[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از مشکلات جامعه امروزی ما که هم خانم ها و هم آقایان را تحت تاثیر قرار می دهد ریزش شدید مو می باشد. که می‌توان برای رفع این مشکل از درمان‌های پزشکی و خانگی استفاده کرد که باعث جلوگیری از ریزش شدیدمو شود.

علت ریزش شدید مو ؛

علت هایی که باعث ریزش شدید مو می شود. می تواند کمبود پروتئین و استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی و بیماری های تیروئید و عوامل ارثی و کم‌خونی ،در خانمها سندروم تخمدان استرس همه این عوامل می‌تواند باعث ریزش مو شود .

برای درمان ریزش موی شدید چه کارهایی باید انجام دهیم:

برای ریزش شدید مو حتماً باید به یک پزشک متخصص مو و زیبایی مراجعه کنیم. و طبق نظر پزشک متخصص می توانید از درمان‌هایی نظیر مزوتراپی لیزرتراپی و پی آر پی برای جلوگیری از ریزش شدید مو استفاده کنید. که مزوتراپی می تواند یک گزینه مناسب برای جلوگیری از ریزش شدیدمو باشد. در این روز پزشک متخصص با استفاده از املاح و ویتامین های مورد نیاز برای تغذیه موی شما آن را به وسیله سرنگ های خیلی ریز به پوست سر شما نزدیک فولیکول‌های مو تزریق می‌کند و باعث جلوگیری از ریزش شدید و رشد مجدد موها می شود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

همه افرادی که از نظر سلامتی و جسمی سالم هستند. و هیچ مشکلی ندارند می توانند طبق نظر پزشک متخصص این روش را انجام دهند. ولی کسانی که داروهای رقیق کننده خون و سیگار و دخانیات مصرف می کنند. این روش را انجام ندهند و طبق دستور پزشک معالج روش دیگری را برای جلوگیری از ریزش شدید مو انجام دهند.

استفاده از پی آر پی چه مزیت و کاربردی دارد :

مزوتراپی مو برای جلوگیری از ریزش شدید مو یکی از مهم‌ترین موارد میباشد. که میتواند فواید از نظیره تحریک فلیکول مو در جهت رشد و پرپشت شدن موها و افزایش حجم رشد موها شود. همچنین نیاز به استفاده از بیهوشی یا بی حسی برای انجام این روش نمی باشد. و این روش با کمترین درد و ناراحتی انجام می گیرد .

مراقبت های قبل از انجام عمل مزوتراپی مو :

قبل از انجام روشهای مزوتراپی برای ریزش شدید مو حتماً موهای خود را با شامپوی مناسب شستشو دهید. و اگر محلولهای ضد ریزش برای موهای خود استفاده می‌کنیم قبل از انجام این روش آنها را دیگر استفاده نکنید و از مصرف سیگار و الکل نیز خودداری کنید

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی :

بعد از تزریق مزوتراپی مو برای ریزش شدید مو حتماً به مدت ۲۴ ساعت از شستن موهای سر خود خودداری کنید و از ماساژ دادن و شانه کردن مناطق که در آن تزریق انجام شده است خودداری کنید و از کلاه استفاده نکنید.

هزینه :

هزینه های انجام روش مزوتراپی به طور کلی شرایطی که برای هزینه‌ها در نظر گرفته می شود. بسته به میزان ریزش مو و مقدار دارویی که پزشک متخصص برای شما استفاده می‌کند و همچنین تعداد جلسات و کلینیکی که این روش‌ها را در آن انجام دهید بر هزینه ها تأثیرگذار می باشد.

نتیجه :

برای جلوگیری از ریزش شدید مو می توان از روش های نظیره مزوتراپی بهره برد که با استفاده از این روش ها مواد مغذی و ویتامین هایی که موی سر برای جلوگیری از ریزش مو به آن نیاز دارد را پزشک متخصص به پوست تزریق می‌کند و باعث جلوگیری از ریزش مو می شود.

اگر شما قصد انجام این روش برای جلوگیری از ریزش شدید موی خود را دارید می توانیم این روش ها را توسط جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران کلینیک بین المللی آراد که به صورت کامل و رایگان برای شما در نظر گرفته می شود با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/vneo[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش