درمان رفع سیاهی اطراف چشم

سیاه شدن دور چشم تاثیر بسزایی بر زیبایی افراد می‌گذارند. و به دنبال راه های درمانی دائمی برای رفع کبودی و سیاهی های دور چشم هستند. که برای درمان رفع سیاهی اطراف چشم باید از روش‌های پزشکی بهره برد.

علت هایی که باعث سیاهی چشم می شود:

می تواند دلایل سیاهی زیر چشم کم خونی آلرژی مشکلات تغذیه کم‌خوابی کم آبی بدن پارگی عروق خونی سیگار کشیدن همه این عوامل می‌تواند باعث سیاهی چشم زیر چشمها شود که برای درمان رفع سیاهی اطراف چشم می توان از روش های پزشکی و خانگی بهره برد.

برای درمان رفع سیاهی اطراف چشم چه درمان هایی وجود دارد:

برای درمان رفع سیاهی دور چشم میتوان از روش های خانگی و هم روش های پزشکی استفاده کرد که روش های پزشکی می تواند استفاده از کربوکسی تراپی prp و استفاده از مزوتراپی برای رفع سیاهی دور چشم کمک گرفته با استفاده از مزوتراپی صورت می‌توانید به طور قابل توجهی بهبود رنگ پوست اطراف چشم و کاهش پف زیر چشم کمک شایانی کنید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشد:

اگر از نظر جسمی سلامت هستیم این کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید ولی خانم های باردار و خانم‌هایی که در دوران شیردهی هستند و همچنین کسانی که بیماری های قلبی و یا دیابت و یا بیماری‌های زمینه‌ای دیگری داشته باشند برای انجام این روش کاندیدای مناسبی نیستند.

مزایای استفاده از مزوتراپی برای درمان رفع سیاهی اطراف‌چشم:

برای درمان رفع سیاهی ترا به چشم می توانید از مزوتراپی بهره ببرید که باعث می شود تا سیاهی و پف اطراف چشم از بین ببرد برود و هیچ گونه جراحی و یا برشی برای رفع پف چشم نیز ایجاد نمی‌شود از هزینه‌های کمتری نسبت به روشهای دیگر برای جراحی برخوردار می‌باشد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

برای درمان و رفع سیاهی‌اطراف چشم برای انجام باید قبل از درمان استفاده از لوازم آرایشی را ترک کنید و تا درست قبل از درمان از مصرف کافئین خودداری کنید و به اندازه کافی آب و مایعات بنوشید تا بدن شما دچار کم خونی نشود و سعی کنید از یک هفته قبل از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود جلوگیری کنید.

مراقبت های بعد از درمان مزوتراپی:

برای درمان رفع سیاهی اطراف چشم به دنبال درمان رفع سیاهی اطراف‌چشم با استفاده از مزوتراپی باید بعد از درمان از لوازم آرایشی استفاده نکنید و از خاراندن و ماساژ دادن محل‌هایی که مزوتراپی تزریق شده خودداری کنید و فشاری به محل‌های مورد نظر نیاورید و سعی کنید از دوش گرفتن با آب گرم تا یک روز پس از انجام خودداری کنید.

هزینه:

هزینه‌های مربوط به انجام این روش بستگی دارد به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای شما در نظر می‌گیرند و همچنین دو حوزه دارو نیز می‌تواند بر هزینه‌ها تأثیرگذار باشد .

نتیجه:

برای درمان رفع سیاهی اطراف چشم می توانید از روش مزوتراپی است بهره ببرید که با استفاده از این روش می‌توانید به درمان رفع سیاهی اطراف‌چشم کمک شایانی بکنیم بدون اینکه عمل جراحی انجام داده باشید
شما می توانید تمام خدمات مربوط به انجام هر روش مزوتراپی را در کلینیک بین المللی یا را تحت درمان دکتری با تجربه و سوابق کاری بالا جناب دکتر علیزاده انجام دهید .
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حین کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/o3wf

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش