چین و چروک صورت و گردن و درمان آن

چین و چروک صورت و گردن از اولین علائم پیری پوست است. و افراد به دنبال روشی مناسب برای از بین بردن آنها هستند. چین و چروک در قسمت‌های مختلف صورت از جمله اطراف چشم و خط اخم به وجود می‌آید.

علائم و دلایل درمان چین و چروک صورت و گردن:

امروزه روشهای درمان چین و چروک صورت وگردن بسیار است. که متخصصان با استفاده از دستگاههای پیشرفته و مواد طبیعی و مصنوعی با توجه به فرم صورت و وضعیت مراجعه کننده راهکار مناسب برای رعایت این مشکل به شما پیشنهاد می دهد و می توانید ظاهر خود را را از چین و چروک رها کنید.

انواع درمان چین و چروک صورت و گردن:

درمان چین و چروک صورت وگردن با روش‌هایی مانند تزریق بوتاکس ،تزریق چربی، تزریق ژل یا هایفوتراپی انجام می‌شود که شما می‌توانید با تعیین درمان و به رفع مشکل بپردازید که برای چین و چروک گردن و صورت روش تزریق بوتاکس یکی از بهترین و پرطرفدار ترین روش هاست در این روش با تزریق ماهیچه ها بلد شده و مانع حرکت آنها می شود و همین امر باعث از بین رفتن چین و چروک می شود ماندگاری آن نیز به این دو ماه تا ۶ ماه است از طریق بوتاکس امروزه طرفداران زیادی داشته و ۹۰ درصد مردم از نتیجه و تاثیر آن آگاهی کاملی دارد.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام بوتاکس هستند:

همه افرادی که دچار چین و چروک صورت و گردن شده‌اند و یا می‌خواهند افتادگی ابرو یا خطوط پیشانی و چروک های بدن و صورت خود را برطرف کنند گزینه های مناسبی برای انجام درمان بوتاکس هستند که می‌توانند پس از انجام درمان نتیجه آن را مشاهده کرده و نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی نیز ندارد.

بوتاکس چه مزایا و کاربردی دارد:

از مزایای بوتاکس میتوان به درمان چین و چروک صورت وگردن اشاره کرد که کاملا ایمن بوده و ماندگاری دو تا شش ماه دارد و می توان بلافاصله نتیجه کار را مشاهده کرد و این درمان نیازی به بیهوشی کامل و جراحی سنگین ندارد و به صورت سرپایی و با استفاده از داروهای بی حسی موضعی انجام می شود و انجام این درمان برای رفع چین و چروک کل بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

مراقبت های قبل از انجام بوتاکس:

قبل از انجام بوتاکس برای درمان چین و چروک صورت و گردن دوست داری بدن خود را تمیز کنید چون تا ۴۸ ساعت نمی‌توانید حمام کنید و از یک هفته قبل از مصرف داروهای منعقد کننده خون پرهیز کنید و اگر دچار بیماری مزمن هستید از داروهای خاص مصرف می‌کنید با پزشک در میان بگذارید.

مراقبتهای پس از انجام بوتاکس:

پس از انجام درمان بوتاکس تا ۴۸ ساعت از دوش آب گرم پرهیز کنید ،داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید به استخر و سونا نرو چون باعث بروز عفونت میشود و برای کاهش کبودی و تورم و کمپرس سرد استفاده و با رعایت نکات می توانید بهترین نتیجه را از درمان چین و چروک صورت و گردن به روش بوتاکس به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان بوتاکس برای درمان چین و چروک صورت و گردن با توجه به مقدار چین و چروک صورت و بدن شما مشخص می شود و شما می توانید با انجام معاینه و مشاوره در مراکز معتبر زیبایی از هزینه این درمان زیبایی مطلع شوید.

نتیجه:

اولین نشانه‌های پیری بروز چین و چروک در بدن است که همه افراد به دنبال درمان چین و چروک صورت و گردن هستند که یکی از این روش‌ها انجام درمان بوتاکس است که کاملا ایمن بوده و شما می توانید بدون گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت این درمان را انجام دهید و بلافاصله پس از انجام درمان نتیجه کار را مشاهده کنید.
شما می توانید با تماس با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد با انجام مشاوره رایگان اطلاعات کافی را از درمان چین و چروک صورت و گردن به روش بوتاکس به دست آورید و این درمان را می توانید تحت نظر پزشک متخصص زیبایی کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و نتیجه فوق‌العاده خود را بدست آورید و از نتیجه کار شگفت زده شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/k5u0

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش