درمان ریزش شدید موها

برای ریزش مو و جلوگیری از ریزش شدید موها می توان از درمان های خانگی و درمان‌های پزشکی زیادی استفاده کرد. تا باعث درمان ریزش شدید موها و جلوگیری از ریزش موها و رشد مجدد آنها شد:

ریزش مو چیست و علائم ریزش مو چه چیزهایی میتواند باشند:

از دست دادن مو در ناحیه سر یا قسمت هایی از بدن را ریزش مو می گویند. که علائم ریزش شدید موها می‌تواند بیش از اندازه ریختن موها باشد. زیرا هر فرد به طور طبیعی در روز ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می دهد. و به جای این مو های جدید رشد می‌کند. که اگر تعداد بیش از اندازه از این موها بریزد باعث می شود. تا موهای شما کم پشت و یا حتی دچار طاسی در سر خود شوید.

چه درمان هایی برای ریزش مو وجود دارد:

برای ریزش شدید موها درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی ‏پی ار پی لیزر تراپی و کاشت مو میتوان بهره برد که در اینجا می توان از روش مزوتراپی بهره برد که در این روش پزشک متخصص با استفاده از املاح و ویتامین‌ها و آنزیم های مورد نیاز برای تقویت موهای شما با استفاده از سرنگ های خیلی ریز آن را به لایه میانی هست پوست سر شما تزریق می‌کند که باعث جلوگیری و رشد مجدد موها می‌شود در این روش به علت استفاده از سوزن های خیلی ریز درد خیلی کمی برای افراد در بر دارد همچنین تعداد جلساتی که برای این روش می‌تواند پزشک در نظر بگیرد حدود ۱۲ جلسه میباشد که هر جلسه حداقل ۳۰ دقیقه طول می کشد.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای انجام روش مزوتراپی میباشند:

همه افرادی که از نظر سلامتی جسمی سالم هستند می توانند این روش را انجام بدهند به غیر از کسانی که مبتلا به سرطان هستند و یا زنانی که در دوران شیردهی و یا بارداری هستند و کسانی که بیماری قلبی و عروقی دارند این روش را نباید برای ریزش شدید موها انجام بدهند.

مزیت های استفاده از روش مزوتراپی:

با استفاده از مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش شدید موها نیازی به بیهوشی عمومی نیست و تنها با بی حسی موضعی باعث کاهش درد میشود این روش باعث بهبود گردش خون در نواحی می‌شود که تزریق در آن انجام گرفته است و نتایج مسائل و ماندگاری طولانی برای افراد به دنبال دارد.

مراقبت های قبل و از انجام مزوتراپی:

قبل از انجام روش مزوتراپی برای ریزش شدید مو ها باید مراقبت هایی از نظیره این که قبل از انجام این روش باید از داروهای نظیره آسپیرین و ایبوپروفن تا ۵ روز قبل از انجام این روش اجتناب کنید و خانم هایی که در دوران قاعدگی هستند سعی کنند اجازه دهند این دوره بگذرد و بعد به انجام مزوتراپی بپردازند زیرا باعث خون مردگی در پوست میشود

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی:

بعد از انجام مزوتراپی به عنوان یک روش برای جلوگیری از ریزش شدید موها می توانید موارد زیر را رعایت کنید.
• بعد از انجام هر روش مزوتراپی می‌توانید ناحیه هایی را که در آن تزریق انجام شده است را برای سه روز ماساژ دهید تا مواد بهتر جذب شوند .
• برای بهبود تورم می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
• داروهایی که پزشک معالج برای شما تجویز کرده است را حتماً سر وقت میل نمایید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش شدید موها و سبب تعداد جلساتی می باشد که پزشک برای شما مشخص کرده است همچنین دستمزد پزشک و کلینیک می‌تواند در هزینه‌های انجام این روش متاثر باشد.

نتیجه:

درمان ریزش شدید موها به دنباله علت ریزش موها می توان از روش هایی نظیر ه مزوتراپی بهره برد که پزشک متخصص با استفاده از این روش باعث می‌شود تا فولیکول مو تقویت شده و به رشد و جلوگیری از ریزش موها کمک شایانی کند.
شما اگر قصد انجام مزوتراپی برای ریزش شدید موها را دارید می توانید این کار را دسته دکتری با سابقه و با تجربه جناب دکتر علیزاده که در کلینیک بین‌المللی آراد میباشند بسپارید و از نتایج فوق‌العاده این روش بر روی مو های خود بهره مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن توسط مشاوران کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/a6tg

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش