درمان ریزش شدید مو از ریشه

درمان ریزش شدید مو از ریشه برای بسیاری از افراد کارساز بوده است.ریزش مو به معنی این است که موها به صورت غیر طبیعی و غیر نرمال بریزند.و موی جایگزین ان رشد نکند.به عبارتی تعادل بین ریزش مو و رویش مو بهم میخورد.
بیشترین نوع ریزش مو و طاسی معمولا ریزش موی اندروژنتیک الوپسی میباشد.این نوع ریزش ابتدا از پیشانی و شقیقه ها شروع میشود و به قسمت پشت سر میرسد.فرق این نوع ریزش مو در زنان این است که ریزش یکسان و پراکنده است.

درمان ریزش شدید مو از ریشه

دلایل ریزش شدید مو از ریشه

ریزش مو از ریشه به دلایل ارثی ایجاد میشود.البته نوع تغذیه فرد و همچنین برای مردان استفاده ی بیش از حد از کلاه ،استرس و ناراحتی ،بارداری و شیردهی ،مشکلات هورمونی و مشکلات روحی شامل افسردگی .

انوع روش های درمانی ریزش شدید مو از ریشه

درمان های ریز شمو بستگی دارد که چه عواملی باعث میشود که فرد به ریزش دچار شود.انواع روش های درمانی ریزش موها از ریشه عبارتند از:درمان های دارویی ،درمان های جراحی که شامل پیوند مو و کاهش پوست سر.
در روش پیوند مو،شاخه های کوچک مو از پشت و یا کنار سر جدا میشوند و در نواحی طاس کاشته شده که باعث میشود مو در انجا رشد کند.
کاهش پوست سر: در این روش بخش ها و قسمتهایی  از پوست طاس سر جدا میشود و هنگامی که بخش های طاس جدا شد،پوست سر را با ناحیه هایی که دران ها مو است میپوشانند.

کاشت مو برای درمان ریزش شدید مو از ریشه

کاشت مو به روشی گفته میشود که د ران ا زفولیکول  های پشت سر انها میگیرند و این فولیکول هارا به نواحی که دچار کم پشتی و طاسی شده است پیوند میزنند.همانگونه که میدانید داشتن موهای پرپشت با اعتماد به نفس افراد تاثیر مستقیمی را دارد.شما میتوانیدبا استفاده از این روش از طاسی و کچلی خود راحت شوید و زیبایی را به موهایتان برگردانید.

چه افرادی برای درمان ریزش شدید مو از ریشه با کاشت مو مناسب اند؟

مردان طاس و به صورت کلی افرادی که ریزش موی شدیدی را دارند میتوانند پیوند و یا کاشت موراامتحان کنند.

انجام دادن روش های درمانی کاشت مو  برای درمان ریزش شدید مو از ریشه چه کاربردی دارد ؟

با انجام دادن رو شهای دائمی مثل کاشت مو،دیگر نیازی نیست در هرجلسه به پزشک مراجعه کنید.علاوه بر این داشتن مو باعث افزایش اعتماد به نفس افراد میشود.همچنین مردان طاس نیز با این روش میتوانند به موهایی زیبا دست پیدا کنند.

مراقبت های قبل ازانجام کاشت مو

قبل از انجام کاشت مواز یک هفته قبل ویتامین و مکمل را مصرف نکنید و 48 ساعت قبل از عمل نیز الکل مصرف نکنید.

مراقبت های بعد از انجام کاشت مو

ازمصرف نوشیدنی ها ی الکلی تا سه روز بعد خودداری کنید.از ویتامین ها و اسپرین تا سه روز بعد مصرف نکنید.
از انجام دادن ورزش هایی مثل دوچرخه و وزنه برداری به شدت خودداری کنید.فعالیت هایی مثل فوتبال راانجام ندهید.تا 48ساعت بعد از جراحی از خم شدن و همچنین بلند کردن وسایل به شدت خودداری کنید.از پوشیدن کلاه های تنگ نیز به شدت خودداری کنید.دستورالعمل های پزشک را به خوبی اجرا کنید تا از نتیجه ی بدست امده رضایت کامل را داشته باشید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی انجام این عمل با توجه به تعداد موهای پیوند زده شده و همچنین کلینیک و پزشک بستگی دارد.در کلینیک بین المللی اراد،برای مراجعین عزیر هر روزه تخفیفات عالی در نظر گرفته میشود.

نتیجه

برای درمان ریزش مو از ریشه فرد میتواند روش های درمانی مثل روش های جراحی را امتحان کند.روش جراحی شامل کاشت مو است.روش کاشت مو روشی ماندگار و دائمی است و نیازی به تکرار ندارد.هزینه ی این عمل بستگی به تعداد تار های پیوند زده شده دارد.
انتخاب پزشک و کلینیک مربوطه برای انجام دادن این عمل جز واجبات است.باید پزشکی را انتخاب کنید که اولا تجربه ی زیادی را در این زمینه داشته باشد،ثانیا مراجعین پزشک رضایت کامل را داشته باشند.
کلینیک بین المللی اراد با سالها تجربه در زمینه ی کاشت مو که تحت نظر جناب دکتر علیزاده صورت میگیرد،مراجعین زیادی را در سراسر دنیا داشته است که همگی رضایت کامل را از عملکرد دکتر داشته اند.علاوه بر این مشاوره ی زیبایی را میتوانید به صورت رایگان از پزشک این کلینیک دریافت کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/jtt8

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/gur7

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش