درمان رفع چین و چروک صورت

یکی از مواردی که افراد بعد از ۳۰ سالگی به دنبال درمان آن هستند درمان رفع چین و چروک صورت می باشد. که چین و چروک پوست بعد از گذراندن سن به وجود می آید. عوامل دیگری نیز می‌تواند در این چین و چروک ها دخیل باشد.

علت ایجاد چین و چروک در پوست:

عوامل زیادی از جامعه افزایش سن و سالخوردگی انقباضات ماهیچه های صورت آسیب های ناشی از نور خورشید و سیگار کشیدن و مصرف دخانیات می‌تواند از جمله عواملی باشد که باعث ایجاد چین و چروک و روی صورت میشود و باید به درمان رفع چین و چروک با استفاده از درمان‌های پزشکی کمک کرد.

انواع درمان هایی که می‌توان برای چین و چروک صورت به کار برد:

از جمله درمان هایی که می‌توان به درمان رفع چین و چروک کمک کرد. می‌تواند هایفوتراپی لیزردرمانی میکرولیدینگ و لیفت صورت را نام برد. که یکی از درمان هایی که میتوان برای چین و چروک استفاده کرد. استفاده از هایفوتراپی میباشد. که در این روش با استفاده از دستگاه هایفو و امواج فراصوت را بر روی پوست متمرکز می کند و باعث گرم شدن لایه ی زیرین پوست شده که این عامل باعث می شود تا پوست ساخته کلاژن در پوست و الاستین بیشتر جهت کشسانی و ارتجاعی بودن پوست کمک کند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب می باشد:

برای درمان رفع چین و چروک میتوان از هایفو تراپی استفاده کرد که هایفوتراپی برای افراد سی تا هفتاد و پنج سال مناسب می باشد و همچنین افرادی که ۲۵ سال هستند برای درمان رفع چین و چروک میتواند از هایفوتراپی استفاده کنم افراد مسن تر که از شل شدگی و افتادگی شدید پوست و از می برند می توانند از این روش برای رفع مشکلات خود استفاده کنند.

کاربردهای هایفوتراپی:

از هایفو تراپی برای درمان رفع چین و چروک و همچنین سفت کردن افتادگی پوست به کار گرفته می‌شود همچنین برای لیفت گونه ها و اصلاح طرح لبخند نیز از هایفو بهره می‌برند.

مراقبت های قبل از انجام هایفو:

قبل از انجام هایفو نیاز به آماده سازی خاصی ندارید فقط اگر آرایشی بر روی پوست شما وجود دارد و یا اگر از محصولات مراقبت از آفتاب روی پوست خود استفاده کرده اید آنها را باید قبل از انجام پاک کنید.

مراقبتهای بعد از انجام هایفو:

بعد از انجام هایفو و صبر کنید از کرم‌های ضدآفتاب برای پوست خود استفاده کنیم و در برابر اشعه های نور خورشید قرار نگیرید برای جلوگیری از نور خورشید سعی کنید از کلاه استفاده کنیم که اگر رعایت نکنیم و زیر نور خورشید قرار بگیرید باعث می شود تا آفتاب سوختگی شدیدی بر روی پوست شما ایجاد شود.

هزینه:

هزینه های مربوط به هایفو بسته به تعداد نرم افزاری می باشد که پزشک معالج برای شما در نظر گرفته است در نظر گرفت ولی شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به آیفون با کلینیک بین المللی و آرا تماس گرفته و نسبت به هزینه‌های مربوط به هایفو سوالات خود را بپرسید.

نتیجه:

درمان رفع چین و چروک صورت که به دنبال علت به وجود آمدن این چین و چروک ها می توان از روش هایفو تراپی بهره برد که تمام خدمات مربوط به انجام هایفو را میتوانید در کلینیک های معتبر انجام دهید
پیشنهاد ما به شما برای انجام این روش کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده میباشد شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/npn4

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش