لیفت صورت

درمان یا لیفت غبغب و با روش های بدون جراحی

لیفت یا درمان غبغب و با روش های بدون جراحی

افتادگی یا  پوست شل شده به دلیل نوسانات وزنی و یا افزایش سن رخ می دهد و سبب مشکلاتی در بخش های مختلف صورت و گردن می شود.  در این حالت زیبایی چهره و بدن تحت تاثیر قرار می گیرد.  این موضوع تاثیرات ناخوشایندی در روحیه افراد خواهد داشت و سبب آزردگی خاطر آن ها می شود.  خبر خوش این است که با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان این مشکلات نامطلوب را به طور قطعی برطرف کرد و مجدداً زیبایی و جوانی را به بخش های مختلف بدن و صورت بازگرداند.  لیفت غبغب یکی از موثرترین روش ها برای راحت شدن از شر  پوست شل شده و آویزان و چربی های اضافه در ناحیه غبغب می باشد. و  فرم چهره راه به شکل طبیعی باز می گرداند و سبب زیبایی و بازگرداندن روحیه از دست رفته افراد می شود.

کسانی که می‌خواهند لیفت غبغب انجام دهند دچار نگرانی می شوند زیرا برخی افراد فکر می کنند این عمل دردناک است و با ایجاد خطراتی برای آن ها همراه می باشد. این افراد می ترسند  که چهره شان حالتی نامتقارن و ناخوشایند پیدا کند.  این افراد فکر می کنند که لیفت غبغب باعث آسیب دیدن عصب ها و فلج شدن صورت می‌ شود.  اما بهتر است بگوییم این روش های زیبایی جای هیچ نگرانی ندارد.  و در مکان های معتبر و تخصصی و توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام شود. در هیچ کدام از این روش ها  مشکلات و عوارضی ایجاد نخواهد شد و چهره ای زیبا و جوان به شما ارمغان می دهد .

برای آشنایی با چگونگی انواع روش های لیفت تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لیفت غبغب چیست؟

وقتی پوست به دلیل افزایش سن  حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی خود را از دست دهد عارضه ای به نام غبغب را ایجاد می‌کند.  البته عواملی مانند چاقی،  ژنتیک و برخی بیماری ها نیز در ایجاد غبغب سهیم می باشند.  استعمال دخانیات،  کمتر تحرکی و پرخوری،  نور خورشید و آلودگی های محیطی در تسریع پیری پوست تاثیر گذار است و حالت ارتجاعی و کشش پوست را تحت تاثیر قرار می دهد .در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت غبغب از قبیل

  • لیفت با هایفوتراپی
  • لیفت با ساکشن
  • لیفت با لیزر
  • لیفت غبغب با جراحی
  • لیفت با تزریق ژل
  • لیفت با نخ

انجام می شود که در ادامه مطلب به طور جداگانه مراحل انجام و چگونگی انجام آنها برای شما توضیح داده می‌شود.

لیفت غبغب

مراحل انجام انواع لیفت غبغب

لیفت غبغب به روش های جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌ شوند. که هر کدام از این روش ها با صلاحدید پزشک شرایط فرد انتخاب می شود.  بنابراین پزشک قبل از انتخاب هر کدام از روش ها شرایط فرد را به طور دقیق مورد معاینه قرار می دهد. تا بتوان از روش انتخابی نتایج مورد انتظار و مطلوب را حاصل کرد.  در روش های غیر جراحی متخصصان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند اما روش‌ های جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام خواهد شد که در ادامه مقاله در مورد آن ها توضیحاتی ارائه می شود.

  • لیفت غبغب با هایفو تراپی

هایفوتراپی یکی از روش‌ های تقریباً نوین است که افراد زیادی در مورد آن اطلاعاتی ندارند.  بنابراین شایعات زیادی در مورد این فرایند پراکنده شده است و سبب ترس و نگرانی متقاضیان این فرایند می شود . این شایعات مبنی بر این است که جای زخم و سوختگی بر سطح پوست، ایجاد حساسیت های پوستی و فلج شدن صورت و گردن را به همراه دارد.  شما نباید این شایعات را باور کنید و حتماً با پزشک در مورد آن گفت و گو کنید تا ابهامات ایجاد شده در ذهنتان برطرف شود.

  • در روش هایفوتراپی غبغب ،امواج متمرکز الکترو سوند با شدت بالا به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و سبب گرم شدن سلول‌ های پوستی و جمع شدن آن ها می شود . اگر به غبغب دلیل افتادگی پوست ایجاد شده باشد برطرف خواهد شد .

با گرم شدن سلول های پوستی توسط امواج فراصوت دستگاه پوست میزان تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و در نهایت با تجمع کلاژن ها در فاصله بین گردن و زیر چانه پوست سفت و محکم می شود و حالت انعطاف پذیری  پوست باز می‌ گردد.

  • لیفت غبغب با ساکشن

برخی افراد در فاصله بین چانه و گردن چربی های اضافه دارند و باعث می‌شود که چانه آن ها بزرگ‌تر به نظر برسد. به این مشکل نیز غبغب گفته می‌شود.  عوامل مختلفی مانند ژنتیک، افزایش وزن،  ساختار و فرم صورت سبب ایجاد این عارضه خواهد شد.

اگر شما جزء افرادی هستید که غبغب دارید و این موضوع باعث نارضایتی شما شده است پیشنهاد می  شود  با کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس بگیرید تا با مشاوران ما در مورد انواع روش های لیفت غبغب گفت و گو کنید. تا راهکاری مناسب برای شما پیشنهاد شود.

  • لیفت با ساکشن

با ساکشن کردن غبغب فرم ظاهری گردن،  چانه و خط فک به شکل مطلوبی تغییر خواهد کرد.  در این روش برش بسیار ظریفی بر این ناحیه ایجاد می‌شود که جای زخم آن به راحتی پنهان می شود و پس از پایان دوره درمان هیچ اثری از آن مشاهده نمی شود.  ساکشن غبغب را می توان برای نتایج عالی و رضایت بخش با روش‌ های دیگر مانند جراحی پلاتیسما پلاستی (پروتز چانه) ترکیب کرد.  این فرایند زیبایی روشی کاملا استاندارد و موثر در لیفت و زاویه سازی صورت می باشد.

مشاهده غبغب در صورت برای هیچ کس خوشایند نیست و می توان با ساکشن در جهت رفع آن اقدام کرد.  این فرایند با بی حسی موضعی انجام می شود . در این عمل چربی های تجمع یافته در زیر پوست حذف می شوند و سبب بهبود کانتور چانه و گردن خواهد شد . در این عمل برش ظریفی در سطح پوست ایجاد می‌ شود و چربی ها با کمک یک لوله نازک از زیر پوست استخراج می شوند.  با این عمل پوست این ناحیه جمع و سفت خواهد شد و شما چانه ای زاویه دار و مشخص خواهید داشت.

  • لیفت غبغب با لیزر

این روش زیبایی یکی از  روش های غیر تهاجمی است و روشی موثر در مشخص کردن خط فک و برطرف کردن غبغب می باشد . در این روش چربی های تجمع یافته و پوست اضافه در ناحیه زیر چانه از  بین می‌رود و شما پوستی محکم و صاف خواهید داشت . غبغب با لیزر گزینه ای مناسب برای لیفت با جراحی می باشد . در مرحله اول لیزر ، پس از بی حسی موضعی چربی ها توسط اشعه لیزر آب می‌ شوند و در مراحل بعد با کمک امواج الکترو سوند افتادگی و شلی پوست رفع خواهد شد.  این عمل سبب  جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک ها در این ناحیه می شود.

چند روز پس از انجام لیزر چربی‌ های جمع شده در زیر پوست طبق سیستم زهکشی از بدن استخراج می شود و و با استخراج چربی ها امواج الکترو سوند،  با افزایش میزان کلاژن سازی افتادگی پوست را رفع می کنند.

این عمل چین و چروک سطحی  با جوان سازی پوست  کم کم از بین می رود . این عمل زیبایی  نیاز به بی حسی ندارد و نتایج درمان به صورت تدریجی پس از یک هفته قابل مشاهده می باشد.

برای برطرف کردن غبغب باید چند جلسه در کلینیک حضور پیدا کنید.

تعداد جلسات بر حسب میزان چربی های تجمع یافته در زیر پوست توسط متخصص تعیین می شود. پس از انجام لیفت غبغب  نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارید و می توانید بلافاصله به فعالیت های روزمره خود بپردازید.  تا مدتی سعی کنید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.  مدت ماندگاری لیفت طولانی‌مدت است. البته عواملی مانند رعایت رژیم غذایی و تغییر سبک زندگی می تواند نتایج آن را دائمی کند.

  • لیفت غبغب با جراحی

لیفت غبغب با جراحی با بیهوشی عمومی انجام می شود.  در صورتی که امکان پذیر باشد پزشک از بی حسی نیز استفاده می کند. لیفت غبغب با ایجاد برش هایی در جلو و پشت گوش آغاز می شود. پس از ایجاد برش پزشک به ماهیچه های گردن و زیر چانه  زیر پوست دسترسی پیدا کرده تا بتواند این ناحیه را کاملاً هموار و عاری از چین و چروک کند . روش هایی که در این ناحیه ایجاد می‌ شود بسیار ظریف و نازک هستند. پزشک برش ها را به گونه ایجاد می‌کند که کمتر در معرض دید قرار داشته باشد. پس از پایان جراحی و پایان دوره بهبودی هیچ اثری از بخیه ها بر سطح پوست مشاهده نخواهد شد و به سختی می توان آن ها را تشخیص داد.

این عمل جراحی و زیبایی تقریباً دو ساعت طول می کشد و پس از پایان آن از بیمارستان مرخص می شوید و نیاز به بستری شدن ندارید،  چون این عمل با بیهوشی انجام می‌شود قبل از مراجعه به بیمارستان حتما یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند . زیرا اثرات داروهای بیهوشی تا مدتی با شما همراه است و شما نیاز به مراقبت خواهید داشت.  دوره نقاهت این فرایند کوتاه مدت است و تقریبا ۳ هفته طول می‌ کشد. به دلیل پیشگیری از ایجاد فشار به غبغب و کسب نتایج  مطلوب تا چند روز استفاده از گردنبند های طبی برای شما توصیه خواهد شد.

ماندگاری لیفت با جراحی طولانی مدت است و اگر توسط متخصصین ماهر و با تجربه انجام شود و اعمال مراقبت ها به خوبی صورت گیرد شما می توانید از ماندگاری همیشگی آن لذت ببرید.

  • لیفت غبغب با ورزش

با کمک برخی از ورزش ها که برای صورت انجام می شود می توان ناحیه زیر چانه را سفت و جمع کرد و غبغب را تا حدی از بین برد .البته این روش برای افراد جوان که میزان افتادگی در ناحیه زیر چانه و گردن جزئی و خفیف است موثر خواهد بود. بنابراین کسانی که غبغب های بزرگ و پوست افتاده شدید دارند کاندیدای مناسبی برای این روش نیستند .در این روش باید دهان را کامل ببندید و لب پایین را به سمت پایین فشار دهید با این عمل می توانید حالت کششی در زیر چانه ایجاد کنید.  انجام این عمل چند بار در روز به مدت ۱۵ ثانیه پیشنهاد می شود.

لیفت غبغب

لیفت غبغب با تزریق ژل

ایجاد غبغب یکی از مشکلات رایج برای برخی از خانم ها و آقایان می باشد.  این عارضه با جمع شدن چربی ها در فاصله بین چانه و گردن پدید می آید.  در چند سال گذشته برای برطرف کردن غبغب  عمل های جراحی با هزینه های گزاف انجام می شد. اما امروزه با روش های جدید و بدون جراحی می توان به رفع این عارضه کمک کرد.  تزریق ژل کیبلا جدید ترین درمان برای رفع غبغب می باشد.  ژل کیبلا تحت تعیین سازمان غذا و داروی آمریکا ساخته می شود و در جهت درمان و کاهش میزان غبغب بسیار موثر خواهد بود.  این فرایند زیبایی عوارض چندانی به همراه ندارد و نتایجی کاملا موفقیت آمیز به همراه خواهد داشت.  این ژل ها پیوند بین بافت چربی ها را مورد هدف قرار می‌دهند.

کیلا از قواعد طبیعی انحلال چربی در بدن پیروی می کند. این ماده توسط ماده‌ای به نام دئوکسی کولیک ساخته می شود که سبب شکستن پیوند بین چربی های اضافه بدن خواهد شد . اسید اکسی کولیک با هدف قراردادن غشای سلول های چربی پیوند بین بافت ها را  از بین می برد.  این ماده پس از نفوذ به سلول های چربی سبب انهدام آن ها خواهد شد.  به طور کلی با تزریق کیبلا سلول‌های چربی تخریب خواهد شد و در نهایت با کاهش چربی های انباشته شده در زیر چانه مواجه می شوید.

لیفت غبغب با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های غیرتهاجمی برای از بین بردن غبغب می باشد.  این  فرآیند تقریباً در مدت زمان ۳۰ تا ۴۵ دقیقه تحت بیحسی موضعی صورت می گیرد.  در این روش از نخ های بخیه از جنس PDO استفاده می شود که به راحتی در بدن تجزیه و جذب خواهد شد.  این نخ ها از اسید پلی اتیلن ساخته شده اند.  میزان ماندگاری لیفت غبغب با نخ تقریباً یک تا سه سال و در برخی افراد بیشتر می‌باشد.  در این فرآیند نخ ها  از محل معین شده توسط پزشک به ناحیه غبغب وارد می شوند و بر اساس میزان افتادگی کشیده و سفت خواهند شد . باکشیده شدن پوست در این ناحیه میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می‌ یابد و قابلیت ارتجاعی پوست به حالت قبل باز خواهد گشت . با انجام لیفت غبغب با نخ شما می توانید چهره ای زیبا جوان و جذاب با زاویه مناسب داشته باشید.

لیفت با نخ توسط سوزن های بسیار ظریف  انجام می شود . بنابراین زخم ها اندازه روزنه بسیار ظریفی ایجاد می‌شوند که پس از چند روز قابل مشاهده نیستند و کاملاً برطرف می شود.  پس از لیفت با نخ نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت نیست و پس از پایان جلسه شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  پس از گذشت نخ از زیر پوست شما هیچ اثری از نخ ها بر سطح پوست مشاهده نمی کنید و هیچ آسیبی به بافت های صورت وارد نخواهد شد . بنابراین لیفت با نخ جزء کم خط رترین روش ها زیبایی محسوب می شود.

مزایای لیفت غبغب

با انجام روش های مختلف لیفت غبغب ماهیچه ها و عضلات این ناحیه جمع و سفت خواهند شد و چهره شما بسیار شاداب و جوان به نظر می‌رسد.  این فرایند زیبایی باعث از بین رفتن چین و چروک ها و پوست شده  در زیر چانه و گردن می شود.  پس شما صورتی با زاویه مناسب و گردنی زیبا خواهید داشت.

در ناحیه غبغب چربی های اضافه جمع می شود  و پوست شل شده که به دلیل کاهش وزن آویزان شده رفع می شود.  انواع روش های لیفت غبغب کاملاً سازگار هستند و ماندگاری بالایی دارند.  اگر هر کدام از این روش ها توسط متخصصین مجرب انجام شود شما عارضه خاصی را تجربه نخواهید کرد و می توانید تا مدت طولانی یا به طور دائمی چهره زیبا حکیم و متناسب داشته باشید.

لیفت غبغب

بهترین کاندیدای لیفت غبغب

لیفت غبغب یکی از بهترین روش ها در از بین بردن غبغب و سفت کردن پوست این ناحیه می باشد.  این ناحیه سبب زاویه سازی چانه و خط فک می شود و فرم چهره را به شکل مطلوبی تغییر می دهد.

در افرادی که صورتی چاق دارند لیفت غبغب سبب می شود که صورت جمع تر و لاغرتر به نظر برسد .

افرادی که تصمیم به لیفت غبغب دارند باید از نظر جسمانی در سلامتی کامل قرار داشته باشند.

کسانی که به دلیل افزایش وزن و سن زیبایی غبغب خود را از دست داده اند و پوستشان شل و افتاده شده می توانند انواع روش های لیفت را برای سفتی و جمع شدن پوست این ناحیه تجربه کنند.

اگر به دلیل کم کردن وزن چربی های  غبغب تحلیل رفته اما پوست شل و آویزان است شما کاندیدای مناسبی برای لیفت ناحیه غبغب می باشید.

متخصصان زیبایی برای کسانی که نتوانسته‌ اند با ورزش های منظم و یا رعایت رژیم غذایی غبغب  خود را برطرف کنند توصیه می شود. چربی‌ های ناحیه غبغب نسبت به عوامل مختلف مقاوم تر هستند و به راحتی از بین نمی روند. بنابراین می‌ توانید با روش های مختلفی مانند استفاده از دستگاه لیزر یا جراحی این مشکلات را برطرف کنید.  این فرایند زیبایی برای کسانی که تصمیم دارند چهره جوان تر و زاویه فک  مناسب تری داشته باشند توصیه می شود.  با انجام لیفت غبغب فاصله بین چانه و گردن مشخص می شود و چین و چروک ها و پوست اضافه این ناحیه از بین می رود و چهره ای  زیبا و با زاویه مناسب  خواهید داشت.

آیا لیفت غبغب محدودیت سنی دارد؟

متخصصان توصیه می‌کنند که تا زمانی که هورمون‌های شما به تعادل نرسیده‌اند برای لیفت اقدام نکنید. معمولاً این عمل برای افراد زیر ۲۰ سال پیشنهاد نمی شود. همچنین جوانان کم تر از روش جراحی استفاده می کنند و روش های غیر جراحی را بیشتر مدنظر خواهند داشت، زیرا هنوز پوست آن ها قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کرده است و می توانند با روش های غیر تهاجمی نتایج مطلوبی حاصل کنند.

عوارض و معایب لیفت غبغب

اگر این فرایند زیبایی در مراکز تخصصی و معتبر انجام شود شما عوارض خاصی را تجربه نمی کنید. حتی اگر این عمل با جراحی انجام شود باز هم شما کمترین آسیب را در روش رفع افتادگی و شلی پوست تجربه می کنید.  مقداری تورم و التهاب، کبودی و قرمزی از رایج ترین عوارض پس از لیفت غبغب می باشد.  که این عوارض در مدت زمان کوتاهی و با اعمال مراقبت ها ی مناسب پس از دو هفته کاملاً برطرف خواهد شد.

در صورت انتخاب نادرست روش درمانی و مراجعه به مکان های غیر تخصصی ممکن است با عوارضی مانند درد شدید ، آسیب رسیدن به بافت های صورت و نتایج نامطلوب تا متقارن شدن صورت مواجه شوید. پس  قبل از اقدام به هر عملی از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید .

اگر شما اهل اصفهان هستید ما برای انجام لیفت غبغب کلینیک زیبایی  آراد اصفهان را به شما پیشنهاد می کنیم . در این کلینیک تخصصی می توانید از انواع روش های لیفت غبغب با مهارت و تخصص پزشکان حرفه ای بهره مند شوید . در این کلینیک از دستگاه های مجهز و پیشرفته استفاده می شود و همچنین هزینه ها در این کلینیک نسبت به کلینیک های دیگر مناسب تر خواهد بود.‌ برای انتخاب بهترین روش لیفت می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

لیفت غبغب

هزینه لیفت غبغب چقدر است؟

هزینه ها بر اساس این که شما در چه شهری ساکن هستید و به کدام کلینیک مراجعه می کنید بستگی دارد.  اگر چه عواملی دیگری مانند  میزان مهارت و تخصص پزشک،  نوع روش لیفت غبغب،  میزان افتادگی پوست در این ناحیه،  سن بیمار،  میزان قابلیت ارتجاعی پوست و مقدار چربی تجمع یافته در زیر پوست غبغب بستگی دارد و عوامل تعیین کننده هزینه لیفت می باشد.

هزینه ها برای هر فرد متفاوت است و بستگی به روش لیفت انتخابی خواهد داشت.

برای آگاهی از هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را برحسب نوع لیفت  حاصل کنید.

مراقبت های قبل از لیفت غبغب

  • با مراجعه به کلینیک های تخصصی و شرکت در جلسات مشاوره پزشک همه شرایط شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. تا با توجه به میزان شلی و افتادگی پوست در ناحیه غبغب و بررسی وضعیت سلامتی شما سن و میزان چربی های تجمع یافته در این ناحیه روشی موثر و مناسب را به شما معرفی کند.
  • دو هفته قبل از انجام روش های لیفت از مصرف دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود بپرهیزید. در صورتی که به دارو های بی حسی یا بی هوشی حساسیت دارید حتماً پزشکتان را در جریان قرار دهید .
  • اگر قبلاً از روش‌های مختلف لیفت و جوانسازی استفاده کرده‌اید پزشکتان را آگاه سازید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.
  • هنگام مراجعه برای انجام عمل هیچ آرایشی نداشته باشید و پوستتان کاملاً تمیز باشد .
  • از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی دو هفته قبل از لیفت خودداری کنید.
  • برای انجام لیفت با لیزر یا هایفوتراپی در صورت داشتن دندان فلزی یا ایمپلنت پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از لیفت غبغب

  • از ماساژ دادن و دستکاری ناحیه غبغب خودداری کنید .
  • دارو های تجویز شده را سر وقت و به طور منظم مصرف کنید.
  • پس از انجام لیفت از کمپرس سرد استفاده کنید.( به غیر از روش هایفو تراپی) این عمل را هر دو ساعت یک بار تکرار کنید . کمپرس را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی گردن قرار دهید.
  • هنگام خوابیدن و استراحت طاق باز بخوابید و از فشار آمدن به گردن بپرهیزید.
  • تا دو هفته از رفتن به استخر، حمام داغ و استفاده از فشار زیاد آب در حین شستشو خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید .
  • از کرم‌ های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • تا یک ماه از انجام فعالیت های ورزشی و جابه جایی اشیا سنگین خودداری کنید و از گردنبند های طبی استفاده کنید.

اثرات و نتایج

با داشتن سبک زندگی مناسب و رعایت رژیم غذایی مناسب شما می توانید از تجمع چربی ها در فاصله بین گردن و چانه خودداری کنید.  علت اصلی ایجاد غبغب پرخوری و چاقی می باشد.  سعی کنید از سیگار کشیدن خودداری کنید و با استفاده از کرم های ضدآفتاب و محصولات مراقبتی از ایجاد غبغب پیشگیری کنید.

همان طور که در طول مقاله بیان شد روش های مختلفی برای لیفت غبغب وجود دارد که نتایج و میزان ماندگاری آن ها برای هر فرد متفاوت خواهد بود.  استفاده از روش هایی مانند تزریق فیلر یا  لیفت با نخ موقتی هستند و نتایج آن پس از یک تا دو سال از بین می رود.  اما روش هایی مانند لیزر و هایفوتراپی ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت. اگرچه اعمال مراقبت ها و توصیه های ارائه شده می تواند در میزان ماندگاری تاثیر گذار باشد لیفت با جراحی جز روش های دائمی می باشد و زیبایی صورت و گردن شما را تضمین می کند.

لیفت غبغب

دوره نقاهت پس از لیفت با غبغب چقدر است؟

به دلیل این که روش های متفاوتی برای از بین بردن چربی ها و  غبغب ارائه شده است دوره نقاهت متفاوتی خواهید داشت. برخی از روش ها مانند لیفت با نخ،  تزریق ژل، لیزر و هایفوتراپی نیاز به دوره نقاهت ندارد و شما پس از پایان هر کدام از این عمل ها می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید . البته باید به توصیه متخصصان پس از هر کدام از روش های لیفت توجه کنید تا با انجام آن ها میزان ماندگاری آن ها را افزایش دهید . همچنین نتایج مطلوب و رضایت بخشی حاصل کنید.  پس از لیفت غبغب با جراحی دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری می کنید. بهتر است ۳ تا ۵ روز در منزل بمانید و از فشار آوردن به گردن و چانه خودداری کنید.  دوره بهبودی برای همه افراد متفاوت است و به شرایط جسمانی هر فرد بستگی دارد.

تعداد جلسات لیفت غبغب چقدر است؟

پس از شرکت در جلسات مشاوره پزشک  بر اساس میزان غبغب و افتادگی پوست در این ناحیه یکی از روش‌ های موثر مانند هایفوتراپی،  لیزر،  لیفت با نخ ، جراحی ، ساکشن و…… را معرفی می کند .

انجام لیفت با هایفوتراپی معمولاً در یک جلسه انجام می شود. البته برای کسانی که میزان افتادگی پوست در ناحیه غبغب زیاد باشد جلسات بیشتری در نظر گرفته می شود.  اما برای افتادگی های خفیف یک جلسه هایفو تراپی کافی است. بر طرف کردن غبغب با لیزر در طی ۳ تا ۴ جلسه انجام می‌ شود . این جلسات با فواصل یک ماهه صورت خواهد گرفت و هر جلسه تقریباً ۳۰ دقیقه طول می کشد.  لیفت با نخ نیز در یک جلسه انجام خواهد شد و مدت زمان آن به میزان افتادگی پوست و تعداد نخ های جایگذاری شده بستگی دارد.  پس از پایان دوره ماندگاری و در صورت رضایت از نتایج این عمل می توانید این فرایند را مجددا تکرار کنید.  تزریق ژل نیز در یک جلسه انجام می شود و امکان تمدید آن وجود دارد .‌

عمل جراحی در جهت لیفت غبغب به مدت یک تا دو ساعت طول می کشد.  و پس از یک هفته در جهت بررسی نتایج عمل مجدد در کلینیک حضور پیدا خواهید کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/jz4s

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش