درمان سیاهی دور چشم دکتر علیزاده

همه افراد سیاهی و تیرگی دور چشم را تجربه کردن افراد فکر می‌کنند. که سیاهی دور چشم نشانه خستگی و کمبود آب است. این فقط یکی از دلایل سیاهی دور چشم است. اما دلایل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد. که باعث این سیاهی ها می شود. که باید درمان سیاهی دور چشم را انتخاب کرده و این مشکل را برطرف کرد.

علائم درمان سیاهی دور چشم:

اول باید بدانید که سیاهی دور چشم بیماری خاصی نیست و نباید نگران آن باشید بلکه ظاهرا ممکن است برای فرد ناخوشایند باشد که باید برای درمان سیاهی چشم و زیباتر شدن چهره به فکر راه چاره ای مطمئن و با جواب دهی بالا باشید اما در بسیاری از افراد نیز به دلیل مشکلات غده تیروئید سیاهی دور چشم به وجود می‌آید.

انواع درمان سیاهی دور چشم:

دلایل زیادی مانند عوامل ژنتیکی، کمبود خواب، کاهش بافت چربی اطراف چشم، افزایش سن و مشکلات غده تیروئید باعث بروز سیاهی در اطراف چشم ها می شود که می توان با استفاده از درمان های خانگی این مشکل را برطرف کرد به عنوان مثال خواب کافی داشته باشید و یا از ماسک خیار استفاده کنید اما به طور ۱۰۰% پاسخ دهی ندارد شما می توانید با انجام روش های درمانی جدید مانند بلفاروپلاستی بین ۱ تا ۳ ساعت این مشکل را برطرف کنید و درمان سیاهی دور چشم را انجام دهید همچنین این درمان برای افتادگی پلک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این روش مایعات تجمع یافته اطراف چشم‌ها ،پوست اضافه و تیرگی های اطراف چشم برش داده و حذف می شوند.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام درمان بلفاروپلاستی هستند:

درمان سیاهی دورچشم به روش بلفاروپلاستی برای افراد بالای ۳۰ سال انجام می‌شود که برای رفع افتادگی پلک و سیاهی اطراف چشم و چین و چروک چشم ها اقدام به انجام این درمان کرده اند و می توانند از این روش برای درمان این مشکلات استفاده کنند و در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسد.

بلفاروپلاستی چه مزایایی دارد:

درمان سیاهی دورچشم روش بلفاروپلاستی تاثیرات جوانی و شادابی را بر صورت میگذارد و ساختار چشم ها را اصلاح کرده و یکی از پایدارترین عمل های زیبایی است که شما می توانید تا پایان عمر خود نتیجه آن را مشاهده کنید و به ندرت پیش می آید که دوباره نیاز به انجام این درمان داشته باشید همچنین این عمل به طور سرپایی انجام شده و نیاز به بیهوشی کامل و جراحی‌های سنگین ندارد شما می توانید به طور سرپایی این درمان را انجام داده و نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

قبل از انجام هر روش بلفاروپلاستی برای درمان سیاهی دور چشم از هیچگونه لوازم آرایشی استفاده نکنید، آب فراوان بنوشید تا بدن شما دچار خشکی نشود و نمک را از رژیم غذایی خود حذف کرده یا به حداقل ترین حالت ممکن برسانید چون باعث تورم پوست میشود.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی:

اگر می خواهید بهترین نتیجه را بدون بروز عارضه و حساسیت از درمان سیاهی دورچشم به روش بلفاروپلاستی به دست آورید پس از انجام درمان ده روز استراحت کنید، از عینک آفتابی استفاده کنید، به پوست خود ضد آفتاب بزنید و به نکات ارائه شده توسط پزشک توجه کنید.

هزینه:

هزینه انجام درمان بلفاروپلاستی برای هر فرد متغیر است چون باید مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد تا بتواند از هزینه این درمان برای درمان سیاهی دور چشم مطلع شود و با انجام آزمایشات مخصوص این درمان را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهد.

نتیجه:

با افزایش سن یا عوامل ژنتیک یا بیماری‌هایی مانند کم کاری یا پرکاری غده تیروئید چشم ها دچار سیاهی می‌شود اما می‌توان به روش بلفاروپلاستی درمان سیاهی دور چشم را انجام داد و این مشکل را برای همیشه و تا آخر عمر از بین برد روش کاملا ایمن بوده و دوره نقاهت ۱۰ روزه دارد.
شما می توانید برای انجام درمان بلفاروپلاستی برای درمان سیاهی دور چشم و مشکلات چشم بگیری که بین المللی آراد مراجعه کنید و پس از انجام مشاوره رایگان در کلینیک و به دست آوردن اطلاعات کافی از درمان این درمان را تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین می توانید از تخفیفات روزانه و ویژه کلینیک استفاده کنید و این درمان را با هزینه ای مناسب و با نتیجه عالی بدست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/8ivw

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش