درمان چین و چروک صورت

قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می‌شود تا چین و چروک روی صورت ایجاد شود. علاوه بر این عامل می‌تواند عواملی از جمله بالا رفتن سن ژنتیک و عوامل دیگر می تواند باعث ایجاد چین و چروک روی صورت شود. که برای درمان و رفع چین و چروک صورت می توان از درمان های پزشکی و کمک گرفتن از کرم‌های مخصوص از شر این چین و چروک رها شد.

چه درمان هایی می‌توان برای رفع چین و چروک استفاده کرد:

برای درمان و رفع چین و چروک صورت میتوان از کرم های پوستی حاوی رتینوئیدهای که حاوی ویتامین a آنتی اکسیدان و پروتئین هستند برای کاهش چین و چروک طبق نظر پزشک متخصص از داروخانه تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید از داروهای طبیعی و خانگی برای رفع چین و چروک استفاده کنید. که از جمله می‌توان به ماسک هایی مثل آلوئه ورا ماسک موز اشاره کرد..
• برای استفاده از آلوئورا:باید برای گرفتن درمان برای رفع چین و چروک حدود ۹۰ روز از این ماسک استفاده کنیم. که به صورت روزانه ژله را از برگ های برگ های آلوورا جدا کرده و روی پوست خود ماساژ دهید .
• به دلیل اینکه موزه حاویه روغن طبیعی و ویتامین می باشد، میتواند سلامت پوست را تقویت کند. شما میتوانی یک لایه نازک از خمیر موزکه آماده کرده اید را در حدود ۲۰ دقیقه روی صورت خودتان قرار دهید. و آن را با آب بشویید.
در کنار استفاده از این روش ها برای درمان رفع چین و چروک صورت می توانید. از روش‌های پزشکی نظیره لیزر ترابی مزوتراپی و prp برای چین و چروک صورت خود بهره ببرید.

روش مزوتراپی پوست چگونه باعث رفع چین و چروک می شوند:

برای درمان و رفع چین و چروک صورت پزشکی متخصص شما با استفاده از روش مزوتراپی محلولی را که در آن از ویتامین ها آنزیم ها و مواد مغذی موجود می باشد. را به طور مستقیم به پوست صورت شما جهت رفع چین و چروک تزریق می‌کند. که باعث می‌شود تا پوست حالت کشسانی هم و ارتجاعی بودن خود را بر اثر تولید کلاژن و الاستین در طی تزریق مزوتراپی در طی چند جلسه به دست آورد و همچنین باعث می شود. تا با استفاده از این روش جوانی و شادابی ه پوست شما دوباره بازگردد. در این روش پزشک متخصص شما با توجه به عمق چین و چروکی که روی پوست شما قرار دارد. تعداد جلسه هایی را برای انجام این روش برای شما در نظر می‌گیرد. که می‌تواند هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه برای تزریق بر روی پوست شما زمان ببرد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام روش مزوتراپی برای رفع چین و چروک پوست می باشد:

برای درمان و رفع چین و چروک صورت همه افرادی که از این چین و چروک بر روی صورت خود ناراضی هستند. و به دنبال راهی برای رفع این عارضه هستند. می توانند از روش مزوتراپی پوست بهره ببرند ولی افرادی که باردار هستند. و ایا در دوران شیردهی هستند. می توانند از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. و باید انجام این روش را به زمانی دیگر موکول کنند. همچنین اگر داروهای خاصی نظیره رقیق کنندگی خون و آسپرین طبق دستور پزشک متخصص ای مصرف می نمایید. و یا بیماری دیابت و بیماریهای قلبی دارید. حتماً قبل از انجام این روش پزشک متخصص خود را در جریان مصرف دارو و یا بیماری خود قرار دهید. تا پزشک متخصص با توجه به شرایط سلامت شما برای شما مشخص کند. که آیا این روش برای شما مناسب می باشد یا خیر.

برای انجام روش مزوتراپی چه مراقبت هایی باید قبل از این روش انجام دهیم:

قبل از انجام درمان و رفع چین و چروک صورت با استفاده از مزوتراپی باید موارد زیر را رعایت کنیم.
• قبل از انجام این روش تا یک هفته قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپرین خودداری کنید.
• از کشیدن مواد مخدر و یا نوشیدن مواد الکل دار تا یک هفته قبل از انجام این روش خودداری کنید.
• اگر داروی خاصی قبل از انجام روش مزوتراپی مصرف می کنید حتماً پزشک متخصص خود را در جریان مصرف داروهای خود قرار دهید
• و اگر بیماری های نظیره دیابت و یا فشار خون و بیماری های قلبی دارید. قبل از انجام هر روش حتما پزشک متخصص را در جریانه بیماری های خود قرار دهید.
• قبل از انجام هر روش مزوتراپی استحمام کرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام هر روش مزوتراپی:

بعد از انجام هر روش مزوتراپی باید سعی کنیم تا دوازده ساعت از رفتن به حمام خودداری کنید و همچنین می توانید برای تسکین درد ها و ورم های به وجود آمده است کمپرس یخ برای بهبود استفاده کنید شما می توانید بعد از انجام روش مزوتراپی به صورت آهسته پوست صورت خود را ماساژ دهید تا باعث شود تا گردش خون بیشتر شود و مزوتراپی تاثیر بیشتری از خود بر جای بگذارد به مدت یک هفته تا دو هفته سعی کنید از انجام فعالیت هایی همچون میکرودرم و یا برنزه کردن پوست و بند انداختن مناطقی که این روش را در آن انجام داده اید خودداری کنید از ورزش های سنگین که باعث تعریق می شود نیز تا یک هفته اجتناب کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی برای پوست بسته به تعداد جلساتی است که برای شما در نظر گرفته می‌شود همچنین مقدار دوز دارو نیز می‌تواند در تعیین هزینه ها تأثیرگذار باشد و انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز می تواند بر هزینه ها این روش تاثیر گذارد.
شما می توانید برای اطلاعات کامل از هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی برای پوست با کلینیک بین المللی و آراد تماس گرفته و از خدمات مربوط به انجام این روش مطلع شوید تمام خدمات مربوط به مشاوره در این کلینیک توسط بهترین مشاوران حرفه‌ای به صورت کامل رایگان برای شما انجام می گیرد.

نتیجه:

درمان چین و چروک صورت می‌تواند بسیار ساده باشد که هم به کمک درمانهای خانگی می‌توان به رفع این موضوعات پرداخت و هم با کمک درمان‌های پزشکی نظیره بلفاروپلاستی رفع مشکلات پرداخت.
شما می‌توانید برای استفاده از روش بلفاروپلاستی برای درمان چین و چروک صورت خودتان این روشها را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان دکتری با تجربه و سوابق بالا جناب دکتر علیزاده انجام دهید و ازنتایج فوق‌العاده این روش بر روی پوست صورتتان نیز برخوردار شوید.
دوستانه عزیز شماره های زیر جهت تماس با کلینیک بین المللی آراد برای شما در نظر گرفته شده است شما می توانید با تماس با این شماره ها علاوه بر مشاوره شدن توسط مشاوران کلینیک که به صورت کامل رایگان برای شما در نظر گرفته شده است نسبت به رزرو نوبت نیز تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/jnw1

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش