درمان و رفع ریزش ابرو

درمان و رفع ریزش ابرو امروزه با روشهای متفاوتی ارائه میشود. ابرو از جمله مهم ترین و تاثیر گذار ترین قسمت زیبایی صورت است.اگر ابرو کم پشت شود و یا خالی باشد اعتماد به نفس فرد خدشه دارد میشود.یکی از روش های درمان و رفع ریزش ابرو کاشت ابروی طبیعی میباشد که جز یکی از روش های دائمی برای پرکردن ابروها میباشد.بااستفاده از این فناوری افرادمیتوانند ابروهای پرپشت و زیبارا تجربه کنند.

دلایل ریزش ابرو

باید خدمتتان بگوییم که کم پشت بودن ابروها ریشه ی ژنتیکی دارد.البته بدانید که انجام دادن روش +-ریزش ابرو دچار شوید.درصورتی که ابروهایتان کم پشت است میتوانیداین روش را امتحان کنید.

انوع روش های درمانی برای درمان و رفع ریزش ابرو

روش های سنتی و کاشت ابرو که با استفاده از تکنیک های نوین SUT و FUE است.
تکنیک های SUT و FUE جر بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای کاشت ابرو میباشند.با استفاده از این روش ابروها به صورت طبیعی و بدون استفاده از عمل های جراحی میتوان در یک جلسه پیوند زد.البته این تکنیک بر روی هاشور و یا تاتو نیز قابل اجرا است.بدانید که تکنیک ها و روش های سنتی دیگر امروزه قابل اجرا نیستند و انجام دادن این روش ها و تکنیک های جدید شمارا زودتر به نتیجه ی دلخواهتان میرساند.

چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو با استفاده از تکنیک های نوین SUT و FUE هستند؟

افرادی که ریزش ابرو دارند،افرادی که به صورت ارثی ابروهای کم پشتی دارند و میخواهند ابروهایشان پر پشت شود،کسانی که بیماری زمینه ای ندارند و حتی افرادی که ابروهایشان تاتو است نیز میتوانند از این روش استفاده کنند.

مزایا و کاربرد های کاشت ابرو برای درمان و رفع ریزش ابرو

کاشت با استفاده از تکنیک های SUT و FUE جز بهترین رو شهای کاشت ابرو است که دومزیت مهم دارد .اول اینکه این روش د ریک جلسه بدون کوتاه کردن موی فرد صورت میگیرد.در این روش فرد به مدل ابرو دلخواه خود را با زاویه ای طبیعی دلخواه خود میرسد.

مراقبت های قبل ازکاشت ابرو

قبل از کاشت یک جلسه با پزشک خو مشاوره داشته باشید.از داروهای رقیق کننده استفاده نکنید .درصورت داشتن بیماری زمینه ای پزشک را در جریان بگذارید.

مراقبت های بعد از انجام کاشت ابرو

درصورتی که بعد از کاشت به درد دچار شدید از کمپرس یخ استفاده کنید،بعد زا کاشت هنگام انجام فعالیت های روزانه سرتان را بالا بگیرید.تا چند هفته ی اول با زاویه ی 45درجه بخوابید.24ساعت استراحت کنید و از نور مستقیم خورشید دور بمانید.ارایش نکنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه بستگی به تعداد تارهای کاشته شده دارد.علاوه بر این بستگی به پزشک و کیلینک مربوطه نیز بستگی دارد.در کلینیک بین المللی اراد همه روزه طرح های تخفیفاتی ویژه ای به مراجعین ارائه میشود.

نتیجه

برای درمان و رفع ریزش ابرو کاشت ابرو پیشنهاد میشود. برای انجام دادن کاشت ابرو روش های زیاد و گوناگونی وجود دارد.بدانید که روش های سنتی با اینکه رایج اند ولی هیچوقت کار باکیفیت را ارائه دهند.علاوه بر این روش های سنتی دارای جراحی های طولانی مدت همراه با درد و خونریزی بود و همچنین بین ابروها زاویه ی خاصی وجود نبود و در بعضی اوقات نیز ممکن بود که ابروها طبیعی نباشند.هزینه ی انجام این کار بستتگی به تعداد ابروهای کاشته شده دارد.
کیلینیک بین المللی اراد با سالها تجربه مراجعین بسیاری را در سراسر ایران دارد.تمامی افراد از عملکرد این کلینیک رضایت کامل را داشته اند.تمامی کارهای زیبایی این کلینیک زیر نظر دکتر علیزاده انجام میشود.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/hmvq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش