درمان پف زیرچشم با لیزر

پف زیر چشم به دلیل ایجاد توده ی چربی در زیر چشم اتفاق میوفتد.با افزایش سن پف زیر چشم افراد بیشتر دیده میشود.زیرا ماهیچه های نگه دارنده ضعیف میشوند و چربی به سمت پایین رانده میشود.تجمع چربی باعث میشود که چشم ظاهری پف الود و خسته را داشته باشد.به ندرت اتفاق میوفتد که پف زیر چشم علت اصلی ان بیماری باشد. درمان پف زیرچشم با لیزر یکی از روش های جدید درمانی است که امروزه در میان مردم باب شده است و طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

دلایل ایجاد پف زیر چشم

پف زیر چشم به دلایلی همچو:اختلالات خواب و بیخوابی،تغییرات هورمونی،الرژی سبک زندگی مثل سیگار کشیدن،کمبود اهنو وراثت و افزایش سن که از اصلی ترین دلایل ایجاد پف چشم است.

انوع روش های درمانی جز لیزر برای پف چشم کدام اند ؟

غیر از لیزر از روش های درمانی دیگری نیز استفاده میشود.این روش ها شامل روش های تهجامی مثل جراحی بلفاروپلاستی و رو شهای غیرجراحی مثل لیزر درمانی،تزریق فیلر،مزوتراپی است.

چه افرادی برای درمان پف زیرچشم با لیزر مناسب اند؟

برای این روش افرادی که پف زیر چشم انها به دلیل افزایش سن و همچنین وراثت ایجاد شده است،برای این روش کاندید مناسبی هستند .درصورتی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنند.

انجام دادن درمان پف زیرچشم با لیزر چه مزیت ها و کاربردی را دارد؟

از جمله مزیتها و کاربردی که این روش دارد این است دقت این دستگاه زیاد است،برای مناطق ظریف مناسب است،علاوه بر برش گرما هم به پوست میدهد که باعث میشود که از خونریزی جلوگیری شود.

مراقبت های قبل ازانجام درمان پف زیرچشم با لیزر

قبل از انجام لیزر با پزشک مشورت کنید.زمانی که برای انجام لیزر مراجعه میکنید نباید ارایش داشته باشید،عینک افتابی حتما همراه خود داشته باشید زیرا بعد از انجام عمل چشم ها به شدت به نور حساس میشوند.از داروهای رقیق کننده هم نیز استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام درمان پف زیرچشم با لیزر

به مدت دوروز از تلویزیون و کار با مانیتور و کامپیوتر دوری کنید.از عینک افتابی در براب رنور خورشید استفاده کنید.از کمپرس سرد استفاده کنید.بعد از یک ماه میتوانید فعالیت های ورزشی خود را شروع کنید.همچنین در روز دهم به بعد میتوانید ارایش کنید.

هزینه ی انجام درمان پف زیرچشم با لیزر

هزینه بستگی به جلسات درمانی و همچنین پزشک و کلینیک مربوطه دارد.علاوه بر این همانگونه که گفته شد هزینه ها بستگی به کلینیک مربوطه نیز دارد.در کلینیک بین المللی اراد علاوه بر این که مشاوره ی زیبایی رایگان است،طرح های تخفیفی ویژه ای در اختیار مراجعین نیز قرار میگیرد که میتوانند از انها بهرمند شوند.

نتیجه

درمان پف چشم با لیزر یکی از روش های درمانی برای از بین بردن پف زیرچشم است.از جمله مزیت های این روش این دستگاه دقت زیادی دارد پس برای مناطق ظریف نیز میتوان از ان استفاده کرد.باتوجهبه گرمایی که این دستگاه به پوست میدهدباعث میششود که از خونریزی جلوگیری شود.هزینه ی درمان لیزر ستگی به کلینیک و جلسات مربوطه دارد.
در کلینیک بین المللی اراد که تمامی کارهای زیبایی تحت نظر دکتر علیزاده انجام میشود،همه روزه مراجعین زیادی به این کلینیک مراجعه میکنند که همگی رضایت کامل را از عملکرد داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه : https://clinicarad.com/k1a5

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش