میزان نیاز هر فرد صورت می گیرد و محدودیتی نخواهد داشت.

مزایای این روش نسبت به روش های دیگر مزایای زیادی دارد.

همچنین به علت این که این چربی ها از بدن خود شخص تهیه می‌شود و هیچ گونه واکنشی و آلرژی نسبت به آن نشان نمی دهد.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد حجم دهی بدن با تزریق چربی توسط کادری حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد.

حجم دهی بدن با چربی-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هزینه حجم دهی به بدن با تزریق چربی چقدر است؟

هزینه حجم دهی به بدن با تزریق چربی بستگی به میزان حجم خواسته شده توسط بیمار و همچنین برداشت چربی و تزریق آن در فرد دارد.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک درمانی و تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

نتیجه:

حجم دهی به بدن با تزریق چربی یکی از روش‌های محبوب و غیرتهاجمی در بین افراد می باشد که باعث  جوانسازی افراد می شود.

تزریق چربی به صورت، سینه ها نیز انجام خواهد شد.

حجم دهی به بدن با تزریق چربی نسبت به روش های دیگر دارای مزایای خیلی زیادی می باشد، چون در این روش از چربی خود بدن فرد مورد استفاده قرار می گیرد و بدن هیچ واکنش آلرژی نسبت به این تزریق نخواهد داشت.

روش های جوانسازی صورت کدام اند؟

▪️بوتاکس
▪️تزریق ژل
▪️ تزریق چربی
▪️لیزر درمانی

▪️هایفوتراپی

▪️کربوکسی تراپی

هایفوتراپی:

هایفوتراپی، یکی از روش های جوانسازی صورت می باشد که از امواج فراصوتی استفاده می‌شود که این امواج مانند امواج سونوگرافی خواهد بود که به لایه هاي پوست انرژی انتقال می دهد و باعث تحریک و تولید کلاژن و الاستین می شود.

با تولید کلاژن، سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک رخ خواهد داد.

هایفوتراپی غیر از جوانسازی صورت میتواند برای شل شدگی های خفیف نیز مورد استفاده قرار داد.

کربوکسی تراپی:

در روش کربوکسی تراپی یکی از روش های جوانسازی صورت میباشد گاز دی اکسید کربن به پوست تزریق می‌شود که سبب افزایش نیاز گاز اکسیژن در بدن می شود.

 با جمع شدن اکسیژن در بدن میزان خونرسانی نیز افزایش می یابد و ترمیم و بازسازی سلول ها صورت می گیرد.

روش کربوکسی تراپی جهت جوانسازی پوست و رفع شل شدگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جوانسازی صورت-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

تزریق ژل:

یکی دیگر از روش های جوانسازی صورت تزریق ژل می باشد که پزشک ژل هیالورونیک اسید که از نظر مرغوبیت از همه فیلر های دیگر مطمئن تر و طبیعی تر می باشد با سوزنی ظریف به قسمت های مورد نیاز تزریق می شود.

ژل هیالورونیک اسید چون در بدن یافت می شود بدن نسبت به آن واکنش و آلرژی نخواهد داشت.

تزریق چربی:

در این روش جوان سازی صورت چربی مورد نیاز از بدن خود فرد تهیه می شود.

چربی ها را از قسمت هایی مانند پهلو و شکم برداشته و در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می‌دهند و بعد از جداسازی چربی ها آن را به محل های مورد نظر جهت جوانسازی صورت تزریق میشود.

تزریق چربی یکی از طبیعی ترین راههای جوانسازی پوست میباشد چون چربی ها از بدن خود فرد تهیه شده و بدن هیچ گونه آلرژی و حساسیت نسبت به آن نشان نخواهد داد.

بوتاکس:

بوتاکس نوعی سم ميباشد که باعث فلج شدن عضلات صورت میشود که باید بعد از چندین ماه دوباره تکرار شود که باعث جوانسازی صورت خواهد شد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روش های جوانسازی صورت مانند بوتاکس، لیزر درمانی، تزریق ژل، هایفوتراپی ،تزریق چربی و کربوکسی تراپی صورت توسط کاردر حرفه ای انجام می شود.

هزینه جوانسازی صورت چقدر است؟

هزینه جوانسازی صورت بستگی به نوع روش مورد استفاده و شرایط خود فرد دارد.

 همچنین این روش ها در هر کلینیک و مرکز درمانی دارای هزینه های متفاوت می باشد که بستگی به زمان صرف شده وسایلی که در طی جوانسازی صورت می گیرد دارد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید، می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی و زیبایی کاملاً رایگان می‌باشد.

نتیجه:

جوانسازی صورت برای جلوگیری از پیری و ایجاد چین و چروک در صورت ،صورت می گیرد.

البته با روش‌های مختلفی می‌توان این کار را انجام داد.

روشهای جوانسازی شامل بوتاکس ،لیزر درمانی، تزریق ژل ،هایفوتراپی، تزریق چربی، کربوکسی تراپی می باشد که در هر روش درمانی نوع وسایل متفاوت می باشد.

زاویه سازی فک

امروزه داشتن فک و زاویه صورت مناسب یکی از ملاک های مهم زیبایی در خانم ها و آقایان میباشد.

بعضی افراد بر اثر عوامل ژنتیکی خودشان دارای فک زاویه دار هستند.

امروزه روش های برای زاویه سازی فک وجود دارد که در این مقاله با آن آشنا میشوید:

روش های زاویه سازی فک:
▪️زاویه سازی فک با ورزش کردن
▪️ زاویه سازی فک با تزریق ژل
▪️ زاویه سازی فک با لیفت با نخ
▪️زاویه سازی فک با تزریق چربی
▪️ زاویه سازی فک با تزریق بوتاکس
▪️زاویه سازی فک به روش جراحی
زاویه سازی فک با تزریق ژل:
تزریق ژل که یکی از روشهای پرطرفدار زاویه سازی فک می باشد که این روش به طور عجیبی به اصلاح صورت می پردازد.

با تزریق ژل مي‌توان زاویه دار نبودن فک و بزرگی غبغب وغیب چانه را برطرف کرد.

این روش درمانی چهره را زیباتر میکند نتیجه تزریق ژل جهت زاویه سازی فک به زودی و بلافاصله قابل مشاهده می باشد و ماندگاری آن بین ۹ ماه تا ۲ سال می باشد.

. چگونگی روش تزریق ژل برای زاویه سازی فک:

زاویه سازی فک با ژل برای اصلاح فک و همچنین کسانی که تمایل دارند فک شان برجسته شود از این روش استفاده می‌کنند.

هر جلسه تزریق ژل ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

مدت زمان برای هر فرد متفاوت می باشد.

بعد از تزریق ژل نیاز به استراحت کافی نمی باشد ماندگاری ژل بستگی به نوع ژلی که مورد استفاده قرار می گیرد دارد.

بهترین ژل برای زاویه سازی فک ژل هیالورونیک اسید می باشد.

عوارض زاویه سازی فک با ژل چیست؟

زاویه سازی فک با ژل اصولاً عوارض کمی خواهد داشت که البته احساس کمی بی حسی، کبودی، قرمزی، ورم و خونریزی کاملاً طبیعی می باشد و در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود.

بعضی از افراد نیز نسبت به مواد بی حسی ممکن است کمی حساسیت داشته باشد که باید آن را با پزشک در میان بگذارند.

زاویه فک-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

بهترین ژل برای زاویه سازی فک کدام است؟

همیشه به این فکر ميکنيد که چگونه می توانید از بین مارکها و برندهای ژلهای مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

با مشورت یک پزشک متخصص می توان این مشکل را برطرف کرد.

سپس بر اساس شرایط خودتان از ژل مناسب استفاده خواهید کرد.

بهترین ژل برای تزریق ژل به برای زاويه سازی فک هیالورونیک اسید است، چون این ماده به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود و پس از یک یا دو سال توسط پوست خواهد شد و جذب می شود.

در حالی که بعضی از ژل ها مانند سیلیکون قابل جذب در پوست نبوده است و باعث ایجاد عوارضی خواهد شد همچنین تخلیه آن بسیار دشوار می باشد.

از مزایای تزریق ژل جهت زاویه سازی فک این است که اگر فرد بعد از تزریق ژل از شرایط به وجود آمده ناراضی باشد می‌تواند آن را تخلیه کند و این روش، روشی بسیار ایمن ساده و سرپایی میباشد که نیاز به بیهوشی بخیه زدن نمی‌باشد و نیاز به دوره نقاهت و استراحت ندارد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روش هاي زاویه سازی فک توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد.

هزینه زاویه سازی فک چقدر است؟

هزینه در این روش درمانی بستگی به نوع روشی که جهت زاویه سازی فک استفاده میشود و همچنین به ابزار و وسایلی که در هر روش مورد استفاده قرار می گیرد و مدت زمانی که برای هر فرد در نظر گرفته می شود و همچنین در هر کلینیک و مرکز درمانی هزینه ها جزو تعرفه خود آنها می باشد و نمی توان هزینه ثابتی را اعلام نمود.

اگر می خواهید از هزینه‌ها و تخفیفات کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی و درمانی کاملاً رایگان می‌باشد.

تزریق فیلر خط خنده

گاهی مواقع، خنده باعث وجود چین و چروک هایی در صورت افراد می‌شود که در دو طرف بینی تا کنار دهان ادامه دارد که باید روشی درمانی برای برطرف کردن خط خنده استفاده کرد.

یکی از این روش ها تزریق ژل می باشد.

دلایل به وجود آمدن خط خنده چیست؟

بعضی از عوامل باعث به وجود آمدن چین و چروک هایی در دو طرف بینی خواهد شد که این عوامل:
▪️نور خورشید
▪️ مصرف سیگار
▪️حرکات صورت
ميباشد که البته ایجاد خط خنده یک موضوع طبیعی می باشد.

البته ایجاد خط خنده در سن بالا بیشتر صورت می‌گیرد، چون پوست حالت کششی خود را از دست میدهد و تاثیرات نامطلوبی بر چهره خواهد گذاشت که می توان با تزریق ژل  خط خنده را رفع کرد.

چقدر ژل برای رفع خط خنده نیاز است؟

میزان مقدار ژل رفع خط خنده بستگی عوامل زیر دارد:

▪️عمق چین و چروک های خط خنده :

مقدار ژل بستگی به میزان و شدت عمق آنها دارد هرچه چروکها عمیق تر و بیشتر باشد مقدار بیشتری ژل نیاز است برای برطرف کردن هر چین و چروک باید از یک سرنگ استفاده کرد.

▪️ نوع ژل رفع خط خنده که تزریق می شود که هر چه جنس مرغوب تر و متراکم تر باشد میزان و مقدار کمتری نیاز به آن است.

▪️ماندگاری اثر ژل تزریقی:

ژلی که دوام و ماندگاری بهتری داشته باشد و مرغوب تر باشد نیاز کمتری به تعداد جلسات مختلف دارد، اما ژل هایی که دوام کمتری دارند بایددر چندین جلسه تکرار شود که البته مزیت ژل کم دوام تنها در هزینه کمتر آن می‌باشد.

▪️ تصمیم گیری آخر با پزشک می باشد که در انتخاب ژل و میزان تزریق ژل رفع خط خنده چقدر باشد که بتواند رضایت فرد را به دست آورد.

فیلر خط خنده-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

ماندگاری تزریق ژل رفع خط خنده چقدر است؟

همانطور که گفته شد ماندگاری ژل بستگی به کیفیت و مرغوبیت آن دارد و در هر فرد متفاوت می باشد و اصولاً فیلرهای درمانی مناسب ۶ تا ۲۴ ماه ماندگاری و دوام دارد.

بعد از تزریق ژل رفع خط خنده چه کارهایی باید انجام داد؟

بعد از تزریق ژل برای رفع خط خنده باید از قرار گرفتن در آفتاب جلوگیری کنید.

از حرکت دادن زياد قسمت هایی که تزریق در آن صورت گرفته خودداری شود.
برای کاهش ورم و کبودی میتوان از کمپرس یخ استفاده کرد.
بعد از انجام تزریق ژل ورزشهای سنگین خودداري کنید.

هزینه تزریق ژل رفع خط خنده چقدر است؟

تزریق ژل بستگی به نوع ژلی که مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین میزان عمق خط خنده دارد که اگر چین و چروک ها در اطراف لب و دهان زیاد باشد از تعداد سرنگ‌ها بیشتری استفاده میشود و هزینه ها بیشتر خواهد بود.

استفاده از ژل های نامرغوب که دوام کمتری دارند و هزینه کمتری نسبت به ژل های مرغوب خواهند داشت.

شاید این مطلب هم برای شما، جذاب باشد:

نتیجه:

تزریق ژل رفع خط خنده یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن خط خنده می باشد که در این روش بهترین نوع ژل هیالورونیک اسید می باشد که با بدن سازگار می باشد.

ایجاد هیچ گونه حساسیتی در بدن نخواهد کرد دوام تزریق ژل ۶ تا ۲۴ ماه می باشد که ماندگاری آن البته بستگی به نوع ژل و قسمتي که تزریق در آن صورت می‌گیرد دارد.

مقدار ژل بستگی به میزان چین و چروک ها و خط خنده شما دارد بهتر است هنگامی که تزریق ژل را انجام می دهید ،هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش