درمان ریزش موی جلوی سر خانم ها

ریزش مو یک مشکل شایع و نسبتاً ناراحت کننده از نظر روحی برای خانمها می باشد. که برای درمان ریزش موی جلوی سر خانم ها اول باید به دنبال علت هایی باشیم. که باعث به وجود آمدن این مشکلات ریزش مو در خانم ها شده است. و بعد به دنبال درمان دائمی برای جلوگیری از ریزش مو باشیم.

درمان ریزش موی جلوی سر خانم ها

علت هایی که باعث ریزش مو در خانمها میشود:

از دلایلی که باعث ریزش موی جلو سر خانم ها می‌شود. می تواند به دلایلی همچون
استرس های جسمی و روحی بارداری زایمان و شیردهی عوامل ارثی کمبود پروتئین ها و مواد مغذی کم خونی می تواند از جمله علت هایی باشد. که باعث ریزش مو جلو سر در خانم ها میشود. که به دنباله رفع این مشکلات باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. که پزشک متخصص با توجه به بیماری فعلی شما ممکن است. روش های پزشکی نظیر پی ارپی به شما پیشنهاد دهد.

پی آر پی مو چیست و چه مزیت هایی دارد:

پی آر پی مو که برای جلوگیری و ریزش مو جلو سر خانم ها استفاده می‌شود. با استفاده از خون خود فرد که آن را در دستگاه مخصوصی به نام سانتریفیوژ قرار می‌دهند. که این دستگاه با سرعت بالا می چرخد و باعث جدا شدن پلاسمای غنی از پلاکت می‌شود. و پی ار پی به دست آمده را پزشک متخصص با استفاده از سوزن های خیلی ریزی به محل تزریق می‌کند. که قبل از انجام تزریق برای اینکه درد خیلی کمتری را حس کنید. از کرم های بی حسی طبق نظر متخصص استفاده میشود.
به دلیل اینکه مقدار عمق تزریق را پزشک متخصص با توجه به دستگاه مخصوص تزریق اندازه می گیرد. از هدر رفتن پی آرپی جلوگیری میکند.
از مزیتهای روش پی آر بی می توان به این اشاره کرد که خون استفاده شده. در پی آر پی از خون خود فرد برای تزریق گرفته می‌شود و هیچ گونه حساسیت و یا عفونتی برای فرد دریافت کننده ندارد. درمان بدون درد است ، و ماندگاری طولانی دارد ،در تزریق پی آر پی مو که باعث جلوگیری از ریزش موی جلوی سر نیز می شود و همچنین باعث تحریک و سرعت بخشیدن به رشد مو خواهد شد.

هزینه:

هزینه های مربوط به ‏prp بسته به حجم استفاده شده از prp و همچنین تعداد جلسه هایی که پزشک متخصص برای شما در نظر می‌گیرد و همچنین انتخاب کلینیک معتبر برای انجام این روش ها بر هزینه ها تاثیر گذار خواهند بود.
شما اگر قصد گرفتن هزینه‌های مربوط به روش prp را دارید می توانید با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاع حکام را دریافت نمایید همچنین می توانید از مشاورهای حرفه‌ای این کلینیک که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده می شود نیز بهره مند شوید.

نتیجه:

علت های زیادی باعث ریزش مو می شود که به دنبال علت این مشکلات می توانیم درمان مناسبی برای ریزش موی جلو سر خانم ها استفاده کنید که از جمله روش هایی که می توانید برای درمان استفاده کنید انجام روش پی آر پی تحت نظر پزشک متخصص می باشد.
شما می توانید برای انجام روش های مربوط به prp به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و از تمام خدمات مربوط به این روش تحت درمان دکتری با تجربه و عالی جناب دکتر علیزاده بهره مند شوید.
شماره های زیر برای شما عزیزانی که قصد انجام روش prp را دارید در نظر گرفته شده است شما می توانید برای رزرو نوبت و مشاوره شدن توسط مشاوران این کلینیک با این شماره ها تماس حاصل بفرمایید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/97s1

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش