درمان سیاهی و پف چشم ها

امروزه برای درمان سیاهی و پف چشم ها می توان از روش های پزشکی بیشماری برای رفع این مشکلات استفاده کرد. تا سن ظاهری افراد از سن تقویمی آنها کمتر به نظر آید. و باعث جوانسازی پوست اطراف چشم با استفاده از روش های پزشکی شد.

دلایل ایجاد سیاهی و پف چشم ها:

عوامل زیادی باعث سیاهی و پف چشم می‌شود. که برای درمان سیاهی و پف چشمها باید علت‌های این بیماری را تشخیص دهید. که علت‌هایی که می‌تواند باعث پف چشمها شود. می‌تواند بستگی به مشکلات ژنتیکی و هورمونی و مشکلات ارثی باشد. همچنین شاید خواب ناکافی و یا استرس و گریه باعث ایجاد پف و سیاهی در اطراف چشم شود.

چه راه هایی برای درمان سیاهی و پف چشمها وجود دارد:

برای درمان آن سیاهی و پف چشمها می توان از روش هایی نظیر ه مزوتراپی پی آر پی و کربوکسی تراپی و همچنین بلفالوروپلاستی استفاده کرد که با استفاده از مزوتراپی می‌توان به درمان سیاهی و پف چشمها کمک شایانی کرده در این روش پزشک معالج با استفاده از ویتامین ها و موادی که برای رفع سیاهی پوست مورد نیاز قرار گرفته می‌شود را با سرنگ های خیلی ریز به لایه‌های میانی پوست تزریق می‌کند و به درمان سیاهی و پف چشم با کمک شایانی می‌کند.

چه افرادی کاندیدای مناسب برآی انجام این روش هستند:

کاندیدای مناسب برای درمان سیاهی و پف چشمها توسط روش مزوتراپی افرادی می باشند که از نظر سلامت جسمی سالم بوده و هیچگونه بیماری خاص نظیره بیماری‌های قند دیابت و یا ایدز ندارد و همچنین باردار و یا در دوران شیردهی قرار ندارد.

مزیت های استفاده از روش مزوتراپی برای درمان سیاهی و پف چشم ها؛

مزیت های استفاده از مزوتراپی برای درمان سیاهی پشت چشمها می‌توان به کم عارضه بودن این روش و همچنین به کم هزینه بودن نسبت به روشهای دیگر و اینکه این روش بدون انجام عمل جراحی و هیچگونه برش و زخمی انجام می گیرد اشاره کرد.

مراقبت های قبل از انجام روش مزوتراپی:

قبل از انجام هر روش مزوتراپی به عنوان درمان سیاهی و پف چشمها حتماً باید با پزشک معالج خود تان مشورت نمایید و همچنین مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود نیز خودداری کنید و در روزه انجام مزوتراپی هیچگونه آرایشی بر روی صورت خودتان داشته باشید و صورت خودتان را شسته و تمیز کرده باشید.

مراقبتهای بعد از انجام هر روش مزوتراپی برای درمان سیاهی و پف چشم ها:

بعد از انجام هر روش مزوتراپی به عنوان درمان سیاهی و پف چشم ما از دست زدن و ماساژ دادن مناطقی که در آن تزریق انجام شده خودداری کنید و سعی کنید تا ۲۴ ساعت از رفتن به حمام خودداری کنید و برای تزئین دردهای خودتان می توانید بر روی محل‌ها از کمپرس یخ و یا مسکن های خوراکی توسط پزشک تجویز شده است استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی برای درمان سیاهی و پف چشم ها بستگی دارد به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای شما در نظر می‌گیرند همچنین دوزه داروی مصرفی برای انجام این روش می‌تواند بر هزینه‌ها تأثیرگذار باشد.

نتبجه:

درمان سیاهی و پف چشم ها می تواند با استفاده از روش‌های پزشکی نظیره روش مزوتراپی باشد که با استفاده از این روش به علت اینکه ویتامین ها و مواد معدنی و آنزیم ها توسط سرنگها به پوست تزریق می‌شود و باعث رفع سیاهی و پف زیر چشم‌ها می‌شود شما اگر قصد انجام درمان سیاهی و پف چشم ها را دارید می توانید از این روش استفاده کنید
که پیشنهاد ما به شما برای انجام این روش توسط جناب دکتر محمد علی زاده می باشد که ایشان دکتری با تجربه و سوابق کاری بالا برای انجام این روش میباشد شما میتوانید جهت رزرو نوبت جهت ارزیابی قبل از انجام روش مزوتراپی توسط این دکتر با شماره های زیر که مختص کلینیک بین المللی آراد می‌باشند تماس گرفته و جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/es1u

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

3 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

7 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش