درمان چین و چروک صورت در زمان کم

برای داشتن پوستی شاداب بدون چین و چروک لازم نیست. که حتماً از کرم ها و لوسیون های خارجی استفاده کنید. شما میتوانید با کمترین هزینه از پوستی شاداب و بدون چین و چروک بهره ببریم. شما می توانید در درمان چین و چروک صورت در کمترین زمان از روش های خانگی و با مقرون به صرفه استفاده کنید.

چه عواملی باعث ایجاد چین و چروک می شوند:

از جمله عواملی که باعث ایجاد چین و چروک می شود. می‌تواند افزایش سن اشعه های نور خورشید استفاده از داروهای خاص عوامل ارثی و ژنتیکی و تغییرات هورمونی میتواند باعث ایجاد چین و چروک شود. که برای درمان چین و چروک می‌توان از روش‌های پزشکی و درمان های خانگی برای رفع چین و چروک ها بهره‌مند شد.

چه درمان هایی برای رفع چین و چروک صورت است:

درمان‌چین و چروک صورت از نظر پزشکی می تواند استفاده از روشهایی نظیر لیفت نخ ،هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و روشهایی نظیر لیزر ها باشد. که می تواند به درمان چین و چروک صورت کمک شایانی کند.

هایفوتراپی چیست و چگونه باعث درمان چین و چروک میشود.

شما می توانید با استفاده از هایفوتراپی با شدت بالا بر روی پوست صورت تابیده می شود باعث می شود. تا پوست صورت سفت و چین و چروک روی پوست صورت نیز از بین برود. این روش را می توان جایگزین صورت برای درمان چین و چروک صورت استفاده کرد. با استفاده از امواج فراصوتی که به پوست صورت تابیده می شود. باعث می‌شود تا پوسته صورت تحریک به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر در پوست شود.

هایفوتراپی مناسب چه کسانی است:

از هایفوتراپی می‌توان برای افرادی که بین ۳۰ تا ۷۵ سال سن دارند. و از شوروی و چین و چروک روی صورت خود رنج می‌برند. می‌توان از این روش استفاده کرد. که متقاضیان بالای ۲۵ سال که نیز برای درمان چین و چروک صورت خود می‌خواهند. یک روش را انتخاب کنند.می توانند از این روش برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده کنند.

کاربردهای هایفوتراپی:

هایفوتراپی برای زیباسازی و درمانچین و چروک صورت استفاده می کند که می تواند به کاهش چین و چروک و همچنین سفت کردن و افتادگی پوست صورت و همچنین لیفت گونه ها و صاف کردن پوست صورت و اصلاح طرح لبخند بر روی صورت از هایفو تراپی استفاده کرد که ماندگاری بالایی دارد وزمانی که برای این روش در نظر گرفته می‌شود کوتاه می باشد و بدون خونریزی و درد است و هزینه بسیار کمی نسبت به جراحی دارند.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

برای انجام هایفوتراپی و کمک به درمان چین و چروک صورت نیازی به آماده‌سازی خاصی نداریم فقط اگر آرایشی بر روی پوست صورت شما مثل کرم ضد آفتاب هست آنها را پاک کنید .
اگر قبل از انجام هایفو برای درمان چین و چروک از روش های دیگر استفاده کرده اید حتما پزشک متخصص را در جریان قرار دهید

مراقبتهای بعد از انجام هایفو:

بعد از انجام دو جلسه هایفوتراپی نیاز به مراقبت خاصی ندارید فقط سعی کنید از قرار گرفتن در زیر نور مستقیم آفتاب تا مدتی پرهیز کنید و همچنین برای رفع قرمزی و تسکین دردهای خودتان می توانید از مسکن هایی که پزشک متخصص به شما پیشنهاد داده است استفاده کنید کنید همچنین از نوشیدنی های کافئین دار و الکلی استفاده نکنید و آب زیادی بنوشید مکان بعد از انجام هایفو از بند انداختن و استفاده از وسایلی که برای پاکسازی پوست می باشد حداقل تا سه روز از درمان هایفو خودداری کنید شما می توانید با انجام این روش ها به درمان چین و چروک صورت بعد از انجام هایفو و کمک شایانی کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به هایفو برای درمان‌چین و چروک صورت بسته به تعداد جلساتی که پزشک متخصص برای شما در نظر می گیرد شما میتوانید برای هزینه های مربوط به انجام چین و چروک صورت با کارشناسانه کلینیک آراد تماس گرفته و از هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاع به دست آورید.

نتیجه:

برای درمان‌چین و چروک صورت در کمترین زمان می توانید از روش هایفو استفاده کنید که در این روش با استفاده از امواج فراصوتی که به پوست شما تابیده می شود باعث رفع چین و چروک بر روی پوست صورت شما می شود
شما می‌توانیم برای روش‌های مربوط به روش هایفو تراپی برای درمان چین و چروک صورت خودتان با کلینیک بین المللی آراد که تحت درمان جناب دکتر علیزاده می‌باشد تماس گرفته و جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط بهترین مشاوران حین کلینیک به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته می‌شود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/rtd0

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش