درمان سیاهی و چروک زیر چشم

درمان سیاهی و چروک زیر چشم نیز امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است.تزریق ژل برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد.تفاوت ژل زیر چشم با سایر ژل ها این است که این ژل ها فقط یکبار تزریق میشوند.با یک بار تزریق تمامی مشکلات دور چشم درمان میشود.

درمان سیاهی و چروک زیر چشم

علائم و دلایل ایجاد سیاهی و چروک زیر چشم

سیاهی و چروک زیر چشم به دلایل مختلفی به وجود می اید .از جمله :وراثت،افزایش سن،کشیدن سیگار و قلیان،استرس، بی خوابی باعث سیاهی و چروک زیر چشم میشود.

انوع روش های درمانی برای سیاهی و چروک زیر چشم چیست؟

تزریق ژل زیر چشم و تزریق ژل برای چین و چروک های زیر چشم جز روشهای درمانی برای از بین بردن انهاست.
تزریق ژل زیر چشم که انرا در دسته ی پرکننده های پوستی قرار میدهند.هدف ان پرکردن قسمت های توخالی زیر چشم است.فرورفتگی های زیر چشم سایه ای تیره و دایره ای تیره را بر روی پوست باقی میگذارند.
برای چین و چروک زیر چشم نیز از تزریق ژل استفاده میشود.ژلی که برای این منظور مورد استفاده قرار میگرد بر پایه ی اسید هیالورونیک است.که حجم پوستی زیر چشم هارا درمان میکند و بصورت موقت این چین و چروک را از بین میبرد.

تزریق ژل برای درمان سیاهی و چروک زیر چشم

برای درمان سیاهی و چروک زیر چشم از ازریق ژل استفاده میشود این ژل ها بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند و باعث از بین رفتن چین و چروک ها و سیاهی چشم میشوند.

چه افرادی برای درمان سیاهی و چروک زیر چشم با تزریق ژل  زیر چشم مناسب اند؟

سیاهی دور چشم سن و سال نمیشناسند.بسیاری از افراد زیر سی سال نیز از سیاهی زیر چشم خود به معمولا به دلایل ارثی ایجاد شده است شکایت دارند.دراین صورت میتوانند به پزشک مراجعه کنند و اگر حساسیت به ژل های تزریقی را نداشتند از این روش بهرمند شوند.
برای چین و چروک اطراف چشم ها نیز که به دلایل متفاوتی ایجاد میگردد افراد میتوانند با مشورت با پزشک که ایا این روش درمانی موثر است یا نه ،همچنین نداشتن حساسیت و بیماری زمینه ای از این روش درمانی بهرمند شوند.

مزایا و کاربردهای تزریق ژل برای درمان سیاهی و چروک زیر چشم

مزیت ها و کاربرد های که تزریق ژل دارداین است که رد و یا جای زخم و اسکاری را باقی نمیگذارد، سریع و فوری فرد به نتیجه ی مورد نظر خود میرسد، نیازی به دوره ی نقاهت نداارد و فرد بعد از تزریق میتواند فعالیت های خود راانجام دهد.

مراقبت های قبل ازانجام تزریق ژل

داروهای رقیق کننده مثل اسپرین از یک هفته قبل استفاده و مصرف نکنید.از مکمل های گیاهی استفاده نکنید.ازاستفاده محصولات پیری دوروز قبل از تزریق خودداری کنید.اپلاسیون کردن را در دوروز قبل از تزریق انجام ندهید.اگر حساسیت دارید و یا باردار و شیرده هستید تزریق انجام ندهید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل

بعد از تزریق پزشک به شما یک بسته یخ میدهد تا ورم را کاهش دهد.از لمس کردن ناحیه ی تزریق به شدت خودداری کنید.تا چند روز بعد از تزریق از مصرف الکل و انجام دادن ورزش های سنگین به شدت خودداری کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

قبل از تزریق درباره ی هزینه ی ان با پزشک مشورت کنید.قیمت ژل بستگی به نوع ژل و مقداری که مصرف میشود برای هر فرد متفاوت است.

نتیجه

برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم ها و همچنین سیاهی زیر چشم ها روشی درمانی با نام تزریق فیلر و ژل به بازار امده است.این روش درمانی بصورت فوری و سریع است و شما در کمترین زمان به نتیجه ی دلخواه خود میرسید.هزینه ی ان بستگی به ژل مصرفی و همچنین مقدار ژل و کلینیک انتخابی دارد.
برای تزریق بایددر انتخاب پزشک بسیار دقت کنید.زیرا هرچه پزشک باتجربه تر باشد از نتیجه ی نهایی راضی تر خواهید بود.کلینیک بین المللی اراد با سالها تجربه در سراسر دنیا مراجعین و زیباجویان زیادی را دارد که همگی از عملکرد پزشک این کلینیک جناب اقای دکترعلیزاده رضایت تام را داشته اند.علاوه بر این شما میتوانیداز مشاوره ی رایگان دراین کلینیک بهرمند شوید همچنین کلینیک اراد هرروزه دارای تخفیفات ویژه ای است که میتوانیداز این تخفیفات استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/nvyp

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/ru0t

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش