درمان و رفع چین و چروک صورت

یکی از نشانه‌های پیری پوست به وجود آمدن چین و چروک در صورت است که با ظاهر شدن آن فرد دچار ناراحتی و نگرانی می شود و به دنبال درمان و رفع چین و چروک صورت است تا بتواند این چین و چروک و خطوط را از روی پوست خود حذف کند.

علائم و دلایل معمول درمان و رفع چین و چروک صورت:

با افزایش سن کلاژن کمتری در پوست تولید می‌شود و این تولید کم باعث بروز چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود و فرد را از داشتن چهره شاداب و جوان محروم می کند روش های زیادی برای درمان و رفع چین و چروک‌صورت وجود دارد که شما می توانید از شر این چین و چروک ها رها شوید.

انواع درمان برای رفع چین و چروک صورت:

برای درمان و رفع چین و چروک‌صورت می توانید از ماسک های خانگی و روغن های طبیعی استفاده کنید که تا حد متوسط ای می تواند از بروز این مشکلات و کند کردن روند پیری موثر باشد مانند استفاده از ماسک ماست و آرد برنج یا استفاده از عسل اما روش‌های دیگری برای درمان قطعی چین و چروک وجود دارد که طرفداران زیادی دارد یکی از این درمان ها انجام لیفت نخ است که در این روش درمانی پس از استفاده از کرم های بی‌حسی موضعی نخ توسط سوزن های مخصوص در محل های تعیین شده وارد می شود و در جای خود قرار می گیرد و با چسبیدن و کشیدن پوست باعث جمع شدن پوست اضافه و از بین بردن چین و چروک میشود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

استفاده از لیفت نخ برای درمان و رفع چین و چروک صورت برای همه ی افرادی که می خواهند هرچه زودتر از شر چین و چروک و خطوط و افتادگی پوست رهایی یابند مناسب است ولی باید قبل از انجام درمان با پزشک مشورت کنند.

لیفت نخ چه مزایا و کاربردی دارد:

مزایای انجام لیفت نخ به عنوان درمان و رفع چین و چروک صورت در کمترین زمان و بدون درد و خونریزی و بدون گذراندن دوره نقاهت انجام می‌شود و این درمان نیازی به عمل های جراحی سنگین و بیهوشی کامل ندارد و با هزینه مناسب می توانید آن را در کلینیک های معتبر انجام دهید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ برای درمان و رفع چین و چروک صورت از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید ،نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهید و آب فراوان بنوشید تا پوست شما دچار خشکی نشود.
پس از انجام لیفت نخ برای درمان و رفع چین و چروک صورت از ماساژ و فشار آوردن بر صورت پرهیز کنید، هنگام خواب به پشت بخوابید تا فشاری بر صورت وارد نشود، آب فراوان بنوشید، از نرم کننده و آبرسان ها استفاده کنید تا پوست شما دچار خشکی نشود و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید تا بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت نخ برای درمان و رفع چین و چروک‌صورت و به عوامل زیادی بستگی دارد مانند:
∆نوع برند نخ
∆تعداد نخ های استفاده شده
∆مدت زمان انجام درمان
∆استفاده از داروهای بی حسی موضعی
∆هزینه معاینات و آزمایشات مخصوص
∆نوع کلینیک
∆حق الزحمه کادر پزشکی
و….

نتیجه:

با افزایش سن همه افراد دچار چین و چروک در صورت خود می شوند که می توانند با استفاده از درمان های زیبایی جدید به طور قطعی چین و چروک صورت خود را درمان کنند یکی از این روش ها انجام لیفت نخ است که شما می توانید با استفاده از این روش درمان و رفع چین و چروک صورت خود را انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید این درمان کاملاً ایمن بوده و عوارض برای شما در پی نخواهد داشت.
کلینیک بین المللی آراد درمان لیفت نخ را برای درمان و رفع چین و چروک صورت توسط جناب دکتر علیزاده انجام می دهد و شما می توانید از مشاوره رایگان کلینیک نیز استفاده کنید تا اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید و با استفاده از تخفیفات روزانه و ویژه کلینیک درمان های زیبایی را با هزینه مناسب تری انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/fr53

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش