زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان چین و چروک صورت با لیزر

درمان چین و چروک صورت با لیزر

عوامل زیادی باعث می‌شود تا چین و چروکی بر روی پوست صورت شما ایجاد شود. که باعث نارضایتی شما از این چین و چروک بر روی پوست تان می شود. که برای درمان چین و چروک صورت با لیزر می توانید به رفع این مشکلاتی که بر روی پوستتان شده است کمک شایانی کنید.

چه نتایجی باعث ایجاد چین و چروک بر روی صورت میشود

از جمله علت هایی که می توان نام برد که باعث ایجاد چین و چروک بر روی صورت می‌شود. می‌تواند افزایش ۳ و قرار گرفتن بیش از اندازه بر زیر نور خورشید و زیان رساندن اشعه‌های خورشید و همچنین عوامل ژنتیکی و ارثی می توان به عنوان علت هایی باشد. که باعث چین و چروک بر روی صورت می‌شود. که برای درمان چین و چروک صورت با لیزر می توان از روش های پزشکی بهره برد.

چه راه هایی درمانی برای از بین رفتن چین و چروک روی پوست وجود دارد:

راه های درمانی زیادی از نظر پزشکی وجود دارد. تا بتوان از شهر چین و چروک بر روی پوست خود رهایی پیدا کنید. از جمله راه‌های پزشکی که می‌توان برای رفع چین و چروک روی پوست به کاربرد درمان چین و چروک صورت با لیزر همچنین استفاده از هایفوتراپی میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن و لیفت نخ میباشد .

درمان چین و چروک صورت با لیزر:

یکی از درمان هایی که میتوان برای رفع چین و چروک استفاده کرد. استفاده از درمان چین و چروک صورت با لیزر می باشد. که در این روش پزشک متخصص با استفاده از امواج با انرژی بالا به لایه های فوقانی پوست ناحیه مورد نظر را به گونه‌ای تبخیر می‌کند. که حداقل آسیب را به پوست صورت برساند. و هیچگونه جایی از خود به جای نمی گذارد. ولی باید در انتخاب پزشک متخصص برای انجام اینروش دقت فراوانی کنید. زیرا برای درمان چین و چروک صورت با لیزر باید یک پزشک متخصص که قبلاً این فعالیتها را داشته است. این روش را انجام دهد زیرا ممکن است اگر به دست افرادی این روش انجام بگیرد. که ناکارآمد باشند ممکن است عوارض زیادی برای شما در بر داشته باشند.

انجام لیزر چه مزیت هایی دارد:

از مزیت های برای درمان چین و چروک‌صورت با لیزر می توان گفت که استفاده از لیزر هیچگونه عوارضی را در بر ندارد. و اگر هم عوارضی باشد بسیار نادر و کم می باشند. و همچنین هزینه‌های انجام این روش نسبت به روش های دیگر کمتر می باشد.

انجام لیزر برای چه کسانی مناسب میباشد:

انجام لیزر برای همه افرادی که می خواهند. با استفاده از این روش به درمان چین و چروک صورت با لیزر بپردازم می‌تواند مفید باشد. ولی قبل از انجام این روش حتماً با پزشک متخصص خود در مورد اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید. یا خیر مشورت کنید تا پزشک متخصص شما در نظر بگیرد. که شما کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید یا نه.

چه مراقبت هایی باید قبل از انجام لیزر انجام دهیم:

برای درمان چین و چروک که صورت با لیزر باید حتماً با یک پزشک متخصص مشورت کنید و اگر دارو و یا سابقه بیماری خاصی دارید ایشان را در جریان قرار دهید همچنین پزشک با استفاده از جنس دقیق و همچنین ضخامت برانگیز به پوست شما مشخص می‌کند که شما کاندیدای مناسبی برای انجام مهروش هستید یا خیر در معرض آفتاب قرار نگیرید برای قبل از انجام لیزر و ارز دو هفته قبل از کشیدن سیگار و مواد نیکوتین دار خودداری کنید

مراقبت های بعد از انجام لیزر پوست:

برای درمان چین و چروک صورت با لیزر باید مراقبت های بعد از انجام این روش را نیز انجام دهید که بعد از انجام روش لیزر پوست شما کمی قرمز و متورم می شود که این یک امر طبیعی است و شما می توانید برای جلوگیری از زخم و یا عفونت بر روی پوست خودتان از داروها که پزشکی متخصص برای شما تجویز کرده است استفاده کنید سعی کنید بعد از انجام روش لیزر زیره سر خود را کمی بالاتر قرار دهید و برای درمان تورم و روی پوست خود از کمپرس یخ استفاده کنید دوره نقاهت برای انجام لیزر می تواند ۱۰ تا ۲۱ روز باشد
که سعی کنید در روزهای اول در منزل با استراحت کنید و بعد از انجام این روش حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید و برای محافظت بیشتر فکر کنی از نقاب برای جلوگیری از اشعه های نور خورشید استفاده کنید و از مواد آرایشی که فاقد چربی هستند استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام لیزر بسته به تعداد جلساتی است که برای درمان چین و چروک صورت با لیزر برای شما در نظر گرفته می‌شود شما می توانید جهت هزینه های مربوط به انجام لیزر با کلینیک بین المللی آرارات تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام این روش اطلاع کامل را به دست آورد.

نتیجه:

برای درمان چین و چروک صورت با لیزر اول باید یک پزشک متخصص و ماهر برای انجام این روش در نظر بگیرید تا از عوارض بعد از انجام لیزر به دست افرادی که این روش را انجام نداده‌اند در امان باشید شما می توانید برای انجام عمل لیزر کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده را برای خود در نظر بگیرید زیرا که انجام این روش و سپس به مهارت کافی دارد که با در نظر گرفتن سوابق کاری جناب آقای دکتر علیزاده می‌توان فهمید که ایشان در انجام لیزر مهارت کافی را دارند.
شما میتوانید برای مشاوره شدن قبل از انجام این روش با مشاوران حرف های این کلینیک به صورت کامل و رایگان برای شما در نظر گرفته شده است مشورت نمایید .
شماره های زیر جهت رزرو نوبت به مشاوره شدن برای شما دوستان در نظر گرفته شده است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/dz4k

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.