درمان پف بالای چشم با پلاسماجت

پف بالای چشم به دلایل مختلفی اتفاق میوفتد.با افزایش سن بافتهای چربی در اطراف چشم حرکت میکنند.باعث میشود که چشم ها پف الود و خسته به نظر برسند.پف بالای چشم به دلیل مختلفی ایجاد میشود .از دلایل اصلی ان وراثت و همچنین افزایش سن است.درمان پف چشم با پلاسماجت یکی از رو شهایی است که به صورت غیرتهاجمی باعث از بین رفتن پف بالای چشم میشود.

علائم و دلایل ایجاد پف بالای چشم

پف بالای چشم به دلایل مختلفی ایجاد میشود.ازجمله دلایل ایجاد ان، گریه کردن،عفونت های چشمی،وراثت،گل مژه،الرژی گرما.

انوع روش های درمانی و درمان پف بالای چشم با پلاسماجت

روش های درمانی برای از بین بردن پف بالای چشم زیاد است.از جمله ی انها می توان به مزوتراپی،پی ار پی،لیزردرمانی،پلاسما جت را نام برد.روش درمانی پلاسما جت نیز برای درمان پف بالای چشم استفاده میشود.این روش غیرتهاجمی است و باعث از بین رفتن پف بالای چشم میشود.

چه افرادی برای درمان پف بالای چشم با پلاسماجت مناسب اند؟

افرادی که پف بالای چشم انها به دلایلی همچو وراثت و افزایش سن وابسته است.علاوه بر این افرادی میتوانند از این روش استفاده کنند که پف چشم انها به نسبت زیاد باشد.

انجام دادن پلاسما جت برای پف بالای چشم چه کاربردی دارد ؟

پلاسما باعث میشود که فرد بدون استفاده از روش های جراحی و تهاجمی به نتیجه ی دلخواه خود برسد.علاوه بر این دوران نقاهت و بهبود یدر پلاسما جت نسبت به عمل جراحی کمتر است.همچنین پلاسما برای موارد زیر نیز به کار میرود:کشیذن پوست،ازبین بردن اکنه و اثر زخم،از بین بردن ضایعات پوستی.

مراقبت های قبل ازانجام پلاسماجت

ابتدا یک جلسه به عنوان مشاوره با پزشک داشته باشید.از داروهای رقیق کننده استفاده نکنید.درصورتی که پزشک برای شما ازمایشی را نوشته است ازمایش را انجام دهید.

مراقبت های بعد از انجام پلاسما جت

بعد از انجام درمان پف بالای چشم با پلاسماجت پوسته های ایجاد شده را دستکاری نکنید و انهارا نکنید.تازمانی که پوسته ها از بین نرفته اند از کرم های مرطوب کننده استفاده نکنید.به مدت چهارهفته از قرار گرفتن در برابر نور خورشید اجتناب کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی انجام درمان پف بالای چشم با پلاسماجت بستگی به تعداد جلسات و همچنین پزشک مربوطه و کلینیک بستگی دارد.در کلینیک بین المللی اراد همه روزه طرح ها یتخفیفی به مراجعین اارئه میشود .علاوه بر لاین مشاوره نیز در این کلینیک توسط دکتر علیزاده صورت میگیرد که رایگان است.

نتیجه

درمان پف بالای چشم با پلاسماجت یکی از روش های درمانی است. در این روش با استفاده از دستگاهی با نام پلاسما صورت میگیرد.جز یکی از روش های غیرتهاجمی است.برای نتیجه ی گرفتن از این روش باید تعداد جلسات درمانی که پزشک برای شما تعیین کرده است را انجام دهید.هزینه ی ان نیز بستگی به تعداد جلسات درمانی و همچنین کلینیک مربوطه دارد.
انتخاب پزشک و کلینیک امری مهم است.شما میتوانیدب ه کلینیک بین المللی اراد مراجعه کنید و تمامی کارهای زیبایی خود را به دست پزشک ماهر این کلینیک جناب اقای دکتر علیزاده بسپارید.تمامی مراجعین این کلینیک رضایت کامل را از عملکرد این کلینیک داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/1g5g

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش