درمان ریزش مو با پلاسما

به دنبال علت های مختلف ریزش مو می‌توانی از درمان‌های پزشکی نظیره درمان ریزش مو با پلاسما برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو های خود بهره ببرید.

علت های ریزش مو:

از علل های به وجود آمدن ریزش مو میتوان به بالا رفتن سن و عوامل ارثی و ژنتیکی و مشکلات هورمونی را نام برد که می توان برای درمان ریزش مو با پلاسما از ریزش مو جلوگیری کرد.

راه های درمانی برای ریزش مو:

برای درمان ریزش مو با پلاسما می توان از این روش استفاده که همچنین از روش‌های دیگر نظیره مزوتراپی لیزرتراپی در علم پزشکی می‌توان برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد که درمان با پلاسما یا همان پی آر پی یک درمان برای جلوگیری از ریزش مو می باشد که در این درمان با استفاده از پلاسمای غنی شده خود فرد برای جلوگیری از ریزش مو بهره می برند در این روش هیچ گونه حساسیتی برای افراد به دنبال ندارد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

تمام افرادی که از ریزش مو دارند و به دنبال راه درمانی برای ریزش موهای خود هستند می توانند برای درمان ریزش مو با پلاسما اقدام نمایند ولی قبل از انجام این روش باید حتما تحت نظر پزشک متخصص این روش را انجام دهند تا پزشک متخصص برای آنها تصمیم بگیرد که آیا این روش برای آنها جایز است یا خیر

استفاده از درمان ریزش مو با پلاسما چه مزیت هایی برای افراد دارند:

یکی از مزیت هایی که با استفاده از درمان ریزش مو باپلاسما میتوان نام برد این است که استفاده از این روش به دلیل اینکه از خونه خود فرد برای این روش استفاده می‌شود هیچ گونه حساسیت و مشکلاتی را برای افراد به دنبال نخواهد داشت.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما برای جلوگیری از ریزش مو:

برای درمان ریزش مو با پلاسما باید مراقبت هایی را قبل از انجام این روش انجام دهند که می تواند شامل موارد زیر باشد قبل از انجام روشهای پی آر پی برای جلوگیری از ریزش مو حتماً از قبل هم م کرده باشی و از مصرف داروهای رقیق کننده خون قبل از انجام این روش خودداری کنید و از استعمال دخانیات و همچنین مواد الکلی نیز تا یک هفته قبل از انجام این روش دوری کنید.

مراقبت های بعد از انجام پلاسما

برای درمان ریزش مو با پلاسما مراقبتهای بعد از انجام این روش می تواند شامل موارد زیر باشد که بعد از انجام روش پی آر پی برای موهای خود از ورزش کردن های بیش از اندازه که باعث تعرق می‌شود خودداری کنید همچنین از همه خیلی داغ برای استحمام استفاده نکنید و داروهای رقیق کننده خون تا یک هفته بعد از انجام این روش خودداری کنید .

هزینه:

هزینه های مربوط به برای درمان ریزش مو باپلاسما بسته به تعداد جلسات می باشد که به پزشک متخصص برای درمان شما در نظر می گیرد شما میتوانید برای طلاق گرفتن از هزینه‌های مربوط به این روش با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط نیز اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه؛

درمان ریزش مو با پلاسما می تواند یک روش جدید پزشکی برای جلوگیری از ریزش مو باشد. که برای رفع ریزش مو رشد مجدد مو میتوان از prp بهره برد.
که تمام این خدمات را می توانید تحت درمان جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی و آراد انجام داده و از خدمات فوق العاده روش بر روی موهای خود نیز بهره ببرید. شما می توانید جهت مشاوره شدن و همچنین رزرو نوبت با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/jckm

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش