درمان پیری و چروک صورت

هیچ کس دوست ندارد قبل از رسیدن زمان پیری پوست صورتش چین و چروک شود. و جوانی و زیبایی آن را مختل کنند. با استفاده از درمان پیری و چروک صورت می‌توان به رفع چین و چروک قبل از رسیدن موعد مقرر آن کمک شایانی کرد.

علائم پیری پوست:

علائم پیری پوست خشک شدن پوست التیام دیرتر زخمها افتادگی و شل شدن پوست و چین و چروک هایی بر روی پوست و افزایش خطوط دور چشم و اطراف چشم و نازک شدن بیش از اندازه از علائم پیری پوست می باشد. که برای درمان پیری و چروک صورت می توان از روش های طبیعی و همچنین روش‌های پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی برای جلوگیری از پیری پوست می توان استفاده کرد:

از درمان‌های پزشکی که می‌توان برای درمان پیری و چروک صورت استفاده کرد. استفاده از مزوتراپی پوست میکرونیدلینگ لیزر درمانی میکرودرم ابریژن می‌باشد. که استفاده از روش میکرودرم ابریژن باعث می شود. تا درمان پیری و چروک صورت انجام گیرد در این روش که به صورت یک درمان غیر تهاجمی از پوست شما لایه برداری می‌شود پس از چند جلسه درمان با میکرودرم ابریژن پوست شما صاف و روشن می شود انجام میکرودرم ابریژن طرفداران زیادی دارد که باعث رفع کدری پوست و یکنواخت بودن پوست بدون لکه های تیره و قهوه‌ای بر روی پوست می شود.

چه کسانی نباید میکرودرم ابریژن را انجام دهند:

برای درمان پیری و چروک صورت می توانیم از میکرودرم ابریژن استفاده کنیم که اگر خال بر روی صورت خود دارید و با دستکاری این خال ها باعث خونریزی میشود نباید این روش را انجام دهید و اگر از داروهای ضد جوش استفاده می کنید نباید این روش را انجام بدهید و اگر جای زخم روی پوستتان هست و به سختی از بین می رود نباید این روش را انجام دهید.

مزیت های استفاده از میکرودرم ابریژن :

به عنوان درمان پیری و چروک صورت میتواند میکرودرم ابریژن هم استفاده کرد که مزیت‌های استفاده از این روش می تواند باعث ایجاد پوست نرم و لطیف بعد از انجام این روش باشد پوست شما می تواند تنفس بهتری داشته باشد رنگدانه های پوستی که بر اثر بالا رفتن سن روی پوست شما ایجاد شده است از بین می‌رود و به حفظ شادابی و جوانی پوست شما کمک شایانی می کند.

مراقبت های قبل از انجام میکرودرم:

قبل از انجام میکرودرم ابریژن یک متخصص ماهرچیره دست را برای این روش انتخاب کنیم و در مورد نگرانی های خود با پزشک متخصص صحبت کنید که آیا این روش برای شما مناسب میباشد یا خیر و اگر جراحی زیبایی انجام داده اید حتماً پزشک متخصص را در جریان قرار دهید و از قرار گرفتن از یک هفته قبل از درمان بر زیر نور خورشید و وکس کردن خودداری کنید. و از سه روز قبل از درمان استفاده از ماسک های لایه بردار را حذف کنید.

مراقبت های بعد از انجام میکرودرم ابریژن:

از میکرو ابریژن به عنوان درمان پیری و چروک صورت می توان استفاده کرد که مراقبت های بعد از انجام این روش استفاده از مراقبت‌های پوستی ملایم و استفاده از کرم ضد آفتاب بر روی پوست می باشد زیرا تا چند هفته بعد از درمان پوست تان نسبت به خورشید و اشعه های نور خورشید حساس تر می‌شود پس بهتر است همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم بعد از انجام میکرودرم نیاز به استراحت ندارید و می توانید کارهای روزانه خود را انجام بدهیم و در صورتی که صورتتان بعد از انجام میکرودرم ابریژن قرمز شد طبیعی می باشد و بعد از چند روز از بین میرود.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام میکرودرم ابریژن برای درمان چروک صورت براساس عواملی چون میزان نیاز به پاکسازی و دستمزد پزشک معالج و تعداد جلساتی که برای این روش در نظر گرفته می شود و همچنین کلینیکی که می خواهید و برای این کار در نظر بگیرید می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

درمان پیری و چروک صورت می‌توان از درمان‌هایی نظیر هم میکرودرم ابریژن استفاده کرد که در این روش به پاکسازی صورت و از بین بردن سلول های مرده پوست کمک شایانی می شود و باعث جوانی پوست شما می شود
شما می توانید روش های مربوط به انجام میکرودرم ابریژن را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده ای دکتر بر روی پوست صورت خود نیز بهره مند شوید شما عزیزان جهت مشاوره شده اند توسط مشاورانه این کلینیک به صورت کاملاً رایگان برای شما در نظر گرفته شده است می توانید با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/srik

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش