درمان فوری پف بالای چشم ها

امروزه افراد زیادی از پف و سیاهی اطراف چشم رنج می برند و به دنبال درمان فوری پف بالای چشم ها هستند. چون چشم یکی از اجزای صورت است. اگر دچار مشکل شود در ظاهر فرد تاثیر زیادی می گذارد.

درمان فوری پف بالای چشم ها

علائم و دلایل درمان فوری پف بالای چشم ها:

درمان فوری‌پف بالای چشم برای برطرف کردن این مشکل و تیرگی های اطراف چشم است. که یکی از دلایل رفع این مشکل اختلالی است که در زیبایی و اعتماد به نفس فرد به وجود می آید. و افراد همیشه به زیبایی صورت خود اهمیت زیادی می دهند.

انواع درمان فوری پف بالای چشم ها:

امروزه درمان فوری پف‌بالای چشم ها در کلینیک های معتبر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته یکی از این درمان‌ها انجام درمان بلفاروپلاستی است، بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که به دو روش جراحی با تیغ و جراحی با لیزر انجام می‌شود و در آن متخصص با ایجاد برش بر روی خطوط طبیعی چشمها مایعات تجمع یافته و افتادگی پلک ها و پوست افتاده اطراف چشم را که باعث بروز فوق تیرگی اطراف چشم شده است را تخلیه می‌کند و به وسیله بخیه های کوچک آن را ترمیم می کند و آثاری از بقیه ها بر روی پوست صورت باقی نمی ماند چون بقیه ها قابل جذب هستند.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام درمان بلفاروپلاستی هستند:

روش درمان فوری پف بالای‌چشم ها با بلفاروپلاستی برای افرادی که می خواهند. در کمترین زمان مشکلات چشم خود مانند پف و تیرگی ها را برطرف کنند و ماندگاری بالایی داشته باشد می توانند از این روش پس از گذشت سن ۳۵ سالگی استفاده کنند.

مزایا و کاربرد درمان بلفاروپلاستی

مزایای درمان فوری پف بالای چشم ها به روش بلفاروپلاستی این است که بدون درد و خونریزی و بدون انجام جراحی سنگین و بیهوشی کامل شما می توانید برای همیشه به مشکلات پف چشم و تیرگی اطراف چشم ها را برطرف کنید.

مراقبت های قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی:

قبل از انجام درمان فوری پف‌بالای چشم ها به روش بلفاروپلاستی پوست صورت و بدن خود را تمیز کنید چون تا ۴۸ ساعت نمی توانید حمان کنید و از مصرف داروهایی که باعث انعقاد خون می شوند از ۱۰ روز قبل پرهیز کنید.

مراقبتهای پس از انجام درمان بلفاروپلاستی:

پس از انجام درمان فوری پف‌بالای چشم ها به روش بلفاروپلاستی از رفتن به استخر و سونا تا پایان دوره بهبودی پرهیز کنید چون ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد و از عینک آفتابی و ضد آفتاب های استفاده کنید.

هزینه:

برای اطلاع از هزینه درمان فوری‌پف بالای چشم ها به روش بلفاروپلاستی می توانید به مراکز زیبایی و پزشکان متخصص مراجعه کنید و پس از انجام مشاوره از هزینه درمان ها مطلع شوید.

نتیجه:

بسیاری از افراد در طول عمر خود به بالای چشم ها و اطراف چشم را تجربه می‌کند که بسیاری از افراد به دنبال درمان فوری پف بالای چشم ها از دنیا یکی از این روش‌ها انجام درمان بفکر پلاستیکی است که می تواند این مشکل را تا پایان عمر برطرف کند.
برای انجام درمان فوری پف‌بالای چشم ها به روش بلفاروپلاستی می توانید به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و درمان را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین از فرصت های فوق العاده کلینیک مانند مشاوره رایگان برای بدست آوردن اطلاعات کافی استفاده کنید و از تخفیفات روزانه برای پرداخت هزینه مناسب نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/tfr5

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/1b0i

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش