درمان قطعی ریزش موی سکه ای چیست؟

موها نقش زیادی در زیبایی صورت و اعتماد به نفش افراد دارد. و افراد به دنبال راههای درمان قطعی ریزش موی سکه ای هستند. که یکی از عوامل به وجود آمدن ریزش مو می تواند. ارثی و ژنتیکی و تغییرات هورمونی در بین افراد باشد. اگر به موقع به پزشک متخصص مراجعه کنید می توانید از روند این بیماری جلوگیری کنید.

توضیحی در مورد ریزش موی سکه ای و درمان آن:

بیماری سکه ای ی ریزش مو است. که در سر افراد به شکل دایره‌ای به وجود می‌آید. و قسمتهای مرز پوست سر خالی از مو بدون زخم ایجاد میشود و فقط صاف هستند. در ریزش موی سکه ای موها به صورت ناگهانی شروع به ریزش می کند پس بهترین درمان قطعی ریزش موی سکه ای هنگام دیدن ریزش موها حتماً به پزشک متخصص برای جلوگیری از ریزش و درمان آن مراجعه کنید.
پزشک متخصص با استفاده از روش‌های درمانی بهترین روش را برای درمان قطعی ریزش موی سکه ای به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این پیشنهاد هایی که دکتر متخصص به شما می دهد می تواند انجام روش مزوتراپی برای موها باشد که در این مقاله سعی می کنیم توضیحاتی در مورد مزوتراپی و مزایای این روش برای کسانی که قصد انجام این روش را دارند بدهیم

روش انجام مزوتراپی:

در این روش به پزشک معالج برای درمان قطعی ریزش موی سکه ای که مراجعه می کنید برای جلوگیری از پیشروی حین بیماری از روش مزوتراپی بهره می برد در این روش به پزشک متخصص با استفاده از سرنگ های خیلی ریز مواد معدنی ویتامین ها و مواد مغذی که فولیکولهای مو برای رشد و تغذیه مو به آن نیاز دارند را به نزدیک ریشه موها تزریق میکند در این روش پزشک با توجه به نوع بیماری شما سعی می کند تزریق را در محله هایی که موها ریخته انجام دهد تا باعث استحکام آن منطقه و جلوگیری از ریزش مجدد آنها شود.

کاربرد درمان مزوتراپی:

مزوتراپی یک تزریق درمانی برای رفع کم پشتی و جلوگیری از ریزش مو و همچنین درمان قطعی ریزش موی سکه ای به کار می‌رود که نوع تزریق زیر جلدی یا زیر پوستی بسته به نوع داروهایی و کاربردهایی که دارد می تواند مزیت های زیر را داشته باشد
• جلوگیری از ریزش مو و درمان آلوپسی
• جلوگیری از فرایند تحلیل رفتن فولیکول های مو
• غذا رسانی به ریشه موها
• روشی موثر بدون عمل جراحی برای جلوگیری از ریزش موها
• بهبودی سریع بعد از انجام روش مزوتراپی بدون استراحت طولانی مدت
• هزینه های بسیار مناسب و نتیجه گیری عالی
• عوارض خیلی کمی نسبت به انجام روش های برای درمان و جلوگیری از ریزش موی سکه ای است.

مواردی را که قبل از انجام مزوتراپی باید آنها را رعایت کنید:

• یک روز قبل از مراجعه به کلینیک برای انجام روش مزوتراپی حتما سر و موهای خود را بشویید
• از چند روز قبل از انجام هر روش مزوتراپی از رقیق کننده های خون و داروهایی نظیر ها سپرین و ایبوپروفن خودداری کنید و اگر داروی خاصی مصرف میکنه حتما از پزشک متخصص خود را مطلع کنید
• از مواد آرایشی نظیره ژل حالت دهنده های موی و دیگر لوازم آرایشی که مختص موها می باشد تا ۲۴ ساعت قبل از انجام روش مزوتراپی خودداری کنید
• در انجام هر روش مزوتراپی اگر زخمی بر روی سر شما وجود دارد نیازی نیست که زخم را از بین ببریم با ضدعفونی کردن توسط الکل ۷۰ درصد و ضدعفونی های دیگر می شود می توان محل را ضدعفونی کرد

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی برای درمان قطعی ریزش موی سکه ای بسته به نوع انتخاب روش و همچنین تعداد جلسه‌ای که پزشک متخصص برای شما در نظر می‌گیرد متفاوت است.
دوستان عزیزی که قصد اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به روش مزوتراپی را دارید می توانید با شماره گیری شماره های کلینیک بین المللی آراد از تخفیفات این کلینیک که به صورت روز برای شما در نظر گرفته می شود اطلاع بگیرید.
لازم به ذکر است که مشاوره های این کلینیک برای شما دوستان که قصد مشاوره قبل از انجام هر روشی را دارید به صورت کاملاً رایگان می‌باشد.

نتیجه :

یکی از بیماری‌های شایعی که در بین افراد وجود دارد ریزش موی سکه ای است، که راه های زیادی برای درمان قطعی ریزش موی سکه ای وجود دارد. یکی از راه های درمانی که می‌تواند از پیشروی‌ این بیماری جلوگیری کند استفاده از روش مزوتراپی می‌باشد.
دوستان عزیزی که می‌خواهید درمان قطعی ریزش موی سکه ای را انجام بدهید تمام این روشها در کلینیک بین المللی اراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده و پرسنل محترم این کلینیک انجام می گیرد.
شمامیتوانید برای گرفتن مشاوره قبل از انجام روش مزوتراپی برای رزرو نوبت و مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/yoif

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش