درمان رفع چین وچروک صورت

روند پیری در پوست باعث ایجاد چین وچروک بر روی صورت و بدن می‌شود. که چین و چروک بر روی صورت که بیشتر در معرض دید است. باعث آزار و ناراحتی افراد به خصوص خانم ها میشود. که برای درمان رفع چین وچروک صورت به دنبال درمانهای مختلفی می باشند.

علت چین وچروک صورت:

علت های زیادی باعث به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست صورت می‌شود که می‌توان عواملی همچون افزایش سن در معرض نور آفتاب و اشعه های مضر خورشید قرار گرفتن عادات نادرست غذایی و رژیم های نادرست که باعث لاغری بیش از اندازه افراد و در نتیجه به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست صورت آنها می‌شود همچنین عواملی همچون تغییرات هورمونی و عوامل ارثی نیز باعث ایجاد چین و چروک می شود که برای درمان رفع چین وچروک صورت می توان از درمان های خانگی و پزشکی بهره برد.

چه درمان هایی می‌توان برای رفع چین وچروک صورت به کار برد:

برای درمان رفع چین وچروک صورت می‌توان از روش‌های پزشکی نظیره میکرو بلدینگ لیفت صورت هایفوتراپی مزوتراپی لیزر درمانی بهره برد که با استفاده از مزوتراپی پوست می‌توان به رفع چین و چروک پوست کمک شایانی کرد در این روش پزشک متخصص با استفاده از املاح و ویتامین هایی که پوست جهت کلاژن و الاستین مورد نیاز برای پوست احتیاج دارد را به لایه میانی پوست تزریق می‌کند که باعث تحریک پوست برای ساخت کلاژن بیشتر شده و در نتیجه باعث درمان رفع چین چروک صورت میشود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

تمام افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل می باشند می توانند این روش را انجام بدهند ولی زنان شیرده و باردار نمی توانند از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده کند همچنین افرادی که از مواد الکلی و دخانیات استفاده می کنند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نمی باشند.

مزیت های استفاده از مزوتراپی برای پوست:

برای درمان رفع چین وچروک صورت می‌توان از مزوتراپی بهره برد.که طول درمان با این روش بسیار کم است و همچنین از هزینه کمتری نسبت به انجام روش های دیگر برای جوانسازی پوست برخوردار می باشد و عوارض خیلی کمتری نسبت به روش های دیگر دارد و درد خیلی کمی برای افراد به دنبال دارد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی برای درمان رفع چین وچروک صورت :

قبل از انجام مزوتراپی به عنوان درمان رفع چین و چروک‌صورت باید برای آماده شدن برای این روش شب قبل استحمام کرده باشید و صورت خود را شسته باشید همچنین از مصرف داروها و ویتامین هایی که باعث رقیق شدن خون میشود نیز خودداری کنید و از وسایل آرایشی بر روی پوست صورت خود خودداری کنید و قبل از آماده شدن صورت خود را حتماً شست و شو دهید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی برای درمان رفع چین و چروک صورت :

بعد از اینکه روش مزوتراپی را به عنوان درمان رفع چین وچروک صورت انجام دادید اگر احساس درد و سوزش در صورت خوددارید می توانید از کمپرس یخ برای رفع درد استفاده کنید یا می توانیم از استامینوفن نیز برای رفع دردهای خود نیز استفاده کنید ولی از مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپرین خودداری کرده و از ورزش‌های خیلی سخت که باعث تعریق بیش از اندازه صورت می‌شود نیز خودداری کنید و در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی بسته به دوزه داروی مصرفی که پزشک برای شما در نظر می گیرد همچنین تعداد جلساتی که برای این روش در نظر گرفته می شود می تواند در هزینه های مربوط به انجام این روش تاثیر گذار باشد هزینه های دیگر نیز می تواند بسته به انتخاب کلینیک و پزشک معالج تغییر کند.

نتبجه:

برای درمان رفع چین وچروک صورت می‌توان هم از درمان های خانگی بهره برد و به درمان‌های پزشکی درمان‌های پزشکی که می‌توان برای رفع چین و چروک صورت از آنها استفاده کرد روشهایی نظیره مزوتراپی پوست می باشد که کمک شایانی در رفع چین و چروک پوست صورت می‌کند
شما اگر خواهانه انجام روش مزوتراپی برای پوسته صورت خود می باشید می توانید این روش را نزد جناب دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید و از تخفیفات فوق العاده این کلینیک و روی انجام این روش ها نیز بهره مند شوید شما عزیزانی که قصد انجام دادن این روش را دارید میتوانید جهت رزرو نوبت به همچنین مشاوره شدند توسط مشاوران حرف های این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/3dli

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش