درمان قطعی پف زیر چشم

خیلی از ما شده صبح‌ها از خواب بیدار شده. و در آینه چشم های پف کرده خود را دیده باشیم. که با استفاده از روش‌های خانگی و روش‌های پزشکی می‌توان یک درمان قطعی پف زیر چشم را انجام داد.

چه عواملی باعث ایجاد پف در زیر چشم ها می شود:

علت های زیادی باعث ایجاد پف در زیر چشم ما می‌شود. که می‌توان گفت خواب نامناسب گریه های بیش از اندازه مشکلات هورمونی و تغییرات ژنتیکی ممکن است. باعث به وجود آمدن این عارضه در زیر چشمها شود. که برای درمان قطعی پف زیر چشم میتوان از درمان‌های پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی میتوان برای از بین بردن پف زیر چشم استفاده کرد:

برای درمان قطعی پف زیر چشم میتوان از درمان‌های پزشکی نظیره پلاسماجت و یا بلفاروپلاستی استفاده کرد که با استفاده از بلفاروپلاستی پزشک متخصص چربی های اضافه و پوست اضافه زیر چشم را برداشته و با این کار باعث می شود تا چهره افراد جوانتر و زیباتر به نظر برسد و همچنین اعتماد به نفس افراد با انجام این روش نیز بالا می‌رود و باعث درمان قطعی پف زیر چشم در افراد می شود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

کاندیدای مناسب برای انجام این روش افرادی هستند که به دنبال درمان قطعی پف زیر چشم و همچنین اطراف چشم خود هستند که بر اثر افزایش سن ایجاد شده است و افرادی که بینایی شان تحت تاثیر چروک و شل شدن پوست قرار گرفته است کاندیدای خوبی برای انجام این روش هستند همچنین کسانی که سیگار میکشند و یا مواد الکل دار و دخانیات مصرف می کنند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستند.

روش بلفاروپلاستی برای پف زیر چشم چه مزیت هایی دارد:

برای درمان قطعی پذیرش چشم می توان از روش بلفاروپلاستی بهره برد که مزیت های استفاده از این روش می‌تواند شامل اعتماد به نفس بالایی است که در افراد به وجود می‌آید و همچنین باعث می‌شود تا ظاهری جوانتر و زیباتر برای افراد به دنبال داشته باشد و بینایی افرادی که بر اثر افتادگی پلکها دچار تاری دید شدن نیز در این روش بهتر شود

مراقبت های قبل از انجام هر روش بلفاروپلاستی:

برای انجام عمل بلفاروپلاستی برای درمان قطعی پذیر چشم حتما اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید پزشک متخصص را در جریان قرار دهید و از مکمل های گیاهی خودسرانه و همچنین داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود قبل از انجام این روش خودداری کنید و از مصرف سیگار و دخانیات از چند هفته قبل از انجام این روش نیز خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام بلفاروپلاستی:

برای انجام عمل بلفاروپلاستی به عنوان درمان قطعی پف زیر چشم باید مراقبت‌های خاصه بعد از این روش را انجام بدهید تا زودتر بهبودی کامل را برای خود داشته باشید که بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی تا چند هفته بعد از انجام این روش نباید از دخانیات و مواد الکل دار استفاده کنید و از ورزش های سخت و سنگین و بلند کردن اجسام بعد از عمل بلفاروپلاستی خودداری کنید و سر خود را همیشه بالاتر از بدن خودتان قرار دهید و و بعد از یک هفته از انجام بلفارو‌پلاستی که گذشت می توانیم برای بازبینی و برداشتن بخیه ها به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام عمل پاراپلاستیک به عنوان درمان قطعی پذیر چشم بستگی دارد به انتخاب پزشکی و تخصصی که برای این روش انتخاب می‌کنید و همچنین کلینیک مورد نظر که می خواهید این روش را در آن انجام دهید بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار می باشد.

نتیجه:

به عنوان  روش قطعی پف زیر چشم می‌توان از روش‌های درمانی نظیر به پاراپلاستیک بهره برد که در آن پزشک متخصص با استفاده از تکنیک های خاصی که با برداشتن چربی های اضافه و پوست اضافه از دور چشم باعث می‌شود تا ظاهر فجر جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر بیاید و اعتماد به نفس نیز در ان بعد از انجام این روش نیز بالا می‌رود.
شما می توانید برای انجام هر روش بلفاروپلاستی پف زیر چشم های خودتان از تجربه جناب دکتر محمد علیزاده در این رشته برخوردار شوید.
شما می توانید خدمات مربوط به بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده بعد از انجام این روش نیز بهره مند شوید. دوستان عزیز شماره های زیر جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای کلینیک بین المللی آراد برای شما در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/r5md

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش