اولین چیزی که در صورت شما توجه دیگران را به خود جذب می کند. چشمان شما می باشد. که پوست زیر چشم ها بسیار نازک و حساس هستند. و به همین خاطر با افزایش سن و تاثیرات محیطی می‌تواند باعث ایجاد پف بر چین و چروک شود. که برای درمان پف چشم و پیری می‌توان از روش‌های پزشکی بر خانگی استفاده کرد..

علت و دلایل پف زیر چشم:

دلایل زیادی باعث ایجاد پمپ چشم می شود از جمله می توان گفت که مشکلاتی نظیر تغییرات هورمونی اختلالات خواب کم خونی کم‌آبی بدن و همچنین رژیم های غذایی نادر و استفاده از نمک زیاد و دراماتیت یا آلرژی می تواند از دلایل عمده پف زیر چشم باشد و برای درمان پف چشم وپیری می‌توان از روش‌های پزشکی کمک گرفت.

برای رفع و درمان پف چشم و پیری چه درمان هایی میتوان انجام داد.

برای درمان‌پف چشم و پیری می توان از کرم های مخصوص پف چشم استفاده کرد. در کنار استفاده از این کرم ها می توان برای درمان قطعی از روش لیزر و همچنین استفاده از تزریق ژل و مزوتراپی و بلفاروپلاستی برای درمان‌پف چشم و پیری استفاده کرد سه روش مزوتراپی برای درمان پف زیر چشم می توانند این چربی ها را به صورت غیر جراحی با استفاده از روش مزوتراپی از بین برد که هر دو هفته یکبار تزریقات میکرو در ناحیه ای که چربی ها جمع شده و باعث پف شده اند انجام می گیرد که موجب به هر شدن چربی ها و گردش خون در این ناحیه می شود و به افزایش خون کمک شایانی می‌کند و در نتیجه باعث درمان پف چشم و پیری میشود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام هر روش مزوتراپی می باشند:

برای درمان‌پف چشم و پیری توسط مزوتراپی افرادی که از پف چشم خود رنج می برند و از عمل های جراحی بر روی چشم های خود می ترسند می توانند از این روش برای رفع و درمان‌پف چشم و پیری استفاده کنند.

استفاده و درمان پف چشم و پیری با استفاده از مزوتراپی چه مزیت هایی دارد:

مزیت‌های استفاده از مزوتراپی برای درمان پف چشم و پیری می‌توان گفت که این این روش سریع انجام می‌گیرد و بدون ایجاد برش و جراحی با کمترین زمان و با ماندگاری بالا انجام می‌گیرد.

مراقبت های قبل از مزوتراپی:

برای درمان پف چشم و بینی توسط مزوتراپی باید قبل از درمان از سلامت جسمی خودتان مطلع باشید و همچنین اگر خانم هستید و در دوران قاعدگی قرار دارید صبر کنید تا دوران قاعدگی شما تمام شود زیرا اگر در این زمان این روش را انجام دهید باعث خون مردگی در زیر پوست تان می شود.

مراقبت های بعد از انجام روش مزوتراپی برای رفع پف چشم ها

بعد از انجام هر روش مزوتراپی به عنوان درمان پف چشم و پیری باید تا یک هفته از انجام ورزش های سخت و سنگین خودداری کنید و همچنین سعی کنیم محل هایی که در آن تزریق انجام شده است را نخوانید و ماساژ ندهید همچنین اگر پزشک معالج برای شما داروهایی تجویز کرده است آنها را سر وقت می نمایید و تا ۲۴ ساعت سعی کنید محل های انجام تزریق مزوتراپی را با آب یا هر مواد دیگری نشوید

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی برای درمان پف چشم و پیری بستگی دارد به دوز داروی مصرفی و همچنین تعداد جلساتی که پزشک معالج برای رفع و درمان پف چشم وپیری برای شما تجویز می کند.

نتیجه:

برای درمان‌پف چشم و پیری می توانید از روش هایی نظیره مزوتراپی بهره ببرید که با استفاده از مزوتراپی پوست می‌توانید به رفع و درمان پف چشم و پیری کمک شایانی کنید و باعث می شوید تا پف چشم از بین برود و همچنین سیاهی و چین و چروک پوست که بر اثر افزایش سن نیز به وجود آمده است نیز از بین برود .
شما اگر قصد انجام روش مزوتراپی برای درمان پف چشم و پیری را دارید می توانید تمام این خدمات را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام دهید.
دوستان و همراهان عزیز شماره های زیر برای شما در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت جهت مشاوره شدن توسط کارشناسان حین کلینیک نیز بهره مند شوید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/cnrh

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش